Keskustelua otevoimailusta

Kellarista paukkuu ja lujaa! Kuukauden päästä ollaan irti eikä nostella ullakoilla! Ekassa nostossa on Ironmind WR romujen verran malmia ja ton verran kun raapaisee Valhallan kisassa virallisesti, hyvällä lukituksella niin voi nysvätä pippeliään tunteella!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moi, oon tässä nyt jonkinaikaa väännellyt grippereitä, löytyy coc 1 ja 2 (ovat hyviä) ja sitte jotain ei niin laadukkaita power grippereitä... Nyt tästä ruvennu innostumaan vähän enempi, niin on tullu mieleen että mikä gripperi on teidän mielestä paras ja miksi? Minkälaisia on mash monsterit? Ghp? ja mahd muut laatugripperit? hyviä karhennuksia kahvoissa vai huonoja?

T. Akke

Moi, oon tässä nyt jonkinaikaa väännellyt grippereitä, löytyy coc 1 ja 2 (ovat hyviä) ja sitte jotain ei niin laadukkaita power grippereitä... Nyt tästä ruvennu innostumaan vähän enempi, niin on tullu mieleen että mikä gripperi on teidän mielestä paras ja miksi? Minkälaisia on mash monsterit? Ghp? ja mahd muut laatugripperit? hyviä karhennuksia kahvoissa vai huonoja?

T. Akke

Ei varmaan mene hirveen mettään jos pysyttelee näissä mitä Cannonnilta saa: Cannon PowerWorks

Warren Tetting karheimmat kahvat mitä löytyy.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Muistanko Juha lukeneeni väärin, että ss powerille on tulossa myyntiin noita silarukovin kahvoja yms.? (vai mitä ovatkaan oikeilta nimiltään)

Ittellä jäänyt vähän kaikki otevoimatreenit, rollaria olen vedellyt treeneissä. Ja tällä rollarituloksella ei kehtaa puhella.. Mutta vaihtelu virkistäisi kahvoissa :)

Jep, Itelle tuntu esim. ghp paremmalta mitä coc-gripperit vaikka en näistä jousista niin hirveesti tiedäkään.

Hyviä treenejä Akkelle! Se on alkuun lähes sama mitä veivaa, kunhan veivaa ja lujaa :D

Kitoss :) Nyt ykkösellä menee ykköstoistoja molemmilla käsillä komiasti. (ains kiinni) kakkonen on siinä pisteessä, että jää 1cm vajaaksi. Kohta vkon treenannut ja sillon kakkonen ei hievaahtanutkan! Vähän himottais hommata joku 1.5, mutta mahtaakohan rahat mennä hukkaan kun kakkonen niin lähellä? Tää on muuten kova topici, tuun tänne postailemaan menoja mukaan ^^

oot kyl hullu mies Juha! Itte teen selälle leukoja jonkinverran, enkkana 1x40kg :(

Onko kukaan muuten huomannut että gripperit olis löystynyt ajan myötä? Jotenkin tuntuu että mun power gripperit olis löystynyt, tai sitte on tullu inan voimaa lisää... Mut alussa ykkönen ja 200lb power gripperi tuntu ihan samoilta, mut nykyään pg on paljon löysempi :D

Minkä kokoisia käsiä otevoimailijoilla on? Itselleni ei oikein alle 11-koon hanskat sovi käsiin kunnolla (ja yleensä 10 on se isoin koko mitä kaupoista edes saa :curs:) ja ranteet ovat melkoisen ohuet, ympärys vain noin 15,5 senttiä. Olen ajatellut, että tämä ei ehkä mikään optimaalisin tilanne ole sormivoimien kannalta.

Minkä kokoisia käsiä otevoimailijoilla on? Itselleni ei oikein alle 11-koon hanskat sovi käsiin kunnolla (ja yleensä 10 on se isoin koko mitä kaupoista edes saa :curs:) ja ranteet ovat melkoisen ohuet, ympärys vain noin 15,5 senttiä. Olen ajatellut, että tämä ei ehkä mikään optimaalisin tilanne ole sormivoimien kannalta.

Kyllä yleensä alkuun pääsee paremmin juurikin kun on iso kämmen/pitkät sormet. Auttaa noihin paksuihin kahvoihin todella paljon. Myös erilaisiin blob-nostoihin yms.

Aktiivisilla kisaajilla on monen kokosia käsiä. Monipuolisella treenillä pystyy kuitenkin vähentämään heikkouksia. Sormiin et kuitenkaan pituuttaa treenaamalla saa joten itse sanoisin että isosta kädestä on ehdottamasti hyötyä!

Ranteita pystyy vahvistaa kyllä vaikka ympärysmitta lyhyt olisikin.

Itse kuulun ns. normaalikämmenen omaaviin ja hieman lyhyehköt sormetkin on. Paksut otteet myrkkyä minulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom