Mitä, millä perusteella, kannattiko yms?No vähän vanhempi kuva kuinka tehtiin harjoittelukinkku.
Missä lämmössä teit? Aika kiinnostaa myös.Koska pekonijumala käski.
Onnistui erinomaisesti.
Erinomainen idea!Tiilet pistettiin kun kansi ei mahtunut kiinni.
Sekä tiedettä että taidetta!Lämmön ja ajan suhteen ei oikein oltu kartalla kun pohjilla oli jo Taliskerin Dark storm ja joku Bunna oli pitkällä.
Pois ottaessa sisälämpö taisi olla 92.
Olisi pitänyt pistää lauta folion sisään, pohja meni vähän kovaksi.
Mä olen tästä asiasta kyllä samaa mieltä ja arvellut sitä osasyylliseksi, mutta toisaalta noi suositellaan peitettäväksi, niin tiedä sitten mikä tässä on oikea totuus. Kun siellä grillin kuvun alla on joka tapauksessa oma pieni mikroilmastonsa, oli siinä sitten huppu tai ei. Pitäisi jättää luukku raolleen ja sen jälkeen siellä onkin sitten jonkun oravan pesä.Ei oo webereistä kokemusta ainakaan vielä, mutta sanoisin, että hupun alla, aina kondenssista kosteana, ilman tuuletusta ei mikään grilli kestä kymmentä vuotta.
Kaasulaitteista ei mulla ole kokemusta.Mitenkäs hyviä nämä Weberin grillit nyt sitten ihan oikeasti on noin kestävyydeltään?
Mistäs tällainen kutina? Niistä lisähärpäkkeistä?Weberin yleinen laatu on toisaalta mielestäni viime vuosina laskenut.
Kaikki valmistetaan Aasiassa. Kevyempää, hötömpää, rimpulamaista (lähinnä lisävarusteet). Mutta jos takuu toimii, niin mikäpä tuossa. Mulla ruostui piippusytytin puhki kuukauden päälle 2 vuodessa eli takuun loputtua. Sain uuden mukisematta tilalle, mutta samalla pidän kyllä tuotetta äärimmäisen huonolaatuisena tai valmistusmateraali on tarkoitukseen väärä.Mistäs tällainen kutina? Niistä lisähärpäkkeistä?