RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme kun ei ole vielä yhtään "PERSE PENKKIIN NIIN SAIS MULTA VÄHÄN ENEMMÄN ARVOSTUSTA" kommenttia.

Järkyttävät voimat jos ilmoitetut painot pitää kutinsa!
 
Järkyttävästi voimaa! mutta aina kun perse on irti penkistä niin nostoja ei arvosta niin paljon
 
Millonkohan mahtaa olla kyseinen kisa? Kattomisen arvonen.


Here is training footage of Russian Vyacheslav Solovyev (shw) preparing for the Bogatyr Brotherhood Nutrasport Elite Cup which will take place September 28-30 in the Moscow Expo Centre in Krasnaya Presnya. The Pro raw event requires that lifters open up with a bench press of at least 507 pounds (230kg).
 
Here is training footage of Russian Vyacheslav Solovyev (shw) preparing for the Bogatyr Brotherhood Nutrasport Elite Cup which will take place September 28-30 in the Moscow Expo Centre in Krasnaya Presnya. The Pro raw event requires that lifters open up with a bench press of at least 507 pounds (230kg).
Katos perhana! Ois voinu tietty ton linkin vaikka ihan kattoakin:dance2:. Tattis!
 
Hirmuvoimat on kyllä tuolla venäläisellä. Mielenkiintoista nähdä, mitä saa kisassa tulokseksi. Jos pysäytys vaaditaan rinnalla, niin veikkaan, että voi saada 270kg penkattua.
 
Vertailun vuoksi, itse olen ottanut 280kgx2, joista jälkimmäinen merkistä :)

Jari

Todella kunnioitettavia suorituksia :worship:

Jos sopii kysyä niin minkälainen ruokavalio sulla oli urasi huippuaikoina? Montako ateriaa päivässä oli ja millaisissa lukemissa päivittäiset kalorit ja proteiinit oli? Millanen oli lisäravinteiden osuus?
 
Todella kunnioitettavia suorituksia :worship:

Jos sopii kysyä niin minkälainen ruokavalio sulla oli urasi huippuaikoina? Montako ateriaa päivässä oli ja millaisissa lukemissa päivittäiset kalorit ja proteiinit oli? Millanen oli lisäravinteiden osuus?
ootko tosissas.
 
Todella kunnioitettavia suorituksia :worship:

Jos sopii kysyä niin minkälainen ruokavalio sulla oli urasi huippuaikoina? Montako ateriaa päivässä oli ja millaisissa lukemissa päivittäiset kalorit ja proteiinit oli? Millanen oli lisäravinteiden osuus?

Pyrin syömään kaloreita päivässä 10 000, makroravinteiden osuuksia en jaksanut laskea. Menee ilo syömisestä jos niitä alkaa laskemaan. Lisäravinteita en käyttänyt, maha meni niistä vain sekaisin. Kreatiinia tosin käytin.
 
Joo, multakin meni vähän ohi että mikä oli kysymyksessä vikana? Kammottava kalorimäärä tuo 10 000.
Ite oon yrittäny syödä 5000-6000 ja siihenkin saa ahmia aivan perkeleesti :D
 
Kulutuskin oli aika kovaa, kun tein päivisin lasi hommia ja iltaisin olin ovella ja vielä reenailin siihen päälle. Kivaahan se syöminen on :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom