Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lattiapunnerrus
Punnerra kaikki reilulla pysäytyksellä ja tee vain ”ykkösiä” viimeistään 60% kuormista ylöspäin.
Kuminauhan kuorma lasketaan yleisesti siihen prosenttien päälle.
Tyyliin 9x3 50%+minit tuplana,näin ainakin olen lukenut ja itse laskenut
Täältä on saanu ideoita omaan westside kokeiluun mutta kysyisin vielä että miten kevyet viikot teette? aattelin 3kovaa 1kevyt mutta miten DE ja ME päivät toteuttaisitte kevyellä viikolla? vai kevyellä viikolla jotain muuta jumppaa?
Ehkä tyhmä kysymys, mutta tutustuessani WSB-systeemeihin olen törmännyt aina samaan ongelmaan: jossakin vaiheessa aletaan puhua kumeista, kettingeistä, lankuista ja paidoista. Entäpä kun treenaa sellaisella salilla, jossa EI OLE näitä vermeitä, ja on raakanostaja? Tuntuu siltä, että WSB edellyttää ja otaksuu kaikilla ennätystään parantamaan haluavilla olevan tällaisia erityisvälineitä sekä nostajien olevan varustenostajia. Käytännöllisemmät vinkit annetaan aina tällaisen ennakko-oletuksen pohjalta. Mainitaan vain, että periaatteet soveltuvat myös raakanostajille. Toivoisi joitakin käytännön vinkkejä myös pelkistetymmän salin raakanostajille.