Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän jokainen treenaa niinkuin parhaaksi näkee? Ja mitenkä treeneissä tekniikka voi olla sama kuin kisoissa, jos treenit vedetään yleensä ilman paitaa ja kisoissa nostetaan paidalla? 2 ihan eri "lajia".Mä kun oon saanu sen käsityksen, että treeneissä käytetään samaa tekniikkaa kun kisoissakin. En nyt tarkoita että joka vitun toistossa otetaan stoppi rinnalle, u know. (tai sitten tosiaan et)
Eiköhän jokainen treenaa niinkuin parhaaksi näkee? Ja mitenkä treeneissä tekniikka voi olla sama kuin kisoissa, jos treenit vedetään yleensä ilman paitaa ja kisoissa nostetaan paidalla? 2 ihan eri "lajia".
on,mutta viälä jeesimpi ku rouhasee syvältäon se vajaa ykkönen 500kilolla kyykyssäkin ihan jeesh... :D!
Voimailu on laji johon tulee niin paljon lahjatonta sakkia, jotka sitten luulee että kaikki lähtee samalta viivalta, ei pidä paikkaansa. tässä lajissa tuo lahjakkuus kun merkkaa niin paljon, ei korkia aho lähde satasta juokseen ja sit sano et kyllä hänkin kun olis 80kg vähemmän painoa ja pitemmät jalat.
kyllä määkin jos... :DDD
on,mutta viälä jeesimpi ku rouhasee syvältä
Jotain kyllä tiedän, olen kilpaillut ipf:ssä + monta kertaa ollut huoltamassa. Oon nostanu kahdella erilaisella metalin paidalla ja titanin NXG+:lla, nyt kaapissa on titanin katana a/s jolla on otettu muutama treeni.Ei vittu, et ees halua ymmärtää. Anna olla. :down:
Tietääkö jesu jotain paidalla nostamisesta? Ootko koittanu?
Ei vittu, et ees halua ymmärtää. Anna olla. :down:
Tietääkö jesu jotain paidalla nostamisesta? Ootko koittanu?
Oli niin hyvin kiteytetty että voisi jopa sanoa "Aamen".Minä olen koittanut, mitään en silti tiedä. Mutta sen verran tiedän että aivan sama miten tekee raakapenkit jos paidalla nostaa kisoissa, sillä voi hakea voimaa tisseihin tai sitten voi tehdä vaikka halfsseja tai sitten voi tehdä niin että se miellyttää nettineitejä. Mikä tarkoittaa yleensä sitä että tekee pienemmillä painoilla kuin ko. kekkulit.
Itse laitoin treenipäivyriin 300 penkkivideon missä nosto alkaa pari cm ennen rintaa ja lantio nousee sen verran että on hilkulla ettei peppukin nouse, onneksi nämä spedet eivät sitä ole katsoneet koska siinä on kaikki mitä voi arvostella: vieteripaita, vajaa liike ja iso maha. Never mind siitä että se on treeninosto ja tulee kevyesti ylös.
Treeneistä laitetaan pätkiä ihan omaksi ja muiden iloksi, tulokset löytyy tuloslistoilta. Paitsi ruikuttajien, heidän tuloksiaan ei löydy miltään listoilta.
pakko vielä kerran kuitenki todeta että jos arvostelee tai antaa kritiikkiä jostain suorituksesta, mielestäni ei tarvitse itse olla parempi tai kykenevä suoritukseen. "Eipä ollut häävi missi tänä vuonna" " NO LAITA OMA KUVAS" -Periaatteella.