RAW-penkki

Mä kun oon saanu sen käsityksen, että treeneissä käytetään samaa tekniikkaa kun kisoissakin. En nyt tarkoita että joka vitun toistossa otetaan stoppi rinnalle, u know. (tai sitten tosiaan et)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok ymmärrän jos kyseessä on vaikka ihan tarkoituksella haeuttu jtn nopeusvoimaa /rinnalta lähtöä paremmaksi, tai ei ojenneta loppuun kun säästetään niveliä. Mietin vaan että missä vaiheessa kannattaa alkaa jättämään liikeradat vajaaksi, esim penkissä. :D
 
Meillä on salilla semmonen tyyli että tehdään kisatyyliin nostoja ja sitten niitä rumempiakin tarpeen tullen, ei aina tarvii kuitekaa tehdä sillä eniten supistavalla tyylillä :D
 
Mä kun oon saanu sen käsityksen, että treeneissä käytetään samaa tekniikkaa kun kisoissakin. En nyt tarkoita että joka vitun toistossa otetaan stoppi rinnalle, u know. (tai sitten tosiaan et)
Eiköhän jokainen treenaa niinkuin parhaaksi näkee? Ja mitenkä treeneissä tekniikka voi olla sama kuin kisoissa, jos treenit vedetään yleensä ilman paitaa ja kisoissa nostetaan paidalla? 2 ihan eri "lajia".
 
yleensä en jaksa kommentoida näihin väittelyihin mutta nyt on jumalauta pakko sanoa että mitä helvettiä???????jätkä ottaa penkistä 220kg kasin ja täällä saatana inistään tekniikasta....miettikää nyt jumalauta.......
 
Niin mä nyt just sitä mietinki että yleensä inistään vajaista kyykyistä, mun silmiin tuo KASIN sarjakin on vajaa samalla lailla. Kovat raudat ei siinä mitän.
 
niin se on eriasia ottaa 500kg kyykyssä varusteilla vajaa ykkönen ku 220kg penkistä kasi....nostot saattavat näyttää vajailta ku ne tehdään noinkin nopealla temmolla....
 
Eiköhän jokainen treenaa niinkuin parhaaksi näkee? Ja mitenkä treeneissä tekniikka voi olla sama kuin kisoissa, jos treenit vedetään yleensä ilman paitaa ja kisoissa nostetaan paidalla? 2 ihan eri "lajia".

Ei vittu, et ees halua ymmärtää. Anna olla. :down:

Tietääkö jesu jotain paidalla nostamisesta? Ootko koittanu?
 
Voimailu on laji johon tulee niin paljon lahjatonta sakkia, jotka sitten luulee että kaikki lähtee samalta viivalta, ei pidä paikkaansa. tässä lajissa tuo lahjakkuus kun merkkaa niin paljon, ei korkia aho lähde satasta juokseen ja sit sano et kyllä hänkin kun olis 80kg vähemmän painoa ja pitemmät jalat.

kyllä määkin jos... :DDD

Ei muuten kaukaa edes haettu. Korkia-aho oli lahjakas yleisurheilussakin. Tiedä sitten syytä miksi tähän suuntaan lähti.
 
Ei vittu, et ees halua ymmärtää. Anna olla. :down:

Tietääkö jesu jotain paidalla nostamisesta? Ootko koittanu?
Jotain kyllä tiedän, olen kilpaillut ipf:ssä + monta kertaa ollut huoltamassa. Oon nostanu kahdella erilaisella metalin paidalla ja titanin NXG+:lla, nyt kaapissa on titanin katana a/s jolla on otettu muutama treeni.
 
Ei vittu, et ees halua ymmärtää. Anna olla. :down:

Tietääkö jesu jotain paidalla nostamisesta? Ootko koittanu?


Minä olen koittanut, mitään en silti tiedä. Mutta sen verran tiedän että aivan sama miten tekee raakapenkit jos paidalla nostaa kisoissa, sillä voi hakea voimaa tisseihin tai sitten voi tehdä vaikka halfsseja tai sitten voi tehdä niin että se miellyttää nettineitejä. Mikä tarkoittaa yleensä sitä että tekee pienemmillä painoilla kuin ko. kekkulit.

Itse laitoin treenipäivyriin 300 penkkivideon missä nosto alkaa pari cm ennen rintaa ja lantio nousee sen verran että on hilkulla ettei peppukin nouse, onneksi nämä spedet eivät sitä ole katsoneet koska siinä on kaikki mitä voi arvostella: vieteripaita, vajaa liike ja iso maha. Never mind siitä että se on treeninosto ja tulee kevyesti ylös.

Treeneistä laitetaan pätkiä ihan omaksi ja muiden iloksi, tulokset löytyy tuloslistoilta. Paitsi ruikuttajien, heidän tuloksiaan ei löydy miltään listoilta.
 
Minä olen koittanut, mitään en silti tiedä. Mutta sen verran tiedän että aivan sama miten tekee raakapenkit jos paidalla nostaa kisoissa, sillä voi hakea voimaa tisseihin tai sitten voi tehdä vaikka halfsseja tai sitten voi tehdä niin että se miellyttää nettineitejä. Mikä tarkoittaa yleensä sitä että tekee pienemmillä painoilla kuin ko. kekkulit.

Itse laitoin treenipäivyriin 300 penkkivideon missä nosto alkaa pari cm ennen rintaa ja lantio nousee sen verran että on hilkulla ettei peppukin nouse, onneksi nämä spedet eivät sitä ole katsoneet koska siinä on kaikki mitä voi arvostella: vieteripaita, vajaa liike ja iso maha. Never mind siitä että se on treeninosto ja tulee kevyesti ylös.

Treeneistä laitetaan pätkiä ihan omaksi ja muiden iloksi, tulokset löytyy tuloslistoilta. Paitsi ruikuttajien, heidän tuloksiaan ei löydy miltään listoilta.
Oli niin hyvin kiteytetty että voisi jopa sanoa "Aamen".
 
juuri näin:thumbs: kuinkahan moni näistä ikuisista valittajista ja treenivideoiden tyrmääjistä on esim tulevassa RAW-finaalissa nostamassa?? veikkaan että ei yksikään:rolleyes:
 
pakko vielä kerran kuitenki todeta että jos arvostelee tai antaa kritiikkiä jostain suorituksesta, mielestäni ei tarvitse itse olla parempi tai kykenevä suoritukseen. "Eipä ollut häävi missi tänä vuonna" " NO LAITA OMA KUVAS" -Periaatteella.
 
pakko vielä kerran kuitenki todeta että jos arvostelee tai antaa kritiikkiä jostain suorituksesta, mielestäni ei tarvitse itse olla parempi tai kykenevä suoritukseen. "Eipä ollut häävi missi tänä vuonna" " NO LAITA OMA KUVAS" -Periaatteella.

Mutta se on silti ihan perseestä että jotain harkkasarjoja aletaan arvostelemaan joittenkin vitun über-kisanostokriteerien mukaan. Jos joku postaisi hirveän salirunkkupenkkivideon ja mainostaisi sitä uutena ennätyksenä niin sitten voisi munkin mielestäni jo vähän murahtaa, mutta treeni on treeniä ja silloin tyyli on vapaa ja siitä on ihan turha itkeä että yhyy, ei menisi kisassa läpi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom