- Ikä
- 48
Tuli tuosta homppeleiden sisustusohjelmat threadista http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=27351 mieleen että eipä taida pakkotoistolla olla koskaan ollut ns. "tyttöjen juttuja" eli sisustavatko nämä karskit uroot asuntojaan? Riittääkö sinulle että nukut superloonin päällä lattialla ja otat jääkaapista rasvatonta maitoa ja protskupurkki säilytetään keittiön tiskipöydällä käden ulottuvilla?
Vai tunnustaudutko sisustusfriikiksi ja panostat kämppäsi viihtyvyyteen?
Vai peräti homppeliksi kuka muuten vain lueskelee tätä foorumia vaikka lukisi mieluummin sisustusfoorumeita (mitä ei taida oikein kyllä suomessa olla)?
Mielipiteitä, itse voin kantaa korteni kekoon ja pistää kämpän kuvat jakoon, vaimon kanssa tuolla asustellaan mutta ehkä kuitenkin minä olen se kuka on sisustuksesta enemmän päättänyt, en kuitenkaan ole homppeli, enkä edes bi.
KUVAT TÄSSÄ
Yhden pakkislaisen tiedän ainakin olevan samalla linjalla, uskaltavatko muut tunnustaa? Kuvia toki jakoon muiltakin niin täältä saa ehkä sitten ideoitakin, eikä tapella sitten homoudesta! :D
Vai tunnustaudutko sisustusfriikiksi ja panostat kämppäsi viihtyvyyteen?
Vai peräti homppeliksi kuka muuten vain lueskelee tätä foorumia vaikka lukisi mieluummin sisustusfoorumeita (mitä ei taida oikein kyllä suomessa olla)?
Mielipiteitä, itse voin kantaa korteni kekoon ja pistää kämpän kuvat jakoon, vaimon kanssa tuolla asustellaan mutta ehkä kuitenkin minä olen se kuka on sisustuksesta enemmän päättänyt, en kuitenkaan ole homppeli, enkä edes bi.
KUVAT TÄSSÄ
Yhden pakkislaisen tiedän ainakin olevan samalla linjalla, uskaltavatko muut tunnustaa? Kuvia toki jakoon muiltakin niin täältä saa ehkä sitten ideoitakin, eikä tapella sitten homoudesta! :D