Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auttaakapa vähän! Olen tehnyt nyt 4-jakoisella ohjelmalla mutta tuntuu, että puhti kyllä riittäisi tehdä koko kroppa pariin otteeseen viikossa. Tässä mietin eri vaihtoehtoja millaisen ohjelman sitä sitten itselle kehittäisi. Tässä liikkeet joita olen nyt tehnyt nelijakoisena, jaoin ne nyt about 2-jakoiseksi, kertokaa omia mielipiteitä mitä kannattaisi jättää pois/lisätä. Kaikkia liikkeitä tehdään 3x10,1x8. Tämä on vasta kehitysasteella tämä ohjelma meinaan
missä liikkeissä tässä tulee hittiä trapseille&tuleeko tarpeeks vai pitäiskö lisäillä jotain?
Miten jakasin seuraavat liikkeet kahdelle päivälle? Ehdotuksia?
-mave
-kyykky
-vinopenkki
-penkki
-pystypunnerrus
-yhden jalan askelkyykky smithissä
-ranskalainen punnerrus
-leuat
-vatsat
-hauiskääntö tangolla
-pohkeet
-takaolkapääsoutu
Kyseessä siis toinen ohjelma G6 jälkeen, joka muuten toimi hyvin, mutta alkaa pikkuhiljaa huomaaman mm. juuri pohkeiden, ylärinnan, takaolkapäiden ja ojentajien kehityksen jäämistä hieman vähemmälle. Maven nyt tottakai haluan mukaan ja yhden jalan askelkyykyn yhden pikkuloukin tarvitsemana kuntoutuksena.
Tiedän että on yksilöllistä, mutta kuinka tärkeätä on että treenipäivät menee noin ku ohjelmassa on.
Esim. ti, ke, pe, la?
Itse ajattelin että tekis ti, ke, pe, su?
Alkaa olla eka viikko takana ohjelmaa ja hyvälle tuntuu, olen koittanut syödä kuin hullu mutta silti paino tippunut kilon....
188/84...
Olisko tuossa ekasivun ohjelmassa mitään järkeä noudattaa vaikka kyykyn ja maven osalta 3x4 -> 6x6 ohjelmaa? http://www.pakkotoisto.com/voimailulajit/27840-peruskausi-3x4-6x6-miten-kaeytaennoessae/ vai kannattaako pitäytyä mielummin elaston laittamassa progressiossa?
Voiko tossa elaston 2-jakoisessa käyttää silloin tällöin joitain erikoistekniikoita vaihtelun vuoksi? esimerkiksi supersettejä, rest-pauseja ja vaikka negatiivisia? Meneekö liian tukkoon hermosto? Onko kukaan koskaan kokeillut tehdä näitä ja mihin tyyliin?
Keskity vain niihin sarjapainojen progressiiviseen nostamiseen. Kuullostaa aika hermoston rääkiltä toi sun ehdotus. Yleensä noita erikoistekniikoita aletaan käyttää kun tietää miten oma keho palautuu ja miten se vastaa erilaiseen treeniin yms.
Sitku et saa enää sarjapainoja nostettua suorilla sarjoilla ni voi alkaa miettiä noita.
Edit. Tai vittu minä mistään mitää tiedä.