Kädenvääntö

Toivotaan että tämä toteutuu, Devon on "väistellyt" Vitalia jo aivan riittävästi ja nyt on molemmilla kunto armoton.

Laletini tuntuu tyylillisesti pahimmalta vastustajalta Larrattia vastaan, mutta toisaalta taas Devonilla on aivan mielettömät voimat, kiertäjissä erityisesti.

Viimeisimmässä matsissa Genadia vastaan, kun alkoi Genadin ranne suoristua huukissa niin tuli selväksi että Devon on nr. 2 oikean käden vääntäjä maailmassa.

Vitali tosin voi olla eri mieltä.

Toi "larrat" nostokin on vähä semmone et riippuu miten sen tekee, vähänkin on ranne kupilla nii itellä ainaki saa aika reilusti pistää kiloja lisää, sitte ku tekee ranne vähän auki nii on ihan eri.
Mitä enemmän ranne on koukussa, sitä vähemmän käy kiertäjiin.

Oikeaoppisestihan tuo liike kuuluu tehdä ranne hieman ojennettuna taaksepäin, jotta saadaan rasitettua kiertäjiä vielä enemmän.

Ei siinä jääny epäselväksi että kumpi oli parempi 👌🏻

Mä luulen että Rob vois myös olla ihan huippu hyvä vääntäjä, mut sillä on elämän prioriteetit eri järjestyksessä.

Tänä päivänä on jo tosi vaikeaa ellei mahdotonta, nousta lajin kärkeen silleen "harrastelulla"

Kaikkien ei ehkä tarvitse elää ja hengittää kädenvääntöä kuten Devon, tai valita ammattia sen perusteella että pääsee halvalla kisoihin, kuten Brzenk mutta omistautumista vaaditaan 💪🏻
Rob omaa kyllä helvetisti potentiaalia, sulkenut captains of crush nelosen aikoinaan.

Ei sillä että dynaaminen puristusvoima suoraan vääntöön liittyisi, mutta antaa osviittaa.

Voitti Brzenkin jossain kisoissa joskus.

Hänelle ei vaan keskikaljakuuri ja katkera valittaminen paranna vääntökuntoa.

Mitä mieltä vääntäjät olkapäitten harjoittelusta? Mulla vasen olkapää ollut ainakin 7-8 vuotta niin sökönä, ettei niiden treenistä ole tullut yhtään mitään. Nyt olen pystynyt niitä treenaamaan ja lihasmuisti palauttaakin niiden voimaa kovaa kyytiä. Ainakin minulla olkapäätreeni tuntuu tuovan tehoja myös kädenvääntöön. Jopa hämmästyttävissä määrin.
Äärimmäisen hyvä kysymys.

View: https://youtu.be/neXmfJ6relo

Ermeksen mietteitä MMT-matsista, pronaatio kuulema todella kova, eli sen harjoittelu on kannattanut ja siirtyy pöytään.

Miken suurin heikkous riser.

Täälläkin kun on usein puhuttu että nuo vääntöiltamat kestävät liian kauan, niin tulin hiljattain lopputulokseen että nuo urheilijoiden haastattelut otteluiden välillä pitäisi lopettaa kokonaan, ja eriyttää ne kokonaan erillisiksi youtubeen tai vaikka ihan tapahtuman loppuun.

Nuo pilaavat tapahtumien temmon, varsinkin kun suurinosa vääntäjistä eivät puhu englantia niin tarvitaan tulkkeja, joka venyttää entisestään pitkää tapahtumaa.

Suurinosa vääntäjistä kuitenkin pulisee samat asiat noissa, sensijaan jos ne eriytettäisiin kokonaan erillisiksi pääsisivät enemmän pintaa syvemmältä kertomaan ottelun kulusta yms.

View: https://youtu.be/neXmfJ6relo

Täälläkin kun on usein puhuttu että nuo vääntöiltamat kestävät liian kauan, niin tulin hiljattain lopputulokseen että nuo urheilijoiden haastattelut otteluiden välillä pitäisi lopettaa kokonaan, ja eriyttää ne kokonaan erillisiksi youtubeen tai vaikka ihan tapahtuman loppuun.

Nuo pilaavat tapahtumien temmon, varsinkin kun suurinosa vääntäjistä eivät puhu englantia niin tarvitaan tulkkeja, joka venyttää entisestään pitkää tapahtumaa.

Suurinosa vääntäjistä kuitenkin pulisee samat asiat noissa, sensijaan jos ne eriytettäisiin kokonaan erillisiksi pääsisivät enemmän pintaa syvemmältä kertomaan ottelun kulusta yms.

Ois loistava parannus kun nuo pulinat sais pois. Heti matsin loputtua uudet tyypit lauteille. Parantaisi kyllä tempoa ihan helvetisti. Sellai että kusella jos käyt niin missaat jo rundin.

Yhen eventin vois kokeilla että on kauhea hätä saada eventti etenemään loppuun. Siitä sitten oppia ja kohti täydellistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom