Sniffari
Äitisi valinta
^ Tuo on jo uusien standardien mukaan käytännössä saantia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse tilasin uuden Y juniperin eilen, uutessa virmassa käyttöetu niin työnantaja maksaa 70% kk vuokrasta. Ihan ok diili. Eka auto tilattu ilman koeajoa. Pitäis tulla maaliskuussa.Sähköautoja tiirailen. Halvimmat Model 3:set on jotain 20k€. Bemun I4 M50 halvimmat 45k€. Uusi taisi olla 73k€. Yli tonnin kuussa tippunut hinta.
Onko nyt edelleen niin, että käytetyissä sähöautoissa Teslan Model S tarjoaa parhaan hinta laatusuhteen. Ja "paras" on Taycan.
Just hyvin vastasit.Y juniperin eilen
Kätevästi unohtuu autoilun kokonaiskulut kun hehkuttaa vain miten vähän menee rahaa sähköön. 800 km reissu maksaisi minulle noin 250 eur, josta dieselin osuus vajaa 80 eur. Eikä tulisi perse kipeäksi.On kyllä järkiautoja sähköautot. Halvempia mitä polttikset. Eilen kävin Kotkassa vittu melki 800km, perse kipee. Sähköä meni 30 eurolla.
Kätevästi unohtuu autoilun kokonaiskulut kun hehkuttaa vain miten vähän menee rahaa sähköön.
800 km reissu maksaisi minulle noin 250 eur
Juutubesta tai NHK:lta.Mistä katotte noita sumoja
Rauhassa saa näköjään makaa sohvalla koko päivän kuumemittari kainalossaAika rauhassa saa olla tähän aikaan gymillä. Vain kantapeikot paikalla.