Tutun näköinen mutta kuitenkin hieman erinäköinen kuin meidän Lauri. Ilmeisesti muurasit tuon itse? Mite nuo alapuolen harkot ja takana oleva villa saadaan piiloon?
http://www.kaikale.kuvat.fi/kuvat/Sekalaiset/setti/late.jpg
Tuleeko kattoon joku röpelöpinnoite?
Takana oleva villa laitettiin varmuuden vuoksi ettei takana oleva harkkoseinä pääse kuumenemään ja hikoilemaan ulkopuolelta. Tuostahan puuttuu vielä ulkokuoren muuraus, joka tehdään seinään saakka siten että tuo villa menee piiloon. Ulkokuoren muuraus ulottuu siis tuohon harkon ulkoreunaan saakka ja lopuksi kaikki tasoitellaan kaikki samaan tasoon. Itse tuo piti alunperin muurata, mutta annoin homman kuitenkin tutulle, joka noita tekee päivätöikseen.
Kattoon tulee joo ruiskupinnalle eli "sumukatto". Sumukatto sopii mun mielestä paremmin sisustukseen, joka on vähän moderniin päin kallellaan. Ei muuten toimi Käikäle toi sun linkki, ilmoittaa että on yksityisesti jaettu kansio.
Takasta oli alunperin tarkoitus tehdä tummanharmaa/musta mutta tuossa tuota muurarikaveria jututettuani kuulin että on ihan arpapeliä saako pinnasta tasaisen vai tuleeko laikukas. Hän suositteli tekemään vaan valkoisen ja maalaamaan jälkikäteen niin saa kuulema parhaan lopputuloksen. Onko kokemuksia?