1-jakoinen

Mun mielestä olkapäille sais olla enemmän treeniä. Vaikka lauantaille vipareita esimerkiks, ettei sivuolkapäät jää jälkeen ;) ja toi "ojentajat ylätaljassa" vois vaihtaa dippiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, lisätään nyt omakin ohjelma tänne mukaan, eli viimeiset pari viikkoa on tullut kolme kertaa viikossa pumppailtua tälläistä treeniä:

1. Kyykky 2x6
2. MaVe 2x6
3. Kulmasoutu 2x6
4. Penkki 2x6
5. Pystypunnerrus käsipainoilla 2x6
6. Hauis suoralla tangolla 2x6
7. Lattiapenkki 2x6
8.Vatsarutistuaksia 2-3 sarjaa
9.a Pohkeet 2x10
9.b Takaolkapäät 2x10

Kiertäjäkalvosimia olen kerran viikossa jonkin treenin päälle treenannut, ja leuanvetojakin voisi jonnekkin yrittää sijoittaa edes kerran viikossa. Etuolkapäät ottavat kyllä mukavasti hittiä näillä liikkeillä, mutta kun nautin liikkeistä niin minkäs teet.

Itse tekisin välillä myös vinopenkkiä ja takaolkapäitä vuorettelisin sivuolkapäiden kanssa...Mavea vaihtelisin sjmv kanssa että tulis sinne takareisiinkin vähän poweria lisää

No lisätään omakin,

1. Penkki 5*5
2 Hauiskääntö suoraltangol 3*10
3. keskitetty hauiskääntö 2*10
4.Käsipainoilla punnerrus 4*10 / Vipunostot 4*10
5.Ranskalainen punnerrus tangolla (ojentajat) 4*10
6.Ylätalja 2*10
7.Kulmasoutu tangolla 2*10
8.Jalkaprässi 4*10
9.Pohkeet istuen 4*10

Mun mielestä olkapäille sais olla enemmän treeniä. Vaikka lauantaille vipareita esimerkiks, ettei sivuolkapäät jää jälkeen ;) ja toi "ojentajat ylätaljassa" vois vaihtaa dippiin.
juu vois tosiaan ottaa sen dipin tuon ojentajat ylätaljassa tilalle.

Nuo liikkett ei siis ollut vielä suoritus järjestyksessä, vaan ihan päiväkohtaisesti, ojentajat siis ennen haukkaa.

Onkos tuo mave ja kulmasoutu liian rankkoja samalle päivälle jos vaihdan tiistain maven torstain kyykyn kanssa päikseen, vai jopa suositeltavaa tehdä samana päivänä?

No lisätään omakin,

1. Penkki 5*5
2 Hauiskääntö suoraltangol 3*10
3. keskitetty hauiskääntö 2*10
4.Käsipainoilla punnerrus 4*10 / Vipunostot 4*10
5.Ranskalainen punnerrus tangolla (ojentajat) 4*10
6.Ylätalja 2*10
7.Kulmasoutu tangolla 2*10
8.Jalkaprässi 4*10
9.Pohkeet istuen 4*10

Hauista 5 sarjaa ja esim selkää 4? Jätä toi keskitetty kokonaan pois. Haukat saa ylätaljassakin kaiken lisäks vielä epäsuoraa rasitusta. Missä vatsat? Jalkaprässin vaihtaisin itse kyykkyyn, jolla alottaisin aina treenin. "Käsipainoilla punnerrus" eli pystypunnerrus vai?

Itse tekisin välillä myös vinopenkkiä ja takaolkapäitä vuorettelisin sivuolkapäiden kanssa...Mavea vaihtelisin sjmv kanssa että tulis sinne takareisiinkin vähän poweria lisää

En nyt näe mitään varsinaista syytä tehdä tällä ohjelmalla sitä vinopenkkiä, noita sivuolkapäitä pitäis tosiaan muistaa tehdä. SJMV jätän suosiolla pois koska tekniikkani siinä on perseestä ja eiköhän takakyykky ihan hyvin takareiskoihinki sitä poweria kerää.

En nyt näe mitään varsinaista syytä tehdä tällä ohjelmalla sitä vinopenkkiä, noita sivuolkapäitä pitäis tosiaan muistaa tehdä. SJMV jätän suosiolla pois koska tekniikkani siinä on perseestä ja eiköhän takakyykky ihan hyvin takareiskoihinki sitä poweria kerää.
Ihan hyvältä toi näyttää. Ja Pystypunnerrus ottaa kokonaisvaltaisesti olkapään eri osiin. Sanoit haluavasi leuat mukaan, voisit vaikka vaihdella kulmasoutua ja leukoja eri treenikerroilla.

Penkki normaali / penkki medium
Kyykky / nopeus mave
Leuat jollain otteella
Kiertäjäkalvosin / vipareita
Vatsa

Ei mene energiat turhuuksiin.

Downfall on vatsat 50kg lisäpainoilla en vain muistanu laittaa, :S sori ja joo pysty punnerrus Ja kun alotin salin niin polvet eivät kestäneet oikeen kyykkäämistä joten vaihdoin prässiin

Viimeksi muokattu:
Tuolla toisessa thredissä suositeltiin 1-jakoista ohjelmaa jos käy 3x/viikko salilla, joten ohessa hahmotelma omasta 1-jakoisesta ohjelmasta.

-Kyykky tai hack-kyykky (olettaen että polvet kestää)
-Etureisien koukistus(?)
-Pohkeet
-Leuanveto myötäotteella/ylätalja
-Penkki/vinopenkki
-Viparit sivulle/pystypunnerrus
-Haukkarit/ojentajat
-Vatsaliikkeet joka päivä

Tuossa tuntuu olevan melko paljon liikkeitä...Onko tuo ohjelma yhtään järkevän oloinen? :D Ajattelin myös, että vuorottelisi esim. penkin ja vinopenkin kanssa eri päivinä, onko tuossa mitään järkeä, vai pitäisikö nuo perusliikkeet tehdä jokaisella treenikerralla?

edit:
Eli ehkä jotain tähän suuntaan?:
Treeni1:
-Kyykky
-Pohkeet
-Ylätalja
-Penkki
-Viparit sivulle
-Haukkarit/ojentajat
-Vatsaliikkeet

Treeni2:
-Kyykky
-Pohkeet
-Leuanveto myötäotteella
-vinopenkki
-pystypunnerrus
-Haukkarit/ojentajat
-Vatsaliikkeet

Jakautuuko treeniliikkeet järkevästi, jos noita vuorottelisi?

Ohessa hiukan jatkojalostettu ohjelma:

1.
-Hach-kyykky
-Pohkeet seisten
-Ylätalja
-Penkki
-Pystypunnerrus
-Ojentajat taljassa
-Haukkarit taljassa
-Vatsaliikkeet

2.
-Reidenkoukistus
-Reidenojennus
-Pohkeet istuen (maantasolla olevassa laitteessa)
-Vinopenkki
-Viparit sivulle
-Ojentajat taljassa
-Haukkarit käsipainoilla (istuen)
-Vatsaliikkeet

3.
-Prässi
-Pohkeet istuen (tuolimaisessa laitteessa)
-Leuanveto myötäotteella
-Penkki
-Pystypunnerrus
-ojentajat taljassa
-Haukkarit käsipainoilla (seisten)
-Vatsaliikkeet

Tarkoitus olisi pitää treeniohjelma mahd. simppelinä, mutta kuitenkin riittävän kattavana. Yli 1½h ei saisi kulua aikaa salilla. Asiantuntevia kommentteja kaivataan. :D

Aion siirtyä kohta 1-jakoiseen kysyisin mielipidettä tästä:
Takakyykky
Jalkaojentajat tai Jalkakoukistajat
Penkki tai vinopenkki
Rinta kp vinolla tai suoralla penkillä
Niskantakaa punnerrus
Hyvää huomenta
Leuat (otteita vaihdellen)
Hauis tai Ojentajat (dipit)
Vatsat (paskarulli jne.)

Venyttelyt

Töröö!

Mitä mieltä tämmösestä jaosta:

Reeni 1:

Penkki (ohjelma menossa)
pohkeet 4-5x
kyykky 2-3x
sjmv 2x
viparit 2x
alatalja 2x
ylätalja 2x
ojent 2x
hauis 2x
vatsat 2x

Reeni 2:

Pohkeet 4-5x
prässi2-3x
jalan koukist 2x
mave 2-3x
leuat 2x
vinopenkki 2x
pystypunnerrus 2x
ojentaja 2x
hauis 2x
vatsat 2x

Ja toistot ekat 3 vko 3-6,ja sit 3vko 6-8,ja taas sit 8-12...
Salilla pääsen käymään 2x viikossa,satunnaisina päivinä,mutta ei kuitenkaan peräkkäisinä,niin eikös tämä 1-jakoinen olisi siihen ihan passeli? Ja voiko tällä kehittyä lihasta?. reeni historiaa on noin 3 vuotta josta kohta 2 vuotta viisaampaa reeniä ....
Ja kommenttia tuleen + ja - sta ja ehdotuksiakin...

Hyviä terassikelejä!!!

Voisiko joku tehdä minulle 1-jakoisen ohjelman sarjamäärineen.. tarkoitus olis tehdä 3x viikkoon. Olen 15-vuotias ja 178/68. Treenitaustaa n. puoli vuotta, eikä tulokset kummosia. Lisää lihasmassaa pitäis saada...

Näitä liikkeitä olen ajatellut:
Kyykky, penkki, maastaveto, kulmasoutu, hauiskääntö,(olkapääliike), vatsat

Tarkoituksena olisi saada mahd. yksinkertainen ja raskaista perusliikkeistä koostuva ohjelma, että tuloksia tulisi.

Voisiko joku tehdä minulle 1-jakoisen ohjelman sarjamäärineen.. tarkoitus olis tehdä 3x viikkoon. Olen 15-vuotias ja 178/68. Treenitaustaa n. puoli vuotta, eikä tulokset kummosia. Lisää lihasmassaa pitäis saada...

Tarkoituksena olisi saada mahd. yksinkertainen ja raskaista perusliikkeistä koostuva ohjelma, että tuloksia tulisi.
Tuosta ei enää perusliikkeistä koostuva ohjelma yksinkertaisemmaksi muutu. Voimaa tulee ihan varmasti ja massaa kunhan viihtyy jääkaapilla. Ja se on helppoa, koska tuollaisella treenillä on koko ajan nälkä.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2012394&postcount=1464

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2012524&postcount=1467

Oma ehdotus:

1.
Kyykky 5*5
Penkki 5*5
Kulmasoutu 5*5

2.
Maastaveto 4*5
Pystypunnerrus 4*10
Hauiskääntö 4*10

3.
Kyykky 3*10
Penkki 3*10