Saa ne kaikki rintapunnerrukset tehtyä niin ettei olkapäät tee turhan paljon mukana duunia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro!
Tuli tälläinen kysymys mieleen: jos treenaan, sanotaan vaikka, 2-jakoisella ohjelmalla ja ekana päivän käyn läpi työntävät liikkeet, olisiko siitä MITÄÄN hyötyä, että salin jälkeen kotiin tultuani treenailisin aina sillontällön (1h-2h välein) vaikka yhden liikkeen, 3 sarjaa? Vai olisiko tästä jopa haittaa?
Lepopäivänä on tärkeä levätä ja tankata (bulkilla olen siis), mutta olisiko pahasta treenipäivinä ihan vain huvikseen treenata esim koko päivä? :D Jos salilla menee se 1-1.5h ja kotiin tultua syö ruuan 0.5 - 1.5h sisään ja pitää ruokalepoa pari h ja taas tekisi jotain (punnerruksia, leuanvetoja, vatsoja, hauista käsipainoilla tai vipunostoja), niin olisiko siitä mitään hyötyä? Vai jopa haittaa?
Kiitos vastauksista !
Ei nyt ehkä kokoajan, mutta tunnin välein jos jonkun liikkeen tekisi vaikka :Dei oo itellä tullu kyl moinen mieleen :D ennemmin ite tekisin vaik sit tuplatreenin ku noin. vois äkkiseltää kuvitella et kroppa tilttais aika äkkiä jos treenais vaa koko ajan...
Ei nyt ehkä kokoajan, mutta tunnin välein jos jonkun liikkeen tekisi vaikka :D
Välillä nimittäin salilta tultua tulee sellaisia "energiapiikkejä" että tekis mieli jotain tehdä, mutta hillitsen itseni lähinnä sen takia, kun ajattelen että nyt pitää antaa lihasten levätä ennen seuraavaa treeniä ja kuvittelen tämän yhden liikkeen olevan pahasta.. mutta onko näin? :D
Haha, en mä ihan toista kokonaista treeniä jaksas millään, enkä voi kotona muutenkaan tehdä sellaista mitä salilla ja salille taas en enää toista kertaa mene ruuhkien takia Lähinnä tekee mieli esim joku olkapääliike tehdä sillontällön koska haluaisin niiden kasvavan nopeammin Sama pätee rintaanno se on totta et lihas tarvii lepoa mikset vaikka tommosen energiapiikin tultua kokeilis tehä toista kokonaista treeniä? en mä usko että tosta olis hirveesti hyötyä mutta tää on vaa mun mielipide kyl sen huomaa kropassa jos tekee treenipäivänä paljon fyysistä hommaa ni palautumiseen tarvii enempi aikaa.
Taas täällä kyselemässä. Jos teen mitä vaan missä tarvittaisiin kippiliikettä (tangossa roikkuen), tuntuu että kämmenistä hiertyy nahkat irti muutamalla toistolla. Onko mitään konstia välttää tämä (muu kuin olla kippaamatta)?
Haha, en mä ihan toista kokonaista treeniä jaksas millään, enkä voi kotona muutenkaan tehdä sellaista mitä salilla ja salille taas en enää toista kertaa mene ruuhkien takia Lähinnä tekee mieli esim joku olkapääliike tehdä sillontällön koska haluaisin niiden kasvavan nopeammin Sama pätee rintaan
Scholl tai vastaava paristokäyttöinen jalkaraspi passeli laite noihin myös.kovettumat hiotaan hiekkapaperilla (40-60) pois.
Vielä tällänen kyssäri:
Olen bulkilla ja treenaan 4 kertaa viikossa 2-jakoisella ohjelmalla, olisiko parempi treenata esim 3-jakoisella ohjelmalla niin, että sais vaan 3 treenipäivää viikolle ja koko kropan kerran läpi?
En haluaisi nimittäin 2-jakoisella treenata vain 2 tai 3 kertaa viikossa.
Vai olisiko esim 1-jakoinen kolmesti viikossa parempi? Tähtään siis pieneen kalorinkulutukseen, mutta haluan kuitenkin saada koko kropan tehtyä täysillä läpi.
Haluan kasvattaa lihasmassaa ja olen tehnyt sarjat yleensä 8-10 toiston väliin (olkapäät ja vatsat 10-15), mutta jos kaloreita pitäisi kuluttaa vähemmän, eikö 4-6 toistoa olisi parempi? Eli treenaisi voimaa?
Joskus kokeilin tätä tyyliä ja huomasin sen toimivan, mutta olisiko silti parempi treenata 8-10 toistomäärillä?
Tavoitteena siis lihasmassa ja vähäinen kalorien kulutus (itsellä palaa kaloreita ihan lepopäivänäkin liikaa omasta mielestä).
Mulla tulee olemaan töitten takia, joka viikko maanantaista torstaihin reissuhommia ja sen jälkeen ois 3pv viikonloppu. Niin reenit menee vähän vituilleen... Mikä ois paras mahdollinen reenijako tähän tilanteeseen? Olis siis mahdollista reenata torstai iltana ja viikonloppuna. Oon miettinyt jos tekis perus 4-jakoisen, ja joka päivä yhen reenin. Tarkoitus ois reenata lihaksen kasvatusta ajatellen.
Voiko siellä reissussa jumpata ollenkaan? Esim. yläkropan työntävät ja vatsat pystyy treenaamaan aika hyvin vaikka hotellihuoneessa, ihan vaan oman kehon painoa vastuksena käyttäen.Mulla tulee olemaan töitten takia, joka viikko maanantaista torstaihin reissuhommia ja sen jälkeen ois 3pv viikonloppu. Niin reenit menee vähän vituilleen... Mikä ois paras mahdollinen reenijako tähän tilanteeseen? Olis siis mahdollista reenata torstai iltana ja viikonloppuna. Oon miettinyt jos tekis perus 4-jakoisen, ja joka päivä yhen reenin. Tarkoitus ois reenata lihaksen kasvatusta ajatellen.
Mulla tulee olemaan töitten takia, joka viikko maanantaista torstaihin reissuhommia ja sen jälkeen ois 3pv viikonloppu. Niin reenit menee vähän vituilleen... Mikä ois paras mahdollinen reenijako tähän tilanteeseen? Olis siis mahdollista reenata torstai iltana ja viikonloppuna. Oon miettinyt jos tekis perus 4-jakoisen, ja joka päivä yhen reenin. Tarkoitus ois reenata lihaksen kasvatusta ajatellen.