InBody sanoi jalkojen lihasepätasapainoa ja lisäksi alakropan olevan yläkroppaa jäljessä. Molemmat näistä on mulle vähän mysteerejä. En skippaa jalkapäiviä. Olen treenannut pitkään kaksijakoisella, jossa treeni on pääliike (kyykky, penkki, mave, pystäri) ja apuliikkeitä. Pääliikkeissä Wendlerin 531 ja apuliikkeissä 3x8-12. Lihaksen määräähän tuo testi mittaa eikä voimaa ja lisäksi koko testin luotettavuus taitaa olla kyseenalaista, mutta on mulla toisaalta kyykkytuloskin vähän epäsuhdassa yläkropan liikkeisiin. Ykkösmaksimit: penkki 115, pystäri 72,5, kyykky 135 ja mave 175.
Mitä tarttis tehdä? Muutama kk sitten vedin venäläisohjelman kyykkyyn ja siinä maksimi nousikin vähäsen. Mietityttää lisäksi tuo epätasapaino. Vasuri on InBodyn mukaan jonkin verran oikeaa heikompi. Yritän kiinnittää huomiota vasemman jalan toimintaan kyykyssä ja mavessa ja mielestäni sillä teen siinä missä oikeallakin. Pitääkö alkaa eristäviä liikkeitä tekemään? Ja miten ylipäätään pitäisi tästä jalkatreeniä muuttaa?