Pakkiksella vaaditaan se selvä lukitus, ja 10 sekunnin pito samalla puhuen päivän säästä jotta nosto on puhumisen arvoinen ;)
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tua koukkupeukalotyyli on opittu kaharen käden "Leoko aparaatti" nostoos, maharollistaa peukalon piron reunalla ja keskisormien päitten lähellä akselia, tualla tyylillä saa jopa 450 milliä korkian kiakon taittumahan heikoolla rantehilla (puhumattakaa euro aparaatista) ja peukalohon tuleva "vipuvääntö" on kans piänempi, Ja sitte tärkein juttu on se että peukun taive ei repiä ku se ei kosketa kulumaa vaan se on peukun sivu mihinkä paine tuloo, elikkä keväällä reenasin pinchiä 4-5 päivänä viikos, ja yks kaharen kären määräreeni tais olla 20x5xLeoko 75kg vastaa euroos 81 kilua, elikkä 100 toistua 70 minuutis. Käytännös jos tällä tyylillä nostaa ja oteleveys oikia (isoo kouraasella 49-52mm) niin satasen euroa ei tarvitte eres puristaa muuta ku vääntää vaan (vääntää millä?? no samoolla lihaksiilla jolla lapioorahan petoonia). Toimii jotenki kans yhyren kären pinchis mutta siinä kiältämättä puristusvoimaaki pitää eres vähä olla mukana
Hyvää farkkukävelyä Epanallamutta jos haluaa tosissahan kehittyä niin kaikki feetit kannattaa jättää testipäivälle joka on nuan 3-4 viikon väliin, ja väliaika rakennusta, tukotusta ja kevennystä.
Vähän uusia haasteita, eli leoko50kg kolmella sormella lukitukseen. Ei lähteny ainakaan ihan heti mulla.. Eli peukalo sileällä ja etusormi ja keskisormi urapuolella. Ja jos tuntuu liian helpolta niin voi vetää toisinpäinki =).. kuka on ensimmäisenä maailmassa !!??:face:
...mutta jos Pete väärinpäin verät sen kolomella sormella niin lupaan kävellä nukkumatta Turkuhun (350km) ja tarijota vaikka kymmenen euron juustua :D
Vituttaa jo nyt kun myin omani Koivistolle. ;)
Vähän uusia haasteita, eli leoko50kg kolmella sormella lukitukseen. Ei lähteny ainakaan ihan heti mulla.. Eli peukalo sileällä ja etusormi ja keskisormi urapuolella. Ja jos tuntuu liian helpolta niin voi vetää toisinpäinki =).. kuka on ensimmäisenä maailmassa !!??:face:
pinch lift 2 x 15kg - YouTube
Tuon päälle otin 3 toistoa COC 2,5# autoa ajaessa
Eipä oo kova suoritus, mutta hyvä fiilis kun tuokin on voitettuMuutamilla eri kiekoilla ja eri saleilla oon noi 2 x 15kg nostanut. Ihan mielenkiintosta hommaa toi sormivoimailu.
Oon ite rakennellut ja hitsaillut kaikennäköisiä vimpaimia ja aika koukuttavaa touhuahan tuo on :D
Itellä tuntuis tuo staattinen voima olevan aika paljon edellä dynaamista. Erilaisissa roikotuksissa suhteessa kovempia tuloksia kuin maksimilajeissa...
Osaakohan joku viisaampi neuvoa miten peukaloa kannattaisi reenata juuri noita puristuksia varten? Hirveän tiukkaa tekee monessa lajissa tuo irroitus, kun tuntuu että peukku lipeää...
Otevoimaa
ONE ARM CHIN UP on IRONMIND ROLLING THUNDER HANDLE L/R @93kg / 205lbs - YouTube
Ensimmääsenä Merikarvialla rollarileuka molemmin käsin![]()