RAW-penkki

Mä ainakin uskon että natuna voi päästä tommosiin painoihin. Onhan ihmisillä eri kohtiin kiinnittyneinä lihaksiakin, joku voi olla sairaan hidas ja vahva ja toinen taas nopea mutta heikko. Tossa videossa ainakin paino nousee hitaasti ja varman näkösesti ylös asti eikä tyssää hetkessä paikalleen.

Se kaari vaan häiritsi kun en oo koskaan tommosta notkoa nähnyt,muuten: tanko tuli hyvin alas asti ja liikerata oli pitkä, ja nosto oli hallittu :worship:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ykköseksi kyllä tuuppaa mielestäni melko nopeasti ylös. Mikäli siis tuossa nyt ollaan lähempänä sitä 100%. Uskomaton suoritus kyllä. Voisi kuvitella, että tuosta kuullaan vielä jos motivaatio ja paikat säilyy.
 
Helvetin kova nosto nätillä tekniikalla!Kaiken kruunaa vielä nuori ikä:rock:
Nää ketkä kirjottelee tosta selän kaaresta ja kaverin rojuttelusta vois
siirtyä vaikka suomi24:lle kirjottelemaan asiantuntevia kommentejaan:dance:

Kuule lähe sinä ihan ite kirjottelemaan sinne suomi24:lle...kyllä nyt tyhmäkin tajuaa et heppu on aineissa..kyllä se nyt vain niin on että tollasia rautoja ei natu 18v äijät nostele(paitsi ehkä isomalla kehon painolla ~150kg) ja ku kroppakin melko tikissä kunnossa...

ja jto:lle sinähän se tiedät parhaiten mikä on fiksua ja mikä ei:jahas:
 
ZILLA : mikä määrittelee sen mimmossia rojuja voi nostaa minkä ikäsenä ja minkä painosena? Ei mikään ? Ehkä sun kaveri piiristä puuttuu ne tekijämiehet ja sulla on sen takia noita harhaluuloja. :)
 
buhaha. kylläpä on taas laadukasta luettavaa. :hyvä: Käsittääkseni aivan saman verran vaatii voimaa nosti kaarella tai ilman. Vai pitäskö kisoissakin laittaa vaikkapa joku 0,9 kerroin kaari nostajille erikseen että olisi tasaväkistä sitten ei kaarellisen nostajan kanssa? Täällä varmaan saadaan tähänkin vastaus. ;)
 
ZILLA : mikä määrittelee sen mimmossia rojuja voi nostaa minkä ikäsenä ja minkä painosena? Ei mikään ? Ehkä sun kaveri piiristä puuttuu ne tekijämiehet ja sulla on sen takia noita harhaluuloja. :)
Onhan,se erittäin harvinaista,että 18 sälli ottaa 500lbs raakana natuna,mutta omasta mielestä mahdollista kylläkuten näkyi,niin oli kaveri tekniikan opetellut todella hyvin. hyvä tekniikkaa tuo kiloja tankoon todella paljon.

Siis ei mahdotonta,mutta harvassa on nuo natu reilusti yli 200kg punnertajat,mutta heitä on kyllä
 
Kuule lähe sinä ihan ite kirjottelemaan sinne suomi24:lle...kyllä nyt tyhmäkin tajuaa et heppu on aineissa..kyllä se nyt vain niin on että tollasia rautoja ei natu 18v äijät nostele(paitsi ehkä isomalla kehon painolla ~150kg) ja ku kroppakin melko tikissä kunnossa...

ja jto:lle sinähän se tiedät parhaiten mikä on fiksua ja mikä ei:jahas:

Vitustako sä sen voit tietää mitä joku nostaa natuna ja mitä ei?

Painu nyt sinne suomi24:lle trollaamaan!
 
Kun olin 18v niin mun rawpenkki oli jotain 195kg ja teknikka ei ollut hyvä. Ja olin/olen myös natu. Ja tuskin olin maailman lahjakain...
 
Ykköseksi kyllä tuuppaa mielestäni melko nopeasti ylös. Mikäli siis tuossa nyt ollaan lähempänä sitä 100%. Uskomaton suoritus kyllä. Voisi kuvitella, että tuosta kuullaan vielä jos motivaatio ja paikat säilyy.

Katoit varmaan väärän noston. Rinnalta ylös kestää 6 sekunttia tuossa 500 paunan nostossa. Vääntöä löytyy.
 
freakzilla: itseasiassa tän reilusti yli 20v kokemuksella treenaamisesta ja valmentamisesta kyllä tiedän aikalailla mikä on ja mikä ei hyvin vahvalla itsetunnolla ja kaikki perustellusti. sun kommenttien perusteella sulla ei ole aavistustakaan mistä puhut eikä sitä fiksuutta ole sun tapauksessa ollenkaan vaikea määritellä.

ellei itse kehity, on lapsellista ja säälittävää leimata kaikki muut roinaajiksi varsinkin tolla asenteella. ihan vaan esimerkkinä velipoika, joka nosti parissa vuodessa penkkinsä n. 40 kilosta 170 kiloon tietämättä yhtään mistään mitään. kovin lisäravinne sille oli kaljavelli. tosi kovaa kamaa! :D penkkiä teki 5-10 treeniä viikossa aina pyramidina vaan ja intoa oli paljon.

toinen hyvä esimerkki oli vaihtarina ollessa ateenassa eräs kostas 22v, jolta kyselin siinä jutellessa punttituloksia, kun näytti hieman riskimmältä kuin toi kaarijunnu ja karvoja kuin gorillalla. "juuei... en mä oikein noita puntteja viitsi. joskus korista pelailen...", vastas se. oikein hyvä osotus geeneistä jne. isänsä oli kuulemma hieman isompi ja ei koskaan ollu urheillu. kyseisen koulun keittäjätädillä taas oli suurimmat pohkeet, mitä koskaan olin naisella TAI miehellä nähnyt ja olen nähnyt jari leinonkin pohkeet livenä. valtavat, suonikkaat ja säikeiset!!! muuten sitten normaali mahakas matami.
 
Ei voi muuta sanoa kuin että olipa hieno nosto, varmasti kova kaveri tulevaisuudessa.

Löytyyhän näitä NATUJA jotka penkkaa 250-300 joten miksei 18v voisi penkata 230. Olisipa mielenkiintoista jos joku näistä lähemmäs 300kg NATU penkkaajista käyttäisi aineita niin miten paljon he sitten penkkaisivat. Vaikka eipä tuosta roinaamisesta taida paljon hyötyä edes olla. Jos syö vaan tarpeeksi paljon niin ihan yhtä kovaan kuntoon pääsee.
 
Katoit varmaan väärän noston. Rinnalta ylös kestää 6 sekunttia tuossa 500 paunan nostossa. Vääntöä löytyy.


Katos prkl :D Tuo oli se 460 nosto mitä fiilistelin. No ei ihme tosiaan. Mun paha. Ja juu näkyy löytyvän, itsellä olisi mitään toivoa työntää noin kauan omia maksimi painoja(jotka ei ole siis tosiaan tota luokkaa nähnytkään). :)
 
minä nostin tuon 500 paunaa eli n.230kg 19-vuotiaana. 100% NATUNA!!! joten miksei siihen nyt joku pystyisi vuotta nuorempanakin. tosin olin kyllä "pikkusen" painavampi kun tuo jenkkiäijä :D
 
Vitustako sä sen voit tietää mitä joku nostaa natuna ja mitä ei?

Painu nyt sinne suomi24:lle trollaamaan!

ja sehän on tietenki trollaamista jos on eri mieltä toisten kanssa.....ok

enää ei jaksa tähän postata mitään...videosta viel kova tulos oli roinis tai ei!

bustedi stfu
 
no niin... huonoa ja kritisoitavaa tässä ei ole nyt se, roinaako ko. juniori vai ei. se on, että täysin ilman kritiikkiä, taustatietoja yms. leimataan joku henkilö täysin itsestäänselvästi anabolien käyttäjäksi. se ei oikeastaan tarkoita että on ns. eri mieltä vaan ilmaisee itseään pelkästään tökerösti ja mustavalkoisesti. ikä huomioon ottaen annettakoon tämä anteeksi. jos voidaan päätellä jotain ton ericin ulkonäöstä, samalla periaatteellahan voidaan määritellä jotain myös hra freakzillan nimestä... eli ei siis yhtään mitään. kaikki on vain oletusta ja sellaisena pysyy.

moni käyttää aineita, tietenkin ja onhan niistä apua. vielä suurempi osa kuitenkaan ei ja silloin ei edes tarvitse puhua mistään kerppaheikeistä vaan kovan luokan nostajista. erittäin kovia tuloksia on tehty ilman vahvistettuja voisilmiä puurossa.

tiedänpähän eräänkin kepeän luiskaotsaisen luolamiehen, joka tulee mm. vetämään 350kg maasta ihan natuna ja tekemään edelleen todella kovaa tulosta voimamieskisoissa isompia kiusaten :) hyvä j!!!

olematta mikään moderaattori, rohkenen ehdottaa, että porukka postailee vaan inspiroivia videoita ja keskustelee raw-nostamisesta, eikä harhaudu muualle. se siitä.
 
olematta mikään moderaattori, rohkenen ehdottaa, että porukka postailee vaan inspiroivia videoita ja keskustelee raw-nostamisesta, eikä harhaudu muualle. se siitä.
Ehdotus virallistettu. ;)

Eli paskanjauhaminen sikseen ja aiheeseen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom