Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kommenttia gurut... 2-3krt viikossa. Onko ihan metsässä?
1. 2x4-6
Kyykky
Leuat
Dippi
Alatalja
Reisikoukistus*
Pohkeet
Pystysoutu
Jalannostot roikkuen 2x10->4x
2.2x4-6
T-Kulmasoutu
Mave
Penkki
Ylätalja
Prässi**
Pohkeet***
Pystysoutu
Hauiksia käsipainoilla
Nukkumaan siitä. :D
Vai varmistamaan SJMV:a? ;)
Sorry, alkaa vähän jo väsyttää töissä.
Hieman ihmeellisiä liikevalintoja 1-jakoiseen IMO.
Tälläsellä ois tarkotus lähteä puskemaan..
Vähän viritteillä vielä mut alku tekijöitä:
Etukyykky/Hack-kyykky/prässi
Mave/sjmv
Leuanveto kevennetty/ylätalja
Kulmasoutu tangolla/kulmasoutu kässäreillä
penkki/vinopenkki
dippi/ranskis/push down taljassa
pystypunnerus/viparit sivulle
Hauis kp /hauis tangolla, taljassa tms.
+ vatsoja erikonstein ja pohkeita 1-2 kertaa viikossa
tulis käytyä 3-4 kertaa viikossa, siihen tyyliin että vuorottelis niin et toinen ois voimapainotteisempi eli toistot 4-8, toinen enempi body tyylinen toistot 8-12.
tarkotus olis alottaa 3 sarjalla ja kasvattaa pikkuhiljaa aina joko painoja tai sarjamääriä. 3sarjaa kuulostaa itelle alkuun varsin vähältä esim. maveen tai etukyykkyyn, joita oon aiemmin 2-jakosel painannu usein 5-8, mut alotetaan maltilla. Sarjoihin tarkotuksella jättää "muutama toisto" varastoon.
Lisäks mietityttää onko tos liikaa liikkeitä, kokeilemalla selviää.
Tavotteena lihas ja voima, intensiivinen treeni niin et hiki virtaa.
kevyempää viikkoa pidän sitten kun tarve vaatii
Saa kommentoida, eka ohjelma jonka täysin ite tehny, ja oon tosissaan suhteellisen alottelija vielä ..
Toihan näyttää ihan hyvältä, aika samanlainen ku tossa mulla. Progen kun teet järkevästi ja kuuntelket omaa kroppa niin varmaan hyvä tulee...
Pohkeita ja vatsoja voi painaa menemään huoletta joka kerta (1 liikkeellä)
Tälläsellä ois tarkotus lähteä puskemaan..
Vähän viritteillä vielä mut alku tekijöitä:
Etukyykky/Hack-kyykky/prässi
Mave/sjmv
Leuanveto kevennetty/ylätalja
Kulmasoutu tangolla/kulmasoutu kässäreillä
penkki/vinopenkki
dippi/ranskis/push down taljassa
pystypunnerus/viparit sivulle
Hauis kp /hauis tangolla, taljassa tms.
+ vatsoja erikonstein ja pohkeita 1-2 kertaa viikossa
tulis käytyä 3-4 kertaa viikossa, siihen tyyliin että vuorottelis niin et toinen ois voimapainotteisempi eli toistot 4-8, toinen enempi body tyylinen toistot 8-12.
tarkotus olis alottaa 3 sarjalla ja kasvattaa pikkuhiljaa aina joko painoja tai sarjamääriä. 3sarjaa kuulostaa itelle alkuun varsin vähältä esim. maveen tai etukyykkyyn, joita oon aiemmin 2-jakosel painannu usein 5-8, mut alotetaan maltilla. Sarjoihin tarkotuksella jättää "muutama toisto" varastoon.
Lisäks mietityttää onko tos liikaa liikkeitä, kokeilemalla selviää.
Tavotteena lihas ja voima, intensiivinen treeni niin et hiki virtaa.
kevyempää viikkoa pidän sitten kun tarve vaatii
Saa kommentoida, eka ohjelma jonka täysin ite tehny, ja oon tosissaan suhteellisen alottelija vielä ..
Ihan jees liikevalikoima. Tosin kannattaa varmaankin tehdä vain yksi selkäliike pr treeni ja vaikka sitten enemmän sarjoja tarvittaessa. Vuorotellen kulmasoutua ja leuanvetoa ja jos haluu ni välillä vuorottelee ton ylätaljan ja käsipainokulmasoudun välillä. Väittäsin että paremmin kehittyy painot ja lihas jos ei tee kierrossa periaatteessa neljää eri treeniliikettä selälle. Leuanveto nyt tietysti riippuu siitä että saako niitä leukoja kuinka paljon. Eli sen tilalla voi tehdä ylätaljaakin välillä.
Hieman ihmeellisiä liikevalintoja 1-jakoiseen IMO.