RAW-penkki

Joo kyllä kennellyyn saavutuksiin putos vähän pohja. Tommosta diileriä kannate fanittaa vaikka kuinka hyvä olis penkkipunnerruksessa.. Sikäli kyllä harmittaa tämä juttu, melkeinpä idolina pitäny:(:(:(:(

http://www.youtube.com/watch?v=UkJU3sGDT_Y
Käyttö on sun mielestä ok, mutta myyminen ei? Eikös toi oo vähän tekopyhää. Tuskin sentään kuvittelit, että naturellina porskutti ko. kaveri menemään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais 2-3 jäädä kiinni steroidien myymisestä.... Taitaa jenkkilässä olla aika kusessa mikäli kolme kertaa jää kiinni "huumausainerikoksista". Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta luin että voi napsahtaa jopa 20 vuotta vankeutta kaverille. Oli siinä muutakin mutta ainakin jätkä kaupitteli aineita ja jäi siitä kiinni.

" Kennelly is accused of sending 89 vials of anabolic steroids from Kennewick to Marysville, Calif. by UPS on Aug. 1, court documents said."

Mä muistelisin, että olis ollu myös kannabiksen myymisestä... Ehkä muistan väärin. Kyllä pitkä tuomio tulee olemaan. Sillon on penkki-ennätykset takanapäin, kun ulos pääsee.
 
Kyllä toi ammattilaisvoimailu on mennyt niin hulluksi, ettei sinne nykyään järkevä ihminen mene. Lääkeriippuvuus on niin suurta lähes kaikilla, että pahaa tekee. Sitten netissä ihastellaan kun joku antaa kaikkensa, että on kova penkkaaja. Se on aivan sama vaikka penkkaa tuhat kiloa jos naama on kuin painekattila ja hengenlähtö koko ajan läsnä.

Kaikista surullisinta on kun tulee huumausaineet vielä muiden lääkkeiden päälle. Ei sillä ole urheilun kanssa mitään tekemistä. joku järki pitäisi koko touhuun saada.
 
Ja tämä kommentti liityy asiaan, miten:wtf:

Siten että sä tulet säilymään meidän kaikkien muistissa hamaan hautaan asti vittumaisimpana mulkkuna netissä joka itkee nimimerkin takana kuin mikäkin perkeleen ämmä.

Juha Harju.

Jos joskus olet samoilla mestoilla missä mä liikun niin pyydän että tule esittäytymään mulle.
 
Siten että sä tulet säilymään meidän kaikkien muistissa hamaan hautaan asti vittumaisimpana mulkkuna netissä joka itkee nimimerkin takana kuin mikäkin perkeleen ämmä.

Juha Harju.

Jos joskus olet samoilla mestoilla missä mä liikun niin pyydän että tule esittäytymään mulle.
Uhoa mailmaan mahtuu, meilläpäin on tapana sanoa, että kaikki tuloo kahrella jalalla vastahan:hyper: Ja mitä saatanan itkemistä on tosiasioitten puhuminen, jos sinä fanitat näitä mömmöpäitä se on sinun asiasi, mutta minä en fanita.

- - - Updated - - -

Kyllä toi ammattilaisvoimailu on mennyt niin hulluksi, ettei sinne nykyään järkevä ihminen mene. Lääkeriippuvuus on niin suurta lähes kaikilla, että pahaa tekee. Sitten netissä ihastellaan kun joku antaa kaikkensa, että on kova penkkaaja. Se on aivan sama vaikka penkkaa tuhat kiloa jos naama on kuin painekattila ja hengenlähtö koko ajan läsnä.

Kaikista surullisinta on kun tulee huumausaineet vielä muiden lääkkeiden päälle. Ei sillä ole urheilun kanssa mitään tekemistä. joku järki pitäisi koko touhuun saada.
Juuri näin, surullista touhua!
 
Siten että sä tulet säilymään meidän kaikkien muistissa hamaan hautaan asti vittumaisimpana mulkkuna netissä joka itkee nimimerkin takana kuin mikäkin perkeleen ämmä.

Juha Harju.

Jos joskus olet samoilla mestoilla missä mä liikun niin pyydän että tule esittäytymään mulle.

:thumbs:


Mistä ihmiset on nyt huumeet repiny, joku roti noihin puheisiin :lol2: Roinausta tapahtuu varmasti ihan saman verran kuin muissakin voimailulajeissa, joita ei nyt erityisemmin testata. Ei tuo Kennelly ole sen erikoisempi kuin muutkaan, hän nyt sattui myös välittämään tavaraa. Välittäminen on munkin mielestä aika riskaabelia ja tyhmää, olisi hankkinut rahansa muuta kautta. Se ei kuitenkaan vähennä mun silmissä miehen tuloksia VOIMAILIJANA tippaakaan! Joku roti :rolleyes:
 
Kennellyn olisi kannattanut jättää diilaaminen lahjattomille ja keskittyä itse omaan roinaamiseensa ja nostamiseen. Eikö noin vahva kaveri Amerikassa helposti elättäjän jostain sponsorista saa.
 
Jos haluaa olla tai on maailman paras siinä mitä tekee niin homma hoidetaan täysillä alusta loppuun asti. Jos ei siinä onnistu niin voi vaikka sitten vanhana katkerana kusipäänä kitistä netissä jos juttu jäi puolitiehen.


mitä tekemistä omistautumisella ja reenauksella on steroidien myymisen kanssa?

ja esim. penkkaaja tai kehonrakentaja ei vie hommaa täysillä alusta loppuun asti, jos ei myös diilaa steroideja muille nostajille/kehonrakentajille? mitäääh?
 
Haistakaa nyt oikeesti vittu!
Helppoon rahaan on langennut kaikenlaisia ihmisiä. Papista lähtien.
Toiset tekee tyhmempiä virheitä kuin toiset.

Aika komeesti vedetään mutkat suoriksi, jos yhden miehen tekemisistä TAAS leimataan muutkin.
 
mitä tekemistä omistautumisella ja reenauksella on steroidien myymisen kanssa?

ja esim. penkkaaja tai kehonrakentaja ei vie hommaa täysillä alusta loppuun asti, jos ei myös diilaa steroideja muille nostajille/kehonrakentajille? mitäääh?



Toi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu :) . Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.

En jaksa enkä halua enempää teidän kanssa jauhaa kun olette ihan vitun ihme porukkaa. Mitkään tulokset eivät ole mitään, aina on vajaata, korkeaa, vinossa, solmussa, väärät verkkarit yllä. Mä väitän että isoin osa teistä suunsoittajista ei ole IKINÄ käynyt itse kilpailemassa yhtään missään ala-asteen hipposarjojen jälkeen. Länkytätte täällä vaan ja nostelette housunpuntteja kotisalilla hihaton homopaita niskassa!
 
Mietitääs nyt välillä taas vaikka tätä eerikkiä joka on mahdottoman vahva penkkaaja, kiinnostaisi tietää enemmän hänestä kuin kennelystä joka tuntuu olevan kuuma väittelynaihe tekojensa ansiosta oli ne hyviä tai huonoja anyway kova punnertaja ollut mutta säästetään hänen huolet vaikka dr philin hoidettavaksi..

Joo warren näyttään suht kynältä spoton rinnalla :D
 
Se on hyvä juttu, että joka kattilalle löytyy sopiva kansi. Semmoista spedeä ei maailmasta löydykään, ettei joku sitä fanittaisi.

Onko noissa jenkkikisoissa mitään testejä? Eli ts. onko siellä tarkoituskaan testata? Sehän se ratkaiseva tekijä on. Jos doupit ovat sallittuja, niin eihän siinä sitten mitään. Jos taas edes jollain tasolla kiellettyjä, niin kyseessä on pelkkä huijari. Sama se hakkasiko neulaa perseeseensä vai käyttikö styroksikiekkoja.
 
Kyllähän ammattilaiskehonrakennuksessakin on douppaus kielletty, mutta... Huijareita ne on kaikki!
 
Back
Ylös Bottom