Treeni-osion yleiset kysymykset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi. Bulkilla ekaa kertaa. Pituutta 172cm ja painoa 61-62kg. Parhaat viimeaikaiset sarjat:

Kyykky 80kg x 8

Mave 115kg x 5

Penkki 65kg x 8

Pystypunnerrus 40kg x 8

Etukyykky 65kg x 8

Treenaan 2-jakosella:

Yläkroppa 1

Penkki 4x6-8

Leuat 5x6-8

Pystypunnerrus 3x8-12

Tankosoutu 4x8-10

Facepull 3x15-20

Viparit 3x12-15

Hauis 3x10-15

Ojentaja 3x10-15

Alakroppa 1

Etukyykky 4x6-8

Mave 3x4-6

Reiden koukistus 3x10-15

Reiden ojennus 3x10-15

Pohkeet 3x20-25

Vatsat taljassa 4x20-30

Yläkroppa 2

Pystypunnerrus 4x6-8

Leuat lisäpainolla 5x5

Penkki 3x8-12

Käsipainosoutu 3x10-15

Peck deck 3x10-12

Facepull 3x15-20

Viparit 3x12-15

Hauis 3x10-15

Ojentaja 3x10-15

Alakroppa 2

Kyykky 4x6-8

Romanialainen mave 3x8-12

Koukistus 3x10-15

Ojennus 3x10-15

Pohkeet 3x20-25

Vatsat 4x20-30

Miltä näyttää?

^^

Kannattais ehkä muissakin kulmissa tehdä punnerruksia kuin noi pelkät tasapenkit ja pystärit. Tokan yläkroppapäivän pystärin vaihtaisin vinopenkkiin ja penkin dippiin.

Kevyet viikot ehdottomasti mukaan myös jos tollasella volyymilla paukuttelee menemään. 3-4 viikkoa kovaa ja sit kevyt.

Mitenkähän aivan järkyttävää univajetta kannattaa lähteä korjailemaan? Kannattaako ottaa huomioon treeneissä? Tänään en mene treenaamaan, sillä eilen valvoin 25 tuntia ja nukuin sitten 2 tunnin "yö"unet klo 9-11 :hyper: aivan järkyttävä olo, mutta uni ei maistunut pidempään

//en tiedä mihin tämä kysymys olisi oikeastaan kuulunut, joten laitoin tänne

Mitenkähän aivan järkyttävää univajetta kannattaa lähteä korjailemaan? Kannattaako ottaa huomioon treeneissä? Tänään en mene treenaamaan, sillä eilen valvoin 25 tuntia ja nukuin sitten 2 tunnin "yö"unet klo 9-11 :hyper: aivan järkyttävä olo, mutta uni ei maistunut pidempään

//en tiedä mihin tämä kysymys olisi oikeastaan kuulunut, joten laitoin tänne
Nuku seuraavana yönä kunnon unet ja sitten normi hommiin... ei tuollainen yhden päivän valvominen vielä mitään toimenpiteitä aiheuta

^^

Kannattais ehkä muissakin kulmissa tehdä punnerruksia kuin noi pelkät tasapenkit ja pystärit. Tokan yläkroppapäivän pystärin vaihtaisin vinopenkkiin ja penkin dippiin.

Kevyet viikot ehdottomasti mukaan myös jos tollasella volyymilla paukuttelee menemään. 3-4 viikkoa kovaa ja sit kevyt.
Kiitos vastauksesta!

Oon tehny tasapenkin ja pystypunnerruksen kaks kertaa viikkoon, koska haluisin lisää voimaa ja liikkeen oppii paremmin, kun sitä tekee useemmin. Mut joo, pieni vaihtelu vois tehä hyvää niin kropalle kun mielelle.

Hei! Mä lähen inttiin vuoden vaihteessa. Vekaranjärvelle. Täällä on aika suurella todennäkösyydellä intin käyneitä ja varmaan kyseisessä paikassa olleita, joten haluisin tietää, että miten siellä pystyy treenaa? Onko siihen missään vaiheessa aikaa?

Ja sit mul ois toinenkin kyssäri: en tiiä yhtään, millä treeniohjelmalla treenaisin. Tavoitteena ois saada voimaa ja tietenkin näyttää hyvältä, joten massa ei ois yhtään pahitteeks. Oon 19v, 172cm ja 61-62kg. Vuoden oon punttaillu aika p*skoin tuloksin, ku en oo syny tarpeeks ja stressitasot ollu ylhäällä. Nyt oon pitäny pientä taukoo, mutta penkiltä nousee oma paino sellanen 5-10 kertaa, kyykyssä 80kg:lla menee sellaset 5 puhdasta toistoo ja mavesta en oo tällä hetkellä varma.

Millanen ohjelma ois tällaselle laihalle pojalle sopiva?

Täällä on aika suurella todennäkösyydellä intin käyneitä ja varmaan kyseisessä paikassa olleita, joten haluisin tietää, että miten siellä pystyy treenaa?

Varsin hyvät ja monipuoliset treenimahdollisuudet löytyy vekaralta. Eli uimahallia, punttista ja lenkkeilyreittejä yms.

Varsin hyvät ja monipuoliset treenimahdollisuudet löytyy vekaralta. Eli uimahallia, punttista ja lenkkeilyreittejä yms.
Kiva kuulla! Miten on vapaa-ajan ja ravinnon puoli? Oon ymmärtäny, että ainakaan aluks ei oo paljoa aikaa punttailla ja ruoka ei oo mitään makroystävällisintä...

Miten on vapaa-ajan ja ravinnon puoli?

Intissä kulutus nousee aika huomattavasti joten mielestäni kannattaa vain syödä mahdollisimman runsaasti Mukessa aina kun on mahdollisuus. Ruoka nyt on perus "ruokalaruokaa" että nälkä lähtee ja varsinkin parin pakki/trangia viikon jälkeen sitä osaa ainakin arvostaa. Vapaa-aikaa ei ekan parin viikon aikana suuremmin ollut mutta sen jälkeen klo 18 eteenpäin normaalisti.
Olin itse vekaralla 2/2013 joten hommat on voineet muuttua, mutta tuskin.

Intissä kulutus nousee aika huomattavasti joten mielestäni kannattaa vain syödä mahdollisimman runsaasti Mukessa aina kun on mahdollisuus. Ruoka nyt on perus "ruokalaruokaa" että nälkä lähtee ja varsinkin parin pakki/trangia viikon jälkeen sitä osaa ainakin arvostaa. Vapaa-aikaa ei ekan parin viikon aikana suuremmin ollut mutta sen jälkeen klo 18 eteenpäin normaalisti.
Olin itse vekaralla 2/2013 joten hommat on voineet muuttua, mutta tuskin.
Oukkis, kiitos vastauksistasi!

Mitenkä ton elaston 2 jakoisen ohjelman kanssa kun maanantaina ryitään kyykkyä ja heti perään tiistaina mavea? Onko tuo huono kropalle että välissä ei lepoa vaan suoraan seuraavana päivänä selälle ja kintuille treeniä lisää?

Mitenkä ton elaston 2 jakoisen ohjelman kanssa kun maanantaina ryitään kyykkyä ja heti perään tiistaina mavea? Onko tuo huono kropalle että välissä ei lepoa vaan suoraan seuraavana päivänä selälle ja kintuille treeniä lisää?
Ei tuo mikään ongelma ole. Kun kroppa treenataan kahteen kertaan viikossa ja neljässä treenissä, niin kyllä siinä on ihan tarpeeksi lepoa. Mutta voithan sinä halutessasi käyttää treenipäivinä vaikka ma, ke, pe ja su, niin saat yhden lepopäivän siihen väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom