Täysin sama täällä. Onko se mitenkään haitallista, miten korjata? Nivuset kiristää?Mullakin itse asiassa on jalkojen nostoissa niin muljahdellu joskus tuo lonkka mutta lähinnä negatiivisessa vaiheessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin sama täällä. Onko se mitenkään haitallista, miten korjata? Nivuset kiristää?Mullakin itse asiassa on jalkojen nostoissa niin muljahdellu joskus tuo lonkka mutta lähinnä negatiivisessa vaiheessa
juu ei niiden lukossa saa ollakaan. lähinnä sit kannattaa hieman käännellä jalkateriä ja katella löytyykö napsumattomia kohtia. liikkuvuus myös symmetriseksi.
Mieleni minun tekevi, rimpakinttujen himottaisi. Takakyykkyä meinaan.
Kuitenkin paskoontunut olkapää estää edelleen ja kyttyrä nyt on muutenkin highbarin esteenä. Olisiko kuitenkin jotain kikkakokkaretta, jolla voisi tehdä kun käytössä on vain suora tanko? Olisiko suunnilleen sama jos liinoilla pitäisi tankoa lowbarin paikkeilla?
Etukyykkykään ei onnistu, mutta onneksi rakas Zercher pelastaa sen.
old skool hack-kyykky eli tanko kropan takana ja pystyselällä ylös alas...
Mulle on kans käynyt joskus vastaavaa. Ei ole erityisen kivaa. Varsinkaan jos tangossa on vähänkään malmia.Tuossa tuli mieleen että mikäköhän on kun suorin jaloin maastavedossa kun pääsee kunnon venytykseen ala-asennossa niin oikea lonkankoukistaja tuntuu napsahtavan? Kipua ei ole ollenkaan ja ehkä hieman tuntuu että oikea jalka "muljahtaa" hieman sisäänpäin. Kireyksistä varmaan kiinni mutta mikäköhän lihas tuon voisi aiheuttaa?
Mulle on kans käynyt joskus vastaavaa. Ei ole erityisen kivaa. Varsinkaan jos tangossa on vähänkään malmia.
Onko porukalla tullut olkapään kiertäjäkalvosin lihakset kipeiks olkapäätreenin jälkeen? Tein pystysoutua pidempää sarjaa pitkästä aikaa ja selvästi tuntui aamulla että jumittaa kiertäjät ja aikalailla samanlainen tunne ku mitä normaaleissa domsseissa muiden lihasten kanssa mutta en oo törmännyt vain siihen että kiertäjien kanssa tulis sama. 2 päivää oli reenin jälkeen olkavarren ulkokierto juminen ja painellessa kainalon ja lapaluun välistä niin tuntui lihaskipua myöskin. Reenin aikana ei sattunut mihinkään, tuntui ihan jeesiltä.
Kyllähän tuossa ulkokiertäjät rasittuu helposti, sama kuin facepullissa. Ihan jokaikisen salilla treenaavan kannattaisi tehdä myös ihan erillistä kiertäjäkalvosintreeniä. Niiden heikkous/kireys on yleisimpiä syitä olkapäävammoihin.
Pystysoutua kun tekniikkana ajattelin niin siinä toisaalta tulee huomattavasti staattista pitoa kiertäjäkalvosimille, että varmasti tekee tosi hyvää. Lämmittelynä oon yleensä ottanut kaikenmaailman ulkokiertoja. face pullia tuli tehtyä myös ulkokierron kanssa mutta vaihtanut sen nyt puhtaaks takaolkapäävedoks. Jossain vaiheessa varmasti siirrytään takaisin. Eipä nuo kiertäjät ole pitkään aikaan vihoitellutkaan kyllä toisaalta niin ihan hyvä
1. käsi etukautta ylös, stoppi, sivulle, stoppi, sivukautta eteen ja toisinpäin takaisin 10 toistoa
.