Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Mike “Beach Muscles” Ayello found out he was good at armwrestling years ago while working as a bouncer in Manhattan. He beat all the other bouncers and soon went on to competitions, going pro two weeks after his first tournament.

Melko vaarallista, taitaa olla henki pois jos päähän putoaa.
Oisko tossa kontrolli niin kova että melko turvallista? Normi pulliaiselle sama ku 400kg kyykyn yrittäminen 😄

Oisko tossa kontrolli niin kova että melko turvallista? Normi pulliaiselle sama ku 400kg kyykyn yrittäminen 😄
Kyllä tuon varmasti saa ohjattua sivuun kuten kovat työnnöt eri välineillä jne. Ei itse toki turkkilaista ylösnousua ole tullut tehtyä just tolleen, mutta punnertaessa pohja edellä jne. ei ole pelottanut että tulisi päälle vaikka monta kertaa failannut.

Itse koen että paras sääntö muistaa on ettei yritä pelastaa välinettä tai nostoa vaan dumppaa. Nostot taas pitäisi toki tehdä paikassa missä voi dumpata nostot.

Kyllä tuon varmasti saa ohjattua sivuun kuten kovat työnnöt eri välineillä jne. Ei itse toki turkkilaista ylösnousua ole tullut tehtyä just tolleen, mutta punnertaessa pohja edellä jne. ei ole pelottanut että tulisi päälle vaikka monta kertaa failannut.

Itse koen että paras sääntö muistaa on ettei yritä pelastaa välinettä tai nostoa vaan dumppaa. Nostot taas pitäisi toki tehdä paikassa missä voi dumpata nostot.
Just tein himassa noita turkkilaisia eilen ja oli pakko kokeilla kans pohja edellä ja feilasin noston, ni meinas käsi lähtee irti ku en halunnu lattialle pudottaa kuulaa 😄😄

Joku kysyi, mikä on crimp eli krimppi. Alla kuva 10mm listasta eli toinen nivel (PIP) taipuu. Openhandissä vain eka (DIP). Sloper on ote, mikä on roikkujaan päin kallellaan eli vesi valuisi siltä pois. Pinchin nyt kaikki taitaakin tietää.

Liitteet

• IMG_20180218_230805_842.webp
    IMG_20180218_230805_842.webp
    62 KB · Katsottu: 117
Salossa on otevoiman SM kisat 💪
Lisenssi pitää olla uusilla hankittu 3kk ennen kilpailua. Sehän voi kätevästi hankkia suomisportilta jossa myös ilmoittautuminen kilpailuun.
Kilpailulla hyvä näkyvyys kun finaalit tulee ylen kanavalta.
Eiku rohkeesti mukaan!
Naisilla kolme painoluokkaa alle65kg, alle75kg ja +75kg
Miehillä myös kolme sarjaa.. Alle85kg, alle100kg ja +100kg.

View: https://facebook.com/events/s/sm-viikko-2022-vahvin-sm-otevo/635262880827823/

Tuskin aloittelijat lukee tuota ohjeena, toivottavasti ei. Eikä toi ohjelma ollutkaan, vaan yhden treenin sisältö. Ja varsinkin jos se lajivalikoima on enempi niitä otevoimakisaamiseen liittyviä, toteutus voi olla paljonkin erilainen. Mun treenit palvelee pelkästään kiipeilyä ja koska oon siihen lajiin ihan liian painava, pitää sitä painoa pyrkiä kompensoimaan mahdollisimman hyvin.

Back
Ylös Bottom