RAW-penkki

minäkin olen natku! salienkka helppo 240kg! tosin läskinä, mutta nostettu mikä nostettu.
nyttemmin raw max tippunut reilusti, onneksi myös omapaino=) myös Korkia-aho natu
raw pena kuulemma 270kg! Ove Lehto 280kg, Kenta Sandvik +250kg? ja se Freddi tosiaan 15x200kg
eikai se niin vaikeaa ole, yksi asia näitä tietämieni nostajia yhdistää, huomattavan korkea rasvaprosentti, mutta ehkä se ei natuna 10% rasvoilla niin helposti onnistukkaan se 200kg penkkaaminen=) tokin varmasti heitäkin on! nama Natu hommat tietysti perustuu vain omiin arvioihin kenenkin roinaamisesta!!!:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niin ja mitä tulee tohon 18v penkkaajaan niin on se moni muukin alottanut dropittaan 16-18vuotiaana.. että onks tuotakin jannua testattu..näyttääkin joltain yli 20vuotiaalta ja olemus muutenkin paljon vanhempi. sen verran lihastakin on etten jaksa uskoo tuota natuksi.. mut onhan tuo jo aineilla ihan hyvä. Sekin niin naurattaa ku otetaan penkistä isot romut ja sit ollaan niin pirun vahvoja vaikka kyykätään jollain hiluilla ja pystypunnerrusta otetaan jollain alle satasella. Joo ehkä vahva penkkaaja mut ei sit muuta ookkaan.
mun kyykky romut on alle 100kg:rolleyes:
 
minäkin olen natku! salienkka helppo 240kg! tosin läskinä, mutta nostettu mikä nostettu.
nyttemmin raw max tippunut reilusti, onneksi myös omapaino=) myös Korkia-aho natu
raw pena kuulemma 270kg! Ove Lehto 280kg, Kenta Sandvik +250kg? ja se Freddi tosiaan 15x200kg
eikai se niin vaikeaa ole, yksi asia näitä tietämieni nostajia yhdistää, huomattavan korkea rasvaprosentti, mutta ehkä se ei natuna 10% rasvoilla niin helposti onnistukkaan se 200kg penkkaaminen=) tokin varmasti heitäkin on! nama Natu hommat tietysti perustuu vain omiin arvioihin kenenkin roinaamisesta!!!:D

joo olis kiva kattoo mitä ite penkkaa ku tarvis vaan nostaa sama matka mitä nämä jotkut hieman isomahasemmat nostajat...lankkuja niin paljon rinnalle että nosto matka jäis samaksi. alkais tulokset nouseen :) :pano:
 
mun kyykky romut on alle 100kg:rolleyes:
Tuohan selittää osaksi alhaisen oman painon penkki tulokseen verrattaessa.
Itselläkin RAW penkki isompi rauta kuin RAW kyykky mutta siteillä sai onneksi 5kg enempi kyykättyä niin ei voi tulla siitäkään asiasta enään naamanvääntelyitä :dance2:
 
no on niitä laihojakin nostajia joilla tuo käsi/rinta/kaari suhde vaan on sellainen että pääsee työntämään todella edullisesta kyynärkulmasta. Korkia-aho lie nostaa noin juurikin siksi kun on salilla eikä kisoissa, sitä en väitä etteikö tuo tulos putoaisi jos kisanostona nuo sarjat tehtäisiin, mutta onko sillä niin väliä!
 
En nyt tiedä kuka trainiactin muroihin on kussut mutta tuntuu olevan kova pala se että jotkut nostaa isoja rautoja penkistä.

-Ensin ei voi nostaa natuna yli 200 kiloa penkistä
-mutta jos joku sen tekee natuna niin on joko LÄSKI
-tai PASKA KYYKKÄMÄÄN eli läpeensä HEIKKO
-tai hänellä on HYVÄT VÄLITYKSET

ei mennyt taaskaan nallekarkit tasan

jatkakaa!

e:
 
En nyt tiedä kuka trainiactin muroihin on kussut mutta tuntuu olevan kova pala se että jotkut nostaa isoja rautoja penkistä.

-Ensin ei voi nostaa natuna yli 200 kiloa
-Sitten yli 200 penkkaajat on joko LÄSKEJÄ
-tai PASKOJA KYYKKÄMÄÄN eli läpeensä HEIKKOJA noin muuten

jatkakaa!

Tai sitten niillä ei pysy perse penkissä ja cheattaamallahan kuka tahansa neitihomokin ottaa toki sarjaa reilusti yli kahdella huntilla:jahas:.
 
Joo o. Kyllä minäkin nostaisin 200 kiloa penkistä jos mahani olisi isompi ja nostaisin hiukan pyllyä penkistä :jahas:

Ei hyvä päivä kyllä mitä juttuja taas :D
 
En nyt tiedä kuka trainiactin muroihin on kussut mutta tuntuu olevan kova pala se että jotkut nostaa isoja rautoja penkistä.

-Ensin ei voi nostaa natuna yli 200 kiloa penkistä
-mutta jos joku sen tekee natuna niin on joko LÄSKI
-tai PASKA KYYKKÄMÄÄN eli läpeensä HEIKKO
-tai hänellä on HYVÄT VÄLITYKSET

ei mennyt taaskaan nallekarkit tasan

jatkakaa!

e:

haha juuri näin :D
 
En nyt tiedä kuka trainiactin muroihin on kussut mutta tuntuu olevan kova pala se että jotkut nostaa isoja rautoja penkistä.

-Ensin ei voi nostaa natuna yli 200 kiloa penkistä
-mutta jos joku sen tekee natuna niin on joko LÄSKI
-tai PASKA KYYKKÄMÄÄN eli läpeensä HEIKKO
-tai hänellä on HYVÄT VÄLITYKSET

ei mennyt taaskaan nallekarkit tasan

jatkakaa!

e:

ei mennytkään, sulle jäi vähemmän nallekarkkeja.... ja näytätkö mulle missä kohdassa sanoin läski??? sanoin että hieman enemmän mahaa... osta lasit ja lue uudelleen ja sano sitte.. hyvät välitykset tarkottaa mun mielestä sitä että on lyhyet kädet ja iso rinta, eikä sitä että on vaan vitun läski maha..eikä mulle oo kova pala jos joku nostaa paljon penkistä, mutta se on naurettavaa ku penkki on kova ja muut osa-alueet perseestä ja sit uskotellaan että on vitun kova jätkä.
 
ja missään vaiheessa en oo sanonut että nostaisin 200 jos sitä ja jos tätä,vaan sanoin että nostaisin enemmäön ja tulokset lähtis nousemaan jos tarvis nostaa niin vähän matkaa ku nämä jotkut tukevamahaiset nostaa, siihen ku vielä persepenkistä ylös ja kunnon pomppu niin johan kehittyy.
 
mutta se on naurettavaa ku penkki on kova ja muut osa-alueet perseestä ja sit uskotellaan että on vitun kova jätkä.

Mitä siinä on naurettaava jos joku nyt on kova penkissä ja tykkää panostaa vaan siihen?! Onko joku täälä uskotellut olevansa kova jätkä?

huhuh mitä juttuja...:anssi:
 
Rauhottukaa trainiactia vaan vituttaa, kun se on ite niin huono penkkaamaan. Sama kun menisi itkemään pikajuoksu threadiin " Kyllä mäki juoksisin 100m alle 10s, jos oisin pidempi"
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom