RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tunnelma on usein muissa kuin svnl kisoissa parempi, ehkä tässä syy.
kyllä näyttää svnl kisoissaki riitävän tunnelmaa,kun peilaa sitä suoraa lisenssin lunastaneitten mukaan,eli nostajia riittää mukavasti,enkä ainakaan itse henkilökohtaisesti välitä siitä,että musiikki pauhaa täysillä,mutta nämä ovat makuasioita toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä.
 
Noniin nyt ollaankin välillä samaa mieltä. Olen ollut useissa IPF-kisoissa joissa on ollut hyvä tunnelma. Mun kohdalla kysymys on lähinnä siitä, että haluan ja aion käydä RAW-kisoissa. Ei yksi vuodessa ihan riitä ja kyllä olen ilmoittautunut siihen etelä-suomen mestaruus kisaan.
 
Noniin nyt ollaankin välillä samaa mieltä. Olen ollut useissa IPF-kisoissa joissa on ollut hyvä tunnelma. Mun kohdalla kysymys on lähinnä siitä, että haluan ja aion käydä RAW-kisoissa. Ei yksi vuodessa ihan riitä ja kyllä olen ilmoittautunut siihen etelä-suomen mestaruus kisaan.
jep uskon,että raw kisoja alkaa olemaan enemmänki jos vaan nostajia riittää,ja tokihan voi raw kuntoansa testailla varustekisoissakin,mut kilpailu mielessä se ei toki ole sama asia,kun raw kisassa.
 
Siis joo olihan toi vuoden ykkös voimanostotapahtuma Suomessa.

Tarkotat varmaan kakkostapahtuma? IPF EM-kisat Ylitorniolla oli ykköstapahtuma kaikilla muilla mittapuilla paitsi yleisömäärän osalta. Ja se nyt on aika ymmärrettävää, koska Fitness expossa on enemmän kävijöitä kun koko Ylitorniossa yhteensä asukkaita.
 
niin,olen mielestäni esittänyt mielipiteitä asioista ja yrittänyt olla asiallinen,mutta viäläkään en ymmärrä miksi pitäisi nostaa ammattilaisliiton kisoissa,kun ipf puolella on lähestulkoon joka viikonloppu kisoja.eli paikkoja kuntonsa testaamiseen kyllä löytyy.
Vastakysymys: Miksei voisi nostaa muissa kisoissa? Keneltä se on pois ja miksi?
 
Jos haluat tietää kumpi nostaa svnl:n alaisuudessa enemmin niin silloin säännöt sallii käyttää penkkipaitaa ja piste.

Nykyisin ongelma on se, ettei IPF-tulokset kerro tottuutta voimatasosta. Varusteista saatu hyöty ei ole vakio. Silloin todellisuudessa heikommalla on mahdollisuus voitaa. Sehän on kusetusta, jos voittajan tulisi olla vahvin.
 
saisko tänne RAW enkkoja NATURAALEILTA, metsän mieskään usko näitä yli 200 penkki natuna tarinoita..Olisitko mike ite saanut joskus yli 200 natuna... Pystyt varmaan ite hahmottaan aika hyvin kuin vaikeeta on saada se yli 200kg jo aineillakin saati sit natuna.
 
saisko tänne RAW enkkoja NATURAALEILTA, metsän mieskään usko näitä yli 200 penkki natuna tarinoita..Olisitko mike ite saanut joskus yli 200 natuna... Pystyt varmaan ite hahmottaan aika hyvin kuin vaikeeta on saada se yli 200kg jo aineillakin saati sit natuna.
Olen ottanut 222,5 salinostona 101-103 kiloisena. Ja olen aikaisemminkin todennut, että löytyy niitä muitakin 200kg natupenkkaajia.
 
Sanoppa sinäkin vielä albatrossi että oot saanut ton 210 natuna ja alle 100kilosena niin hevosetkin lähtee lentoo.
Heh.. Minä olen natu,niin kauan kunnes toisin todistetaan:D
tuo alle 100kilosena ainakin pitää paikkansa tosin nyt on tullu parikymmentä kiloa lisää tuohon 210kg
 
saisko tänne RAW enkkoja NATURAALEILTA, metsän mieskään usko näitä yli 200 penkki natuna tarinoita..Olisitko mike ite saanut joskus yli 200 natuna... Pystyt varmaan ite hahmottaan aika hyvin kuin vaikeeta on saada se yli 200kg jo aineillakin saati sit natuna.

No eikös mm freddi oo natu?

15x 200kg.
 
No eikös mm freddi oo natu?

15x 200kg.


niin ja mitä tulee tohon 18v penkkaajaan niin on se moni muukin alottanut dropittaan 16-18vuotiaana.. että onks tuotakin jannua testattu..näyttääkin joltain yli 20vuotiaalta ja olemus muutenkin paljon vanhempi. sen verran lihastakin on etten jaksa uskoo tuota natuksi.. mut onhan tuo jo aineilla ihan hyvä. Sekin niin naurattaa ku otetaan penkistä isot romut ja sit ollaan niin pirun vahvoja vaikka kyykätään jollain hiluilla ja pystypunnerrusta otetaan jollain alle satasella. Joo ehkä vahva penkkaaja mut ei sit muuta ookkaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom