Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hienosti se kyllä meni ja nyt uskotaan
Kait se jos itekkin tekis useemmin kun kerran kuussa niin menis paremmin itelläkin
Ootko koittanu seisaaltas kun menee noin hyvin?
Selittäkääpä te asiaan paremmin perehtyneet, miksi tuossa liikkeessä vedetään kädet tuonne polvien luo?
Itse teen kyseisen liikkeen olkapäät "lukossa", ts. en koukista olkaniveltä, vaan ainoastaan lantiosta. Näin tuntuu, että teen koko liikkeen pelkästään vatsalihaksilla, eikä kädet tai olkapäät rasitu. Mutta kertokaas jos teillä on perustelut (muu kuin että "niin vaan kuuluu tehdä")tuolle olkapäistä koukistamiselle, niin pitää ottaa harkintaan muuttaa omaa tekotapaa...
Jos mun videon katoit ja kysyit niin mulle on ihan sama miten tuon teen kun en bodausta harrasta jotenka tuo tekniikka voi olla vähän semmonen että menee enemmän olkapäille tuo touhu.
En kohdistanut kysymystä erityisesti sulle. Tuo vaan on aika yleinen tapa, jolla teet liikkeen ja ajattelin että mahtaako sille olla jokin erityinen syy, miksi kannattaisi tehdä noin eikä omalla tavallani... Itse kuitenkin haluan eliminoida rasituksen muualle kuin vatsalle. Käsien ja olkapäiden treenaamiseen kun löytyy parempiakin liikkeitä.
Selittäkääpä te asiaan paremmin perehtyneet, miksi tuossa liikkeessä vedetään kädet tuonne polvien luo?
Itse teen kyseisen liikkeen olkapäät "lukossa", ts. en koukista olkaniveltä, vaan ainoastaan lantiosta. Näin tuntuu, että teen koko liikkeen pelkästään vatsalihaksilla, eikä kädet tai olkapäät rasitu. Mutta kertokaas jos teillä on perustelut (muu kuin että "niin vaan kuuluu tehdä")tuolle olkapäistä koukistamiselle, niin pitää ottaa harkintaan muuttaa omaa tekotapaa...
En tiedä vastaako kysymyksiisi, mutta tässä melko selkeitä ohjeita:
http://www.youtube.com/watch?v=tl_Hp1Wf52k&feature=related
Tänks. Tuossahan niitä kaipaamiani perusteluita olikin. Pitääpä kokeilla noin seuraavassa vatsatreenissä
Ite tehnyt korokkeelta polviltaan ja eikä kyllä tosiaan ilman lisäpainoja saa mitään tuntumaa. Saa hinkata jotain 30 toiston sarjoja ja siinäkin vaan loppuu happi ennen vatsalihaksia. Lisäpainojen kera kyllä ihan ykkösliike.
Miten ois seisaaltaan? Sä vaan oot niin riski, ettei tunnu missään :D