Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kovia suoritteita tehty Kirkkonummella!

Tässä vähän talvikikkailuja. Leokokin totteli jotenkin kolmea sormea :) En tiedä onko standardien mukainen suoritus mutta itselle riittävä.

[video=youtube_share;8cGS-Cor-dU]http://youtu.be/8cGS-Cor-dU[/video]

Tänään 2 käden pitoa leokossa, n. 1min 20sek. Ei saa vieläkään sormia auki.. :D Sen jälkeen piti 20min keräillä ja vedin minuutin pidon toiseen kertaan, oli kivuliainta mitä elämässäni olen tehnyt. Ensiviikon torstaina pääsen puntille, sovin liikunnanopettajan kanssa, silloin otan maximit ja videolle. Silloin lykkään videoo.

Mä kans kännis kokeilin kesällä kännis, kaikki kananmunat just pestyille farkuille :D Noh, kyllä baariin pääsin viä.. :D

Samalla sai kaverin (joka yllytti kokeilemaan) muija vaatteillensa kananmunaa. Älkää hyvät ihmiset kokeilko tälläisissä olosuhteissa kuin minä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niputin tossa vähän kulunutta vuotta kasaan ja ihan kohtuu settiä saanut aikaiseksi. Laittelin "parhaita paloja" vuodesta nauhalle ja kyllä tätäkin on mukava katella vanhana batuna kiikkustuolista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
GripMonsters ei paljon kerkeä lepäillä laakereillaan. The 2nd Iron Grip Endurance Challengen jälkeen ollaan taas jo liikenteessä. Saimme kutsun saapua Helsinkiin vetämään otesetti läpi voimanoston pariin. Kun on kyse otevoiman viemisestä eteenpäin Suomessa niin sehän passaa. Seitsemäs vuosi lajin parissa starttaa vuoden vaihteessa ja vauhti vain kiihtyy. Tervetuloa WorldClass areenalle kokeilemaan mitä tämä homma on käytännön tasolla. Viime vuonna oli hienosti rohkeita miehiä sekä naisia lavalla ja tänä vuonna toivomme samanlaista tai vielä runsaampaa osanottoa.
Got Grip?

http://www.gripmonsters.fi/news.php?subaction=showfull&id=1387396564&archive&start_from&ucat

Jos on tarvetta niin tämmöisiä löytyis:
20kg Gladiator Blob
25kg Gladiator Blob
Kaikki Mirror Blobit (4kpl)

Jos olet kiinnostunut niin laita infoa KingKongOfGrip(at)gripmonsters.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom