Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuku seuraavana yönä kunnon unet ja sitten normi hommiin... ei tuollainen yhden päivän valvominen vielä mitään toimenpiteitä aiheutaMitenkähän aivan järkyttävää univajetta kannattaa lähteä korjailemaan? Kannattaako ottaa huomioon treeneissä? Tänään en mene treenaamaan, sillä eilen valvoin 25 tuntia ja nukuin sitten 2 tunnin "yö"unet klo 9-11 aivan järkyttävä olo, mutta uni ei maistunut pidempään
//en tiedä mihin tämä kysymys olisi oikeastaan kuulunut, joten laitoin tänne
Mitä tohon nyt pitäis sanoa? Ihan ok liikevalikoima paitsi liikaa pystypunnerrusta imo. Reilusti lisää voimaa.
Kiitos vastauksesta!^^
Kannattais ehkä muissakin kulmissa tehdä punnerruksia kuin noi pelkät tasapenkit ja pystärit. Tokan yläkroppapäivän pystärin vaihtaisin vinopenkkiin ja penkin dippiin.
Kevyet viikot ehdottomasti mukaan myös jos tollasella volyymilla paukuttelee menemään. 3-4 viikkoa kovaa ja sit kevyt.
Ok, kiitti! Pitäiskö mun kuitenkin tehä jotakin simppeliä 1-jakoista?
Niin tekee, juu. Kai mä vielä aloittelija oon.No yksijakoinen toimii oikein toteutettuna missä tahansa vaiheessa treeniuraa, mutta erityisesti aloittelijoilla.
Täällä on aika suurella todennäkösyydellä intin käyneitä ja varmaan kyseisessä paikassa olleita, joten haluisin tietää, että miten siellä pystyy treenaa?
Kiva kuulla! Miten on vapaa-ajan ja ravinnon puoli? Oon ymmärtäny, että ainakaan aluks ei oo paljoa aikaa punttailla ja ruoka ei oo mitään makroystävällisintä...Varsin hyvät ja monipuoliset treenimahdollisuudet löytyy vekaralta. Eli uimahallia, punttista ja lenkkeilyreittejä yms.
Miten on vapaa-ajan ja ravinnon puoli?
Oukkis, kiitos vastauksistasi!Intissä kulutus nousee aika huomattavasti joten mielestäni kannattaa vain syödä mahdollisimman runsaasti Mukessa aina kun on mahdollisuus. Ruoka nyt on perus "ruokalaruokaa" että nälkä lähtee ja varsinkin parin pakki/trangia viikon jälkeen sitä osaa ainakin arvostaa. Vapaa-aikaa ei ekan parin viikon aikana suuremmin ollut mutta sen jälkeen klo 18 eteenpäin normaalisti.
Olin itse vekaralla 2/2013 joten hommat on voineet muuttua, mutta tuskin.
Hei. Voiko tätä http://www.exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html soveltaa muuhunkin kuin tuossa mainittuun kyykkyyn, esim maveen ja penkkiin?
Ei tuo mikään ongelma ole. Kun kroppa treenataan kahteen kertaan viikossa ja neljässä treenissä, niin kyllä siinä on ihan tarpeeksi lepoa. Mutta voithan sinä halutessasi käyttää treenipäivinä vaikka ma, ke, pe ja su, niin saat yhden lepopäivän siihen väliin.Mitenkä ton elaston 2 jakoisen ohjelman kanssa kun maanantaina ryitään kyykkyä ja heti perään tiistaina mavea? Onko tuo huono kropalle että välissä ei lepoa vaan suoraan seuraavana päivänä selälle ja kintuille treeniä lisää?