Kerkeekö hauis palautua jos vetää esim perjantaina tossa treeni 1b:ssä pudotussarjoja ? seuraava treeni selälle ja hanskalle oliski sit jo vasta tiistaina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt oon tätä alotuspostin ohjelmaa jonkun aikaa vetänyt niin mietin että miten kannattas muuttaa kun haluaisin treenata jalat (poislukien pohkeet) kerralla, eli en siis erikseen etu ja takareisiä?
Reenailen siis 4x viikossa.
Ja sitten leuanvedosta, lisäpainovyötä en omista eli siis tuo 3x 4-6 ei oikein onnistu niin vedänkö vaikka 3x max vai miten?
Ja sitten leuanvedosta, lisäpainovyötä en omista eli siis tuo 3x 4-6 ei oikein onnistu niin vedänkö vaikka 3x max vai miten?
Kokeilemalla selviää. Jokainen ihminen on yksilö ja tuohon palautumiseen vaikuttaa moni muukin seikka kuten ravinto.Kerkeekö hauis palautua jos vetää esim perjantaina tossa treeni 1b:ssä pudotussarjoja ? seuraava treeni selälle ja hanskalle oliski sit jo vasta tiistaina.
Kannattaa tehdä sarjat kovempaa jos vaan 3 kertaa viikossa tätä tekee. Voi mielestäni aika surutta jo paukutella sarjoja loppuun asti.Jos vetää vaan 3 kertaa viikkoon, kannattaisko reeniin lisätä jotenkin intensiteettiä? vetää kovemmin siis?
Yläkroppa/alakroppa tosiaan yksi järkevimmistä jaoista jos haluaa jalat tehdä kerralla. Toinen hieman oudompi vaihtoehto on tehdä reidet ja selkä samassa treenissä vaikka onkin kehon suurimmat lihasryhmät. Kaikki pienemmät lihasryhmät sitten toisessa treenissä: rinta, olkapäät, kädet, pohkeet, vatsat. Sopii ainakin jos alaselkä tuntuu rasittuvan liikaa, koska tuossa sitä rasitetaan vain toisessa treenissä. Tässä mun ohjelmassa sille saattaa tulla liikaakin rasitusta riippuen tietysti hieman liikevalinnoista. Samoin perse ja reidet saattaa rasittua liikaa varsinkin jos ei saa etureisiä tarpeeksi eristettyä takareisistä.Nyt oon tätä alotuspostin ohjelmaa jonkun aikaa vetänyt niin mietin että miten kannattas muuttaa kun haluaisin treenata jalat (poislukien pohkeet) kerralla, eli en siis erikseen etu ja takareisiä?
Reenailen siis 4x viikossa.
Oon tehny tota alotuspostin ohjelmaa nyt ja ongelma on ylätalja ja alatalja, en saa niitä menemään selälle niin hyvin kun esim joku kulmasoutu menee, Joten kannattasko niitä vaihtaa toiseen kun ei jotenkin sovi mulle ne kumpanenkaan, Alataljassa en saa supistusta selkään kun tuntuu että olkapäät hajoaa jo sitä ennen. Ylätalja nyt jotenkin menee mutta ei sekäään niin hyvin käy kun leuat. Joten mitä ootte mieltä jos tekis ylätaljan ja alataljan tilalla vaikka leukoja ja vaikka kulmasoutua tangolla? Silloin leuat ja kulmasoutu olis 2x viikkoon. ? mielipiteitä kiitos.
Noh?Nyt vedelly treeni 1a,1b:n 6 toistoilla, vika sarja loppuun ( Esim. 6,6,7 )
2a,2b taas 10 toistoilla, vika sarja loppuun ( Esim. 10,10,13 )
Meneekö ihan oikein?
Hyvin menee,ei niitä toisto määriä oo mihinkään kiveen hakattu,fiiliksen mukaanNoh?