Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Mywor ootko testannu kahvakuula ylöspäin punnertaa
Oisko tossa kontrolli niin kova että melko turvallista? Normi pulliaiselle sama ku 400kg kyykyn yrittäminenMelko vaarallista, taitaa olla henki pois jos päähän putoaa.
View: https://www.instagram.com/p/B_mpkiaDETb/?utm_medium=copy_link
Harmi kun seuraava onkin 70 kiloinen. Uskon että joku 60kg menisi jos taas panostaisi.
Kyllä tuon varmasti saa ohjattua sivuun kuten kovat työnnöt eri välineillä jne. Ei itse toki turkkilaista ylösnousua ole tullut tehtyä just tolleen, mutta punnertaessa pohja edellä jne. ei ole pelottanut että tulisi päälle vaikka monta kertaa failannut.Oisko tossa kontrolli niin kova että melko turvallista? Normi pulliaiselle sama ku 400kg kyykyn yrittäminen![]()
Just tein himassa noita turkkilaisia eilen ja oli pakko kokeilla kans pohja edellä ja feilasin noston, ni meinas käsi lähtee irti ku en halunnu lattialle pudottaa kuulaaKyllä tuon varmasti saa ohjattua sivuun kuten kovat työnnöt eri välineillä jne. Ei itse toki turkkilaista ylösnousua ole tullut tehtyä just tolleen, mutta punnertaessa pohja edellä jne. ei ole pelottanut että tulisi päälle vaikka monta kertaa failannut.
Itse koen että paras sääntö muistaa on ettei yritä pelastaa välinettä tai nostoa vaan dumppaa. Nostot taas pitäisi toki tehdä paikassa missä voi dumpata nostot.
Just tein himassa noita turkkilaisia eilen ja oli pakko kokeilla kans pohja edellä ja feilasin noston, ni meinas käsi lähtee irti ku en halunnu lattialle pudottaa kuulaa![]()
Don't do that!
Mä en miettinytHauskasti kyllä ajat menee eteenpäin kun miettii, että 2018 Nemiroffissa oli Kurdella supermatsi Scott Mendelssonia vastaan, ja mietittiin kovasti että miten käy![]()