Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Monsterille tuo oli osoitettukin kun täällä pyörii :)
Hohhoijaa niitä ihmisii ketä väittää et ei maastaveto kysy kuntoo.... Testailin tänään hiukka eri maastavedon variaatioita ja treenin jälkeen meni puol tuntii enenku kykeni kävelee autolle. Sormi maastavetoo menin 20 kilon nousuilla ja tankona oli 29 millinen tanko. Apinaote maastavedossa jotakin pikku settiä ja 200 kilon toisto haasteeseen maastavdeossa jotakin. Ja sääntöinä että ei pomppuvetoa eli pysäytys joka toiston jälkeen. Olo oli kyllä melko sekava ton setin jälkeen. Seuraavaks varmaan maratoonille. Fitnestä fitnestä Ja pittää sanoo et toi keskisormi mave on kyl yks kivuliaimmista lajeista jota oon koskaan koittanut. Tossa tota päivän rimpuilua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja pittää sanoo et toi keskisormi mave on kyl yks kivuliaimmista lajeista jota oon koskaan koittanut. Tossa tota päivän rimpuilua.

Itte vetäny keskarilla 60kg painolla maximiaikapitoja (10sek. noin), jumalauta kun on kivuliasta. Nahat rullalle :P

Tämä otevoimapuoli ruvennut kiinnostamaan lähiaikoina enemmänkin ja pakko kyllä myöntää etten tiedä näistä hommista oikeastaan yhtään mitään. Grippiä oon treenannut aikasemmin lähinnä roikkumalla tangossa ja tekemällä rannekääntöjä levypainoilla. Nyt paljastu se mitä vähän arvelinkin, että oon treenannut lähinnä tätä otevoiman yhtä alalajia (supporttia?). Crushia ja pinchiä en ole siis treenannut juuri ollenkaan ja tämän kyllä huomaa. Kävin pitkästä aikaa kiipeämässä ja siellä tuli tehtyä erilaisia grippijuttuja ja oli sen jälkee hanskat viikon tukossa :D Paljon on siis kehityttävää ja tästä se toivon mukaan pikkuhiljalleen lähtee. Näiden treenailua hieman hankaloittaa muut treenit, kun tykkään treenailla käsilläseisontoja ja eri juttuja voimistelurenkailla. Käsilläseisonnoista ei tule hevon helevettiä, jos on sormet ja ranteet jumissa ja kovat rengassarjat puolestaan voi vetää kyynärpäät ja forkut niin juntturaan, että puristusvoimat katoaa useiksi päiviksi. Mutta joo kahlailen vielä tämän ketjun huolella läpi ja eiköhän sen jälkeen otevoimalunkin saa jotenkin järkevästi ujuteltua tonne omiin setteihin mukaan!

Perhana, siinä olikin reikälevyt.. Olisi mukava nähdä mille lukemille Karu pääsee ko. liikkeen standardit täyttävillä levyillä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kellään kokemusta fatgripz extreme palikoista?

Meinasin jos tollaset hommaisi, nuo grip4orcet on niin veltot läpyskät ettei meinaa tehdä niillä yhtään mitään. Meinasin josko ostaisi fatgripzit tai nuo vähän leveämmät, ovat kovempaa materiaalia. Käsipainoilla noilla tulisi nosteltua pelkästään otevoiman kasvattamiseksi.

Senverta vielä, että tälläiseen nuo tulisivat:

Grrip4orcet ovat löysät (vissiinkin tarkoituksella, joutuu perkeleesti puristamaan) mutta itse en tykkää yhtään niistä, ovat paskat mielestäni.

Grip4orcet ovat löysät (vissiinkin tarkoituksella, joutuu perkeleesti puristamaan) mutta itse en tykkää yhtään niistä, ovat paskat mielestäni.

Ite joskus kehuin noita, mutta pakko yhtyä tuohon mielipiteeseen että ovat aika paskat. Idea on ihan järkevä että avautuva löysä rakenne pakottaa puristamaan kovasti, mutta löysä lerppa tuntuu huonolta kädessä. :)
Mielestäni sopivat ihan ok johonkin pieniin apuliikkeisiin kuten hauiskääntöihin. Tosin senkin homman hoitaa hyvin tuollaiset kovat fat bar simulaattorit.

Osta Manus Gripsit tai Manus Grip Pro:t. Normi versiot about 56mm ja Pro 65mm. Jedd Jonhsson kehui niitä parhaiksi. Itellä nuo perusversiot ja onhan ne hyvät.

Myös kaikkien aikojen kädenvääntäjä John Brzenk käyttää niitä. ;)

295248_326146554119616_2058829821_n.jpg

Joo täytyy nyt harkita mitkä ostaa. Itse kehuin gripforceja kanssa helvetisti mutta kun kokeili fatgripzejä niin tajusi kuinka paskat palikat ne onkaan :D Ideana helvetin hyvä mutta se tuntuma juurikin.

Tänään kokeilin salilla pitkästä aikaa 50kg leokoa (viimeksi taisin kokeilla ennen kesää, kun ovat olleet eri salissa missä ei saa käyttää magnesiumia, tänään rikoin sääntöjä ja leikin magnesiumilla ;)), 8-9sek. pysy oikeella ja 1-2sek. vasemmalla :eek: pistän illalla/huomenna videota kun jaksan editoida.

Hyvin mielestäni tuollaisen pitkän tauon jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom