Voimapyörä - eli..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Maksaa Selkäinaholla aivan perkeleesti, olikohan 300mk:n luokkaa postikulujen kans.

Myös kuponkiuutisissa/ideakuvastossa on ollut vastaavia myytävänä, hintaa en muista, kuitenkin paljon halvempi.

Menkää lähimpään kumiliikkeeseen, ja osta halkaisijaltaan noin 15 senttiä oleva pyörä jonka läpi menee pari-kolme senttinen reikä (n. 10-15 euroo), 25-30 senttinen alumiini/teräs tanko läpi (vähä rasvaa väliin), sit naapurin fillarista pyörän tupit irti, ja tupit paineetaan tankojen päihin, niin että se tiivistää renkaan sen tangon keskelle, ja kas näin sinulla on kädessä VOIMAPYÖRÄ!

Katookohan mun fillarista ne tupit eka!??!

suoritus kannattaa tehä niin, että ikään kuin "sukeltaa" pää käsien välissä niin syvälle että vartalo on lähes tulkoon suorana, napa hipoo lattiaa, ja siitä sit samaa reittiä takas perse edellä, pieni koroke polvien alla abaut 10 senttii. Pysäytyksillä ja lisälevyilla saa kivasti vastusta touhuun.... Ei muutaku joka jamppa nyt askarteleen niin saadaan ne "rummut" kuntoon....
:) :p

Originally posted by naiskovis
Yritin tuota ja sain polvet vereslihalle. Teinkö jotain väärin vain onko tuo taas näitä no pain no gain -juttuja?

:D :D Päiväni pelastus! :D

Eikös tuo liike vaikuta niihin mystisiin "syviin vatsalihaksiin" eli pitäisi poistaa pömppövatsaa?

Toinen versio on tietysti pestä lattiat himasta käyttäen rättiä kummassakin kädessä (Sama liike kuin tuolla pyörällä). Näin voi saada elämänkumppanilta sympatiaa omalle harrastukselleen :cool:

Ohops, tulipas nostettua vanha threadi hieman ylös...

En nyt osaa tarkalleen sanoa, mihin kaikkeen toi vaikuttaa, mutta jotain pervoa se tekee! 5*10 jälkeen maha on kipee 3-4 päivää! Aivan erilainen tuntuma tulee vatsaan kuin muilla liikkeillä.....
ja tota on helppo tehdä vaikkapa Roccon urotöitä seuratessa :hmmm:

Hommattiin nyt meillekin jonkinlainen voimapyörä (aika lelun tuntuinen, mutta kuitenkin), tais olla jossain vajaan 10 euron paikkeilla paikallisessa Säästökuopassa.

En tosin ole päässyt kokeilemaan kuin vasta kerran, kun on pieni flunssa päällä. Mutta ainakin ekan kokeilun jälkeen oli pakki kipeänä kolmatta päivää... Eli odotan innolla, kunhan pääsee enemmän testailemaan... (jos se pysyy ehjänä...)

Itäkeskuksen stadiumissa oli peruspyörä. 11,90e. eli hintakin oli kohdallaan.

Upea liike!

Eilen tuli kokeiltua ekaa kertaa salilla levytangon avulla. Tein siten, että olen alkuasennossa polvillani ja jumppamatto polvien alla. Siitä sitten rullaan tangon niin kauas, että vatsa, rinta ja kasvot ovat sentin päässä lattiasta ja sitten kiskon itseni takaisin alkuasentoon.

Tein 2x15 sarjat tuota ja kipeäksihän ne vatsat tuolla tosiaankin saa :D

Yksi kyssäri: mulla menee pakosta ala-asennossa, ja varsinkin siitä ylöspäin lähdettäessä selkä hieman notkolle jolloin se tuntuu myös alaselässä.

Onko tuo ihan normaalijuttu, itse en ainakaan millään saa selkää pidettyä niin suorana, että tuntuisi vain vatsoissa. Vai pitääkö alaselkää saada vahvemmaksi? Liikkeen tein siis jalkapäivänä viimeisenä liikkeenä.

Selkä ei pääse notkolle kun pitää vaan lantion tiukasti edessä ns. panolihaksilla.

Sitten vielä parin sekunnin pysäytys alhaalla..:whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tota noin.. Mä koitan tota ni otan kaks käsipainoa (2kg vinyyliä) Ja sitte laitan molempiin käsiin ne ja polvilleen ja sitten siitä rullaan eteenpäin ni mitä lähemmäs maata menee niin maha alkaa tärisemään oikeen urakalla.. Sitte en saa enään vedettyä takasin sitä. Onko mun tekniikassa jotai vikaa vai nyt en oikee kässää tota :wall:

tCrys%20big%20wheel1%20copy.jpg

jeah! Tein eilen tota voimapyörää eikä se nyt nii hirveen hyvin onnistunut, muttaa oottakaapa ku aamulla heräätte.. Mä en meinannu päästä sängystä ylös ku oli vatsa ja rintalihakset niin kipeenä :D

Alussa kun tein kolmosen seisaaltaan niin vatsat oli viikon ihan poissa pelistä. Nyt menee jo puhtaita vitosia muutama kerta viikossa. Mukava löytää liike, missä voi vielä kehittyä - voimapyörä rules! :thumbs:

Bongasin muuten kohta ilmestyvässä Trendissä (semmonen vaalean sininen kansi) fitness-palstalla vatsalihas-jutun, jossa kerrottiin tosta. Se on siis sivulla 83. Trendin mukaan saa jostain Casall-nimisestä paikasta 9 eurolla. Ei sitten aavistustakaan, missä toi Casall on. :rolleyes: Kaveri näki maxissa noita. En sitten tiedä, kuinka kauan se kestää, mutta ei se 9 euroa paljon ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom