Voimapyörä - eli..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
DeFic sanoi:
Löysin tommoisen voimapyörän pikaisen haun jälkeen.
3403524_kuva2.jpg

Eli netanttilasta löyty hintaan 9.90 €
linkki

Jeps, tollaisella rullailen itsekin ja täytyy sen kestävä olla, kun kestää mun 120 kg ruhoa....

DeFic sanoi:
Löysin tommoisen voimapyörän pikaisen haun jälkeen.
3403524_kuva2.jpg

Eli netanttilasta löyty hintaan 9.90 €
linkki

Mulla on juuri tuollainen. hyvin toimii :)

Mä tilasin mun voimapyörän tuolta voimaharjoittelu.net(SSpower) ja hyvin on toiminu!! :whip: :rock:

Ite omistan kyseisen voimapyörän,täytyy kyllä antaa kaikki mahdollinen kunnia tälle laitteelle :worship: vahvistaa kyllä vatsaa niin hyvin että :kippis1: voi kylä sanoa että ei ollu :david: hankinta.ja vatsat saa kyytiää :whip:

Kyllähän tuolla salilla katseita kerää kun ainoana sitä äheltää:D

Itse teen levytangolla ja vastusta saa lisäämällä painoja tankoon...

mäki tossa eilen hankin sellasen ja ei voi sanoa muuta ku että hyvältä laitteelta vaikuttaa.. makso vaan 9.9€ ja tuli mukana polvien alle pehmusteet.. Eilen sit tein kotona n. 4*5 ja illalla tuntu vatsassa ihan kivasti :D Sit ku tänään koitin tehdä niin sattu vatsaan niin saatanasti :hyper: Se on hyvä vaan ku ei o salilla saanu vatsoja kipeeks pitkään aikaan :D :kippis1:

Maailman selkein viesti tääki..

Miten muuten vältetään olkapäiden/käsien puutuminen ko. liikkeessä?

Tanssiva Rosvo sanoi:
Kyllähän tuolla salilla katseita kerää kun ainoana sitä äheltää:D

Sama peli. Olen muuten huomannut, että voimapyörässä huomaa heti jos tulee taukoa liikkeestä. Nopeasti romahtaa tuossa kestävyys, ja nopeasti se taas nousee kun alkaa tekemään.

Itse annan käsien olla vähän koukussa ja kyynärpäät koskettaa lattiaa kevyesti uloimmassa asennossa, näin ei ojentajat ja olkapäät ole niin kovilla.

Tuolla rullalla parempi tehdä kuin tangolla, IMO.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi olla että teet liikkeen jotenkin väärin (ehkä).. Ainakaan mulla ei o kädet eikä olkapäät puutunu. Kannattaa varmaan kattoo jotenki video miten se kunnolla tehdään. :kippis1:

-Marchi- sanoi:
Miten muuten vältetään olkapäiden/käsien puutuminen ko. liikkeessä?

Eipä oikein mitenkään. Itse jouduin käytännössä luopumaan tästä liikkeestä just olkapääongelmien takia. Olkapäät ottivat aika pahasti itseensä voimapyöräillessä.

Ostin tuossa vähän aikaa sitten kyseisen laitteen, mutta alkaa vähän harmittamaan kun se ottaa niin paljon enemmän alaselkään kuin vatsoihin.
Teenkö jotain väärin?

ja teen sen polvet maassa

Mupa sanoi:
Ostin tuossa vähän aikaa sitten kyseisen laitteen, mutta alkaa vähän harmittamaan kun se ottaa niin paljon enemmän alaselkään kuin vatsoihin.
Teenkö jotain väärin?

Pidä selkä kyyryssä ja keskikroppa jännittyneenä, älä päästä mahaa alas.

Mupa sanoi:
Teenkö jotain väärin?

Joko se liike ei vain sovi sinulle tai sitten päästät jännitystä pois ja selkä pääsee ala-asennossa "notkahtamaan" tms. Siis kaikillehan toi ei sovi: joko alaselkä tai olkapäät ottaa liikaa hittiä...

Wintikka sanoi:
Joko se liike ei vain sovi sinulle tai sitten päästät jännitystä pois ja selkä pääsee ala-asennossa "notkahtamaan" tms. Siis kaikillehan toi ei sovi: joko alaselkä tai olkapäät ottaa liikaa hittiä...

Eikös voimapyörässä vois ottaa pelkän negatiivisen vaiheen hitaasti ja sitten vaikka punnertaa ylös. Jos selkä meinaa ylös tullessa "notkahtaa"?

Itse saan ainakin viimeisiin toistoihin hyvän rutistuksen tälleen..

-Vai voimapyörä se on, kyseisen liikkeen vuoksi koko lajista olen alunperin innostunut, mutta en koskaan ole sen nimeä tiennyt (pahemmin sillä päätä vaivannutkaan)

Hassu liike, kun tein sen ensimmäisen kerran joskus vuosi sitten kymmenen-viistoista kertaa niin meni yli viikko ennenkuin pystyin tekeen sen loppuun asti seuraavan kerran, mutta kun siihen tottuu niin niitä veivaa vaikka sata kympin sarjoissa (polviltaan siis)

Aivan mahtava liike muutamassa kuukaudessa vyötärö kaventui 10vuotta.
Pitääkin kokeilla tuota seisaaltaan jos sais taas vatsat kipeeksi pitkästä aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom