Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko mitään järkeä treenata yksjakosella kahtena peräkkäisenä päivänä? Eli ma-ti-to-pe. Esim jotain tämmöstä:
Ma/To
Mave
Etukyykky
vinopenkki
Leuanveto
vatsat
Ti/Pe
Kyykky
SJMV
Penkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Oon tähän asti treenannu kaksjakosella, mutta huvittais keskittyä vielä enemmän vaan noihin isompiin liikkeisiin. Kuitenkin tahtoisin treenata sen neljä kertaa viikossa. Palautumisen kanssa tossa varmaan vois olla ongelmia, mutta tarkoitus ei olis tehä sarjoja loppuun asti, että ei olis aivan paskana toisena treenipäivänä. Onko kukaan kokeillu jotain tämän tyyppistä?
Olisiko mitään järkeä treenata yksjakosella kahtena peräkkäisenä päivänä? Eli ma-ti-to-pe. Esim jotain tämmöstä:
Ma/To
Mave
Etukyykky
vinopenkki
Leuanveto
vatsat
Ti/Pe
Kyykky
SJMV
Penkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Oon tähän asti treenannu kaksjakosella, mutta huvittais keskittyä vielä enemmän vaan noihin isompiin liikkeisiin. Kuitenkin tahtoisin treenata sen neljä kertaa viikossa. Palautumisen kanssa tossa varmaan vois olla ongelmia, mutta tarkoitus ei olis tehä sarjoja loppuun asti, että ei olis aivan paskana toisena treenipäivänä. Onko kukaan kokeillu jotain tämän tyyppistä?
Epäilen vahvasti että ei oikein tule toimimaan jos teet etu/takakyykyn neljä kertaa viikossa ja siihen päälle vielä mave/SJMV neljä kertaa viikkoon. Et palaudu ollenkaan edellisestä treenistä kun jo pitää tehdä uutta. Ja vielä kun treenejä on peräkkäisinä päivinä. Jos haluat treenata ma,ti,to ja pe niin kaksjakonen ohjelma potkii enemmän kuin hyvin. Mitä sitä toimivaa vaihtaan, kun kaksijakoisessakin on kuitenkin pääasiassa niitä isoja perusliikkeitä...Olisiko mitään järkeä treenata yksjakosella kahtena peräkkäisenä päivänä? Eli ma-ti-to-pe. Esim jotain tämmöstä:
Ma/To
Mave
Etukyykky
vinopenkki
Leuanveto
vatsat
Ti/Pe
Kyykky
SJMV
Penkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Mulla on tämmönen aloittelijan treeniohjelma minkä itse keksin.
Penkki 3x8
Etukyykky3x8
Hauiskääntö tangolla 3x8
Pystysoutu 2x8
Pystypunnerrus 3x8
Kulmasoutu 3x8
SJMV 3x10
Teen tota treeniohjelmaa kotona.
Ajattelin tuohon vielä lisä maven ja ranskalaisen punnerruksen, mutta mihin väliin, ja mitä noista liikkeistä kannattaisi jättää pois. Teen myös leukoja ennen treenejä. Vatsojen teen aika satunnaisesti niinpä en niitä tuohon listannut.
Mitat 67/183
Joo, kiitos vastauksesta, pitää huomenna kokeila jaksaa tehdä ne ranskalaiset punnerrukset siihen loppuun?eihän toho tarvii lisää enää mitään pystysoutu on myös turha liike, olkapäät saa hyvin hittiä jo punnerrus liikkeissä ja epäkkäät/takaolkapäät kulmasoudussa.
ehkä ranskista voi pari sarjaa loppuun tehä, jos haluaa. ojentajat tosin rasittuu myös hyvin jo punnerrusliikkeissä!