En ole ihan varma, sainko kiinni ajatuksestasi. Mutta jos tarkoitat, että olkapäät ottaisivat liikaa hittiä, niin se ei ollut ainakaan keväällä ongelma, kun tein melkein vastaavalla ohjelmalla. Ykköstreenin Rintapunnerruksen teen semmoisessa koneessa, joka passaa omille välityksille hyvin, joten se ei ole olkapäille paha. Ja kolmostreenin Rintapunnerruksen kässäreillä teen hyvin loivalla vinopenkillä, mikä poistaa kans "sivuosumat" olkapäiltä aika hyvin. Rinta on ylipäänsä mulla hyvin aktivoituva lihasryhmä, joten työ ei yleensä karkaa olkapäille niissä liikkeissä.Mikäpäs tossa. Olkapäät on sellanen että jos tekee pystäriä, penkkiä ja kyykkyä nii muun tekisi niin kevyenä kuin vaan pystyy. 5-10 kiloisilla kässäreilläkin saa aika paljon aikaiseksi.
Mulla on semmoiset välitykset (pitkät reidet ja lyhyt selkä), että perinteinen mave muistuttaa mun tekemänä liikettä, jota useimmat kutsuisivat suorin jaloin maastavedoksi. Ei vaan siis kiinnosta tässä ohjelmassa. Teen kyllä SJMV:tä jaloille, kun on joku monijakoisempi ohjelma käytössä.Onko selkä vai mikä syynä että ei ole perinteistä mavea?
Joo, takareisille ja alaselälle on aika vähän suoraa työtä, mutta ovat toki mukana monissa liikkeissä. Pitää miettiä tuota pointtia. Ehkä selänojennuksen vois heittää vaikka kolmostreeniin.Takareisiä, pakaraa ja alaselkää tuolla on aika niukasti. Eli ne tärkeimmät kaikkeen liikkumiseen.
Pakaraa sen sijaan tulee mun mielestä aika paljon, kun ykköstreenissä on mave, kakkostreenissä reidenloitonnos ja kyykky sekä kolmostreenissä lantionnosto. Mutta ehkä tuo on makuasia?