RAW-penkki

Ei voi muuta sanoa kuin että olipa hieno nosto, varmasti kova kaveri tulevaisuudessa.

Löytyyhän näitä NATUJA jotka penkkaa 250-300 joten miksei 18v voisi penkata 230. Olisipa mielenkiintoista jos joku näistä lähemmäs 300kg NATU penkkaajista käyttäisi aineita niin miten paljon he sitten penkkaisivat. Vaikka eipä tuosta roinaamisesta taida paljon hyötyä edes olla. Jos syö vaan tarpeeksi paljon niin ihan yhtä kovaan kuntoon pääsee.
Ja varsinkin 300 ja varsinkin rawina. Omg.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä toi menee jo omasta mielestä pelleilyksi toi asento, vähänkun tekis heijaamalla 10kg isommalla painolla hauista tai vetäis vajaita leukoja. Onhan se kova tulos ja ojentajat tekee ainakin väkisin työtä vaikka olis kuinka vinkkelissä mut mun mielestä tossa on joku runkkupenkin uusi kehitelmä: Joogapenkki;)
ei taida mies tietää tekniikasta MITÄÄN!!!:hyper: hölmö
 
Kovia nostoja, erityisesti toi kakkonen. Hassua vielä, ettei ukko kehi juuri minkäänlaista kaarta nostoasentoonsa, aika lahnana pukkaa tuommoisia rautoja. :eek:

Kaaren suuri tarkoitushan on muummoassa mahdollistaa alaselän lihakset parempaan jännitykseen. Kaikki ei siitä kaaresta saa samanlaista hyötyä, mutta ei toi Mike tossa nostossa "lahnana" makaa. Tossa ihmetyttää se miten ylös rinnalle toi tangon laskee. Ei ole varmaan mikään taloudellisin laskukohta. Käsittämättömän vahvat olkapäät. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Mieltäni on askarruttanut semmoinen, että jos naisnostajalla olisi suuret silikonitissit, niin hyväksytäänkö tällöin kisoissa stoppi tissien päällä? Tuollahan voisi saavuttaa aika merkittävää etua.
 
Mieltäni on askarruttanut semmoinen, että jos naisnostajalla olisi suuret silikonitissit, niin hyväksytäänkö tällöin kisoissa stoppi tissien päällä? Tuollahan voisi saavuttaa aika merkittävää etua.

:D

Hyvä ja asiallinen kysymys. Nyt kaikki nais-ja miespunnertajat ottamaan silikonitissejä.
Sillä jos naisille hyväksytään kyseinen tissinosto niin onhan se hyväksyttävä miehellekin
jolla on silikonitissit.
 
:D

Hyvä ja asiallinen kysymys. Nyt kaikki nais-ja miespunnertajat ottamaan silikonitissejä.
Sillä jos naisille hyväksytään kyseinen tissinosto niin onhan se hyväksyttävä miehellekin
jolla on silikonitissit.

Näiden innovaatioiden avulla saadaan penkki kehitettyä vaiheeseen, jossa "nosto" tapahtuu vaan siirtämällä tankoa vaakasuorassa 15 cm :D
 
Tuollaiseen hillittömään kaareen auttaa luontainen notkoselkä.. itselläkin sellainen jonkinasteisena. Positiivista vaikutusta itse nostoon voi sitten spekuloida erikseen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lordosis

Negatiivisena puolena sitten saattaa kipeytyä/hajota helposti kyykkyhommissa joten voimanostajille ei suositella.
 
Tuollaiseen hillittömään kaareen auttaa luontainen notkoselkä.. itselläkin sellainen jonkinasteisena. Positiivista vaikutusta itse nostoon voi sitten spekuloida erikseen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lordosis

Negatiivisena puolena sitten saattaa kipeytyä/hajota helposti kyykkyhommissa joten voimanostajille ei suositella.
Mulla on tuota ongelmaa, milläköhän sitä voisi korjata? Penkissä saa hyvän (kavereiden mielestä mahdottoman :D) kaaren. Maastaveto ei tee pahaa, mutta kyykky ottaa aika ikävästi alaselkään, vaikka tekniikkakin on kutakuinkin kunnossa. Onko tuota mahdollista korjata? Olisi mukava päästä kyykkäämään kovaa ilman selkäkipuja.
 
Incorrect form may lead to multiple types of injuries including:

back injuries due to bridging, which is the arching of the lower back turning the bench press into the decline press. To prevent bridging, compress the stomach muscles to force the lower back down, or bring legs up and lie flat on the bench.


Sä voisit myös mietiskellä mitä sillä kaarella on tekemistä mystisten selkäkipujen kanssa.


lainaus on wikipedian penkkiartikkelista
 
edelleen pitää pitää mielessä, ettei sen kaaren tule olla korkea alaselässä vaan yläselässä (!!!) ja sielläkin tukevuus on korkeutta tärkeempi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom