RAW-penkki

ei mennytkään, sulle jäi vähemmän nallekarkkeja.... ja näytätkö mulle missä kohdassa sanoin läski??? sanoin että hieman enemmän mahaa... osta lasit ja lue uudelleen ja sano sitte.. hyvät välitykset tarkottaa mun mielestä sitä että on lyhyet kädet ja iso rinta, eikä sitä että on vaan vitun läski maha..eikä mulle oo kova pala jos joku nostaa paljon penkistä, mutta se on naurettavaa ku penkki on kova ja muut osa-alueet perseestä ja sit uskotellaan että on vitun kova jätkä.


määritteleppä kansalle mikä on kova jätkä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja missään vaiheessa en oo sanonut että nostaisin 200 jos sitä ja jos tätä,vaan sanoin että nostaisin enemmäön ja tulokset lähtis nousemaan jos tarvis nostaa niin vähän matkaa ku nämä jotkut tukevamahaiset nostaa, siihen ku vielä persepenkistä ylös ja kunnon pomppu niin johan kehittyy.

Laita läjä lankkuja rinnalle niin rupee se nostomatkas lyhenee!
 
hyvät välitykset tarkottaa mun mielestä sitä että on lyhyet kädet ja iso rinta, eikä sitä että on vaan vitun läski maha..eikä mulle oo kova pala jos joku nostaa paljon penkistä, mutta se on naurettavaa ku penkki on kova ja muut osa-alueet perseestä ja sit uskotellaan että on vitun kova jätkä.

Jaa siis jos joku nostaa helvetisti sua enemmän natuna penkistä niin sillä on automaattisesti muut osa-alueet perseestä ja se uskottelee olevansa vitun kova jätkä?

Koska... nostaa 200kg penkistä?

Oot perus 15v kersa jota vituttaa alhaset tulosket? :D
 
Nyt joku antamaan bannit tolle dorkalle, kun ei noissa kommenteissa oikeesti ole muuta kuin keskenkasvusen urpon itkua ja vittuilua. Noissa jutuissa ei paljoa rakentavuutta löydy, joten siksi en vaivaudu edes heittää mitään takaisin. Urpotoleranssi nolla.
 
JK 340 kg, Mave 277.5 korkia-aholla tuloksia muualta. Kyykyssä jonkin sortin trikoo, mave raakana. En nyt sanois että ihan paskaa nuokaan. Kyseessä nuori jannu.


Mut oon huomannu itse tuon saman - kaikki jotka on mua vahvempia niin on kyllä ihan sata roinannu. Jos ei just sillo roinaa et käryis niin roinaa ainakin kotona eikä jää kii. Onhan se mahdottomuus että mua vahvempia olisi. Koska reenaan täydellisesti - geeneistä ei voi olla kii - ja tekniikkakin on mahtava. Ja koska mun maha on pieni se ei penkissä yllättäen kipua mun rintakehän päälle tehden siihen lankkua (WTF?) en voi missään nimessä penkata enempää kun pyöreämmät kilpasisaret. Vai mitä? :D







e: Niin siis ei se iso maha ole absoluuttinen sille, että nostomatka lyhenee. Toki jos on rasvaa sitä on tod näk myös rintakehässä - joo vaikuttaa nostomatkaan - mutta on myös ihmisillä joille kerääntyy ihra vaan mahaan ja nostaminen takuaa silti. Varmistin juuri erään 140 kg miehen 100kg ykköspenkkiä. Hassua. Iso maha ja niin vähän rautaa.
 
Repesin :D Ihan hauskaa luettavaa noi trainiacin tekstit.

e. herran viesteistä näkyis olevan suurin osa tuolta "kiellettyjen aineiden" osastolta. En tiedä kyllä mitään mistään steroideista, mut jäpikkä itse niitä on näköjään ainakin vedelly. Varmaan jääny 200 penkki saavuttamatta horkan avulla, niin on tullu siihen tulokseen et kukaan ei voi siihen natuna :D
 
Olisko kenelläkään heittää hyvää vinkkiä, millainen kevyt viikko kannattaa olla, ennen maximin kokeilua ?

Pari nopeuspenkki reeniä esim. 1.reeni 9*3*50% , 3*1*60%... 2 reeni 5-6*1*60-70%... molemmissa reeneissä päälle yläselkää ja ojentajia lyhyitä sarjoja.. tuohon tyyliin ite vedän enne kisaa ja on toiminu kitettävästi..pää sääntönä oon pitäny että niin ylös voi nousta kuhan rauta liikku viel terävästi..
 
Joo eiköhän tää oo jo käsitelty, vahvoilla on voimaa, heikoilla ei.

Albertto > paljon sulla on ollut parhaimmillaan kyykkytulos vyöllä?
Piti ihan treeni vihkoja selailla.. 3x210kg box kyykky näyttäis olevan suurin romu.. otettu 2004 eli aikaa on aikas paljon kulunu tuosta.
 
Mikäs idea tuossa 8x220 kg videossa on? Vitun vahva jässikkä ja mä en saa tollasia rautoja edes maasta irti mutta eihän noista ole ku kaks viimeistä nostoa työnnetty loppuun asti? Voidaanko puhua 8 nostosta jo ekat on tommosia puolikkaita nylkkyjä, vai onko tapana se että mitä suuremmat raudat sitä lyhyemp nostomatka?
 
Trainiact :D ooks tosissas ettei naturelli ja vieläpä suht kireä alle 100kg kaveri pysty penkkaamaan yli 200kg rawin? tälläsiä kavereita mullakin muutama ja ovat 110% natuja..molemmat yli 200kg penkistä ja painoa n. 90-95, kilpapunnertajat siis kyseessä.
Toisella vieläpä mave ja kyykky yli 200kilon.

T: 90 kiloinen ja penkistä 160 raw.
 
Vitun tyhmää tänne mitään suoritusvideoita laittaa, koska aina joku vinkuu.

Tollanen 8x220kg penkissä on tajuton tulos, vaikka olisi millä tyylillä. Kuka edes kehtaa mennä neuvomaan jätkää joka lämmittelee 200 kilolla penkissä? Menkää ny helvetti itteenne ja lopettakaa toi lässytys.

Kyllä me lensin perseelleni ainakin ku katoin ton videon. Kohta tänne kukaan enää mitään postaa, ku tekniikka ei oo niin ku fabio fitness jossain jenkkifoorumilla sanoo, kukaa mitää vitun 100 kilon tekniikkapenkkejä jaksa katella.
 
Voimailu on laji johon tulee niin paljon lahjatonta sakkia, jotka sitten luulee että kaikki lähtee samalta viivalta, ei pidä paikkaansa. tässä lajissa tuo lahjakkuus kun merkkaa niin paljon, ei korkia aho lähde satasta juokseen ja sit sano et kyllä hänkin kun olis 80kg vähemmän painoa ja pitemmät jalat.

kyllä määkin jos... :DDD
 
Juu mä nyt vaan ihmettelin että onko tosiaan niin että suuremmat raudat, vajaat liikeradat ja sit puhutaan niistä tuloksista. No en mä saa kyllä 200 edes telineistä, silti voin ihan hyvinmielin arvostella tai kyseenalaistaa tota nostoa..
 
Mun mielestä aika itsestäänselvyys juttu että mitä enemmä rautaa sen isompi arvostus.

Jos joku tekee korkeita kyykkyjä 400kilolla sarjaa niin saa arvostusta multa ja paljon!!
 
Juu mä nyt vaan ihmettelin että onko tosiaan niin että suuremmat raudat, vajaat liikeradat ja sit puhutaan niistä tuloksista. No en mä saa kyllä 200 edes telineistä, silti voin ihan hyvinmielin arvostella tai kyseenalaistaa tota nostoa..
Tuossa nyt on treeniraudat kyseissä, eikä mitkään kisanostot. Ei treeneissä sen tekniikan aina tarvitse olla sitä "penkkiä 100kgx10 yberpuhtaalla tekniikalla".
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom