Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekniikan väittäisin olleen ihan hyvä jo aiemminkin.Se voima on tosi nivelkulmariippuvaista ja grippereillä se asettelu ja oikee tekniikka voi tuoda tosi isoja eroja.
Toki. En tietenkään väitä tekniikkani olevan täydellinen. Mutta ei se ihan yllättäen kyllä muuttunutkaan niin paljoa parissa päivässä, että kaiken selittäisi.No jos CoC 3+ -runttaajatkin tekniikkaa hienosäätävät, uskosin sen sopivan myös sun ajatusmaailmaan.
No jotain tämän suuntaista arvelin...En siis meinannut että kyykky itsessään grippiä kehittäisi mitenkään.Vedon iisi grippailu sit herättää hommiin, kuten mikä tahansa vastaava.
Jep, näin teen...Pitkät sarjat ja "hapottelu" nyt ei minkään teholajin treeneihin niinkään kuulu, joten unohda ne ja tee kevyemmillä grippereillä vaikeutettuja juttuja.
Se voima on tosi nivelkulmariippuvaista ja grippereillä se asettelu ja oikee tekniikka voi tuoda tosi isoja eroja.
Ihan pakko kysyä kun kiinnostaa. Nuo 3-5h otevoima treenit mitä teet. Mitä se pitää sisällään? Rolling thunder ym.. Kahvoja ja perinteisiä otevoima työkaluja?No joillakin pelaa. Mä ite kiipeen vahvasti grippitavoitteilla tai teen otevoimajuttuja 4-5x viikossa 3-5h kerralla. Kehityn edelleen, vaikka ikää on 53v pian ja kiipeilyuraa takana 21v. Joku sitten tekee pari sarjaa grippereitä viikossa ja se on hänelle ok. Eipä se multa pois ole. Omassa valmennusringissäkin on vaihtelua treenien määrissä ja tehoissa tosi paljon.
Oisko tossa kontrolli niin kova että melko turvallista? Normi pulliaiselle sama ku 400kg kyykyn yrittäminenMelko vaarallista, taitaa olla henki pois jos päähän putoaa.
Kyllä tuon varmasti saa ohjattua sivuun kuten kovat työnnöt eri välineillä jne. Ei itse toki turkkilaista ylösnousua ole tullut tehtyä just tolleen, mutta punnertaessa pohja edellä jne. ei ole pelottanut että tulisi päälle vaikka monta kertaa failannut.Oisko tossa kontrolli niin kova että melko turvallista? Normi pulliaiselle sama ku 400kg kyykyn yrittäminen![]()
Just tein himassa noita turkkilaisia eilen ja oli pakko kokeilla kans pohja edellä ja feilasin noston, ni meinas käsi lähtee irti ku en halunnu lattialle pudottaa kuulaaKyllä tuon varmasti saa ohjattua sivuun kuten kovat työnnöt eri välineillä jne. Ei itse toki turkkilaista ylösnousua ole tullut tehtyä just tolleen, mutta punnertaessa pohja edellä jne. ei ole pelottanut että tulisi päälle vaikka monta kertaa failannut.
Itse koen että paras sääntö muistaa on ettei yritä pelastaa välinettä tai nostoa vaan dumppaa. Nostot taas pitäisi toki tehdä paikassa missä voi dumpata nostot.
Just tein himassa noita turkkilaisia eilen ja oli pakko kokeilla kans pohja edellä ja feilasin noston, ni meinas käsi lähtee irti ku en halunnu lattialle pudottaa kuulaa![]()
Don't do that!