Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu vois tosiaan ottaa sen dipin tuon ojentajat ylätaljassa tilalle.Mun mielestä olkapäille sais olla enemmän treeniä. Vaikka lauantaille vipareita esimerkiks, ettei sivuolkapäät jää jälkeen ;) ja toi "ojentajat ylätaljassa" vois vaihtaa dippiin.
No lisätään omakin,
1. Penkki 5*5
2 Hauiskääntö suoraltangol 3*10
3. keskitetty hauiskääntö 2*10
4.Käsipainoilla punnerrus 4*10 / Vipunostot 4*10
5.Ranskalainen punnerrus tangolla (ojentajat) 4*10
6.Ylätalja 2*10
7.Kulmasoutu tangolla 2*10
8.Jalkaprässi 4*10
9.Pohkeet istuen 4*10
Itse tekisin välillä myös vinopenkkiä ja takaolkapäitä vuorettelisin sivuolkapäiden kanssa...Mavea vaihtelisin sjmv kanssa että tulis sinne takareisiinkin vähän poweria lisää
Ihan hyvältä toi näyttää. Ja Pystypunnerrus ottaa kokonaisvaltaisesti olkapään eri osiin. Sanoit haluavasi leuat mukaan, voisit vaikka vaihdella kulmasoutua ja leukoja eri treenikerroilla.En nyt näe mitään varsinaista syytä tehdä tällä ohjelmalla sitä vinopenkkiä, noita sivuolkapäitä pitäis tosiaan muistaa tehdä. SJMV jätän suosiolla pois koska tekniikkani siinä on perseestä ja eiköhän takakyykky ihan hyvin takareiskoihinki sitä poweria kerää.
Kyllä sopii.Sopiiko 1-jakoinen dieetille?
Tuosta ei enää perusliikkeistä koostuva ohjelma yksinkertaisemmaksi muutu. Voimaa tulee ihan varmasti ja massaa kunhan viihtyy jääkaapilla. Ja se on helppoa, koska tuollaisella treenillä on koko ajan nälkä.Voisiko joku tehdä minulle 1-jakoisen ohjelman sarjamäärineen.. tarkoitus olis tehdä 3x viikkoon. Olen 15-vuotias ja 178/68. Treenitaustaa n. puoli vuotta, eikä tulokset kummosia. Lisää lihasmassaa pitäis saada...
Näitä liikkeitä olen ajatellut:
Kyykky, penkki, maastaveto, kulmasoutu, hauiskääntö,(olkapääliike), vatsat
Tarkoituksena olisi saada mahd. yksinkertainen ja raskaista perusliikkeistä koostuva ohjelma, että tuloksia tulisi.
Tuosta ei enää perusliikkeistä koostuva ohjelma yksinkertaisemmaksi muutu. Voimaa tulee ihan varmasti ja massaa kunhan viihtyy jääkaapilla. Ja se on helppoa, koska tuollaisella treenillä on koko ajan nälkä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2012394&postcount=1464
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2012524&postcount=1467
Näitä liikkeitä olen ajatellut:
Kyykky, penkki, maastaveto, kulmasoutu, hauiskääntö,(olkapääliike), vatsat
Tarkoituksena olisi saada mahd. yksinkertainen ja raskaista perusliikkeistä koostuva ohjelma, että tuloksia tulisi.