Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä hommaTerveys jo paremmalla mallilla?
Veikkaan että tuo 50kg vois olla aika lähellä keskiarvo tulosta 20-40 vuotiaalle miehelle.Mitäs luulette kadulta repäistyn peruspentin nostavan rolling thunderilla? Pääsin nimittäin eilen kokeilemaan sellaista, tai no feikki sekin oli ja 50 kiloon (pelkät levyt laskettu) jäi meikäläisen tulos. En usko sen olevan paljoakaan enempää kuin keskivertomiehen tulos, jos yhtään. Jos katsoo noita tasoja näitä myyvien firmojen mainospuheissa, niin väittävät 57 kg olevan keskitasoa, 84 kg edistynyt ja 113 kg maailmanluokkaa.
Sit taas kiskon tavallisella tangolla myötäotteella mavea 160 kiloa ja siinä kulkee gripin raja. Se ei ole otevoimailijoihin verrattuna tulos eikä mikään, mutta varmasti enemmän kuin perusmiehen tulos.
Mietin tätä rolling thunderin tulosta, että se varmasti selittää osan, että mulla on melko pieni käsi ja etusormi ja peukalo nipin napin hipaisee tosiaan, kun otan kahvasta kiinni. Nostossa ne sitten aukeaakin reilusti. Toinen on spesifisyys. Ei ole paksulla kahvalla juurikaan treenattu, niin vähän huonosti siellä on sitä voimaakaan.
Mutta kyllä sillä kahvan paksuudella on suuri merkitys. Kun kaverin kanssa joskus kokeiltiin fat gripsejä tankoon, niin se pesi mut siinä, vaikka oli täysi aloittelija, mutta sillä on myös isompi käsi. Sit taas paljaan tangon kanssa mä vein melkoisella marginaalilla.
View: https://youtube.com/shorts/tZHb88zicfA?feature=shar
Tälläistä nyt oon vähän aikaa hupiukkoillut ja pyrkinyt kehittää. Tolla 200kg olisi kyllä vielä pitänyt, mutta 30 sekkaa riitti.
Mun onkin pitänyt ehdottaa, että tee joku tuollainen vähän viihdyttävämmän puoleinen video vaikka Henkan kanssa, missä kokeilette paljonko rautaa pysyy näpeissä ihan tavallisessa mavessa normaalilla tangolla. Jos ote pitää enemmän kuin nousee maasta, niin sit pinnoilta. Nimittäin jos sä vedät akselilla 200, niin olis aika hiton mielenkiintoista nähdä miten hiton paljon tulee perustangolla.Tälläistä nyt oon vähän aikaa hupiukkoillut ja pyrkinyt kehittää. Tolla 200kg olisi kyllä vielä pitänyt, mutta 30 sekkaa riitti.
Eikö siellä 245kg Pynnönen ottanu jollain videolla aivan tässä taannoin?Mun onkin pitänyt ehdottaa, että tee joku tuollainen vähän viihdyttävämmän puoleinen video vaikka Henkan kanssa, missä kokeilette paljonko rautaa pysyy näpeissä ihan tavallisessa mavessa normaalilla tangolla. Jos ote pitää enemmän kuin nousee maasta, niin sit pinnoilta. Nimittäin jos sä vedät akselilla 200, niin olis aika hiton mielenkiintoista nähdä miten hiton paljon tulee perustangolla.