RAW-penkki

Kyllähän ammattilaiskehonrakennuksessakin on douppaus kielletty, mutta... Huijareita ne on kaikki!

Mutta se onkin jo melkein salikomediaa. Ammattibodaajat tulee telkkariin kertomaan kuinka tiukat seulat heillä on ja ADT tarkkailee koko ajan. Jumalauta. Miksei voi sanoa niinkun asiat on ja miksi joku "classic" bodybuilding oikeasti lyötiin pystyyn. Voimailussa nyt sentään ei ole ihan niin selvää tuo käyttö ja hyväksyntä, ja siksipä sitä kyselinkin. Sen tiedän, että Suomessa testataan kai joka liitossa. Mutta onko joissain jenkkiliitoissa tosiaan kaikki ihan virallisesti sallittu? Jos taas ei ole, mutta kaikki douppaa silti, niin sitten kyseessä on joku omituinen kesäteatteri tai teeskentelyleikki. Jumalauta sillekin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voimanostossa Suomessa testit on ainoastaan ipf:ssä. Sitä en sitten tiedä että saako noissa muissa avoimesti puhua siitä roinaamisesta vai pitääkö valehdella.
 
Mutta se onkin jo melkein salikomediaa. Ammattibodaajat tulee telkkariin kertomaan kuinka tiukat seulat heillä on ja ADT tarkkailee koko ajan. Jumalauta. Miksei voi sanoa niinkun asiat on ja miksi joku "classic" bodybuilding oikeasti lyötiin pystyyn. Voimailussa nyt sentään ei ole ihan niin selvää tuo käyttö ja hyväksyntä, ja siksipä sitä kyselinkin. Sen tiedän, että Suomessa testataan kai joka liitossa. Mutta onko joissain jenkkiliitoissa tosiaan kaikki ihan virallisesti sallittu? Jos taas ei ole, mutta kaikki douppaa silti, niin sitten kyseessä on joku omituinen kesäteatteri tai teeskentelyleikki. Jumalauta sillekin.

Näin se vain menee meidän maailmassa, tervetuloa :) Imago on tärkeä niiden takia, jotka eivät mistään mitään tiedä. Thompzoni sen tuossa alla totesikin, että IPF:ssä testataan, mutta muissa ei. Niin se menee kai maailmallakin, tai ainakin itse ajattelen IPF:n olevan "natuliitto" ainakin sen verta kuin mahdollista ja proliitot on "roinaliittoja". Sama homma bodauksessa. Rehtiselkäsyyttä itekkin kannatan, mutta valitettavast se vaan ei mene niin.
 
Kyllä mä arvostan noita kovimpia ukkoja, oli sitten Coan, Kennelly, Kiri, Spoto tai muut, enkä nyt unissanikaan ajattelis et olis natuja. Eikös Jenkkilässä ole joitain liittoja missä testitkin on, voimanostoliittoja nyt on niin useita, mutta esim. Suomessa se ei tarkoita sitä että kaikki muualla kuin IPF:ssä kilpailevat käyttäisivät, vaikka SVNL niin voimakkaasti julistaakin. 90-luvullahan Suomen kehonrakentajia testattiin, kaikki muistanee miksi kehonrakennus lopetti testaamisen...... Mutta ennenkaikkea odotetaan innolla Spoton kisaa ja Sarychevillakin on vielä varmaan kiloja reservissä, 315kg ei jääne miehen ennätykseksi.
 
Toi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu :) . Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.

En jaksa enkä halua enempää teidän kanssa jauhaa kun olette ihan vitun ihme porukkaa. Mitkään tulokset eivät ole mitään, aina on vajaata, korkeaa, vinossa, solmussa, väärät verkkarit yllä. Mä väitän että isoin osa teistä suunsoittajista ei ole IKINÄ käynyt itse kilpailemassa yhtään missään ala-asteen hipposarjojen jälkeen. Länkytätte täällä vaan ja nostelette housunpuntteja kotisalilla hihaton homopaita niskassa!
No, kyllä meitä veteraani nostajia on huru-ukoiksi sanottu, mutta tuo nettisarja on ihan uusi nimitys meistä:hyper:
 
Aina on myrkkyjä käytetty ja ennenkaikkea aina tullaan käyttämään !! Ketä mitäkin käyttää testien pelossa mm.Insuliinia,Kasvuhormoonia jne!! Mitkä sitten on tavoitteet ? Ammattillitossa pitää käyttää ,Raw liitossa voi käyttää ja Ipf liitossa käytetään kaverin kautta ,painonnostoliitossa vain Rovaniemessä käytetään Eteläsuomi puhdas ?? Mutta joka liitossa käytetään ja vahvin voittaa silti loppupeleissä ,selittäjät on sijoilla 3-6!

Anteeksi kirjoitusvirheet ! En ole nettisarjalainen !
 
Aina on myrkkyjä käytetty ja ennenkaikkea aina tullaan käyttämään !! Ketä mitäkin käyttää testien pelossa mm.Insuliinia,Kasvuhormoonia jne!! Mitkä sitten on tavoitteet ? Ammattillitossa pitää käyttää ,Raw liitossa voi käyttää ja Ipf liitossa käytetään kaverin kautta ,painonnostoliitossa vain Rovaniemessä käytetään Eteläsuomi puhdas ?? Mutta joka liitossa käytetään ja vahvin voittaa silti loppupeleissä ,selittäjät on sijoilla 3-6!

Anteeksi kirjoitusvirheet ! En ole nettisarjalainen !


Täyttä mutu-kirjoittelua taas. Jos oma käyttö tuntuu paremmalta, sillä että ajattelee kaikkien käyttävän niin... Kyllä IPF:ssä on ainakin vaikea käyttää jäämättä kiinni, ja uskon että 90% puhtaita kun maajoukkueurheilijoitakin hyvin tunnen, kaikki eivät ole kuulleet edes efedriinistä. Itsekin natuna siellä urheillut, ja ihan hyvin pystynyt pärjäämään. Tottakai sinne IPF:äänkin niitä yrittäjiä vielä eksyy, kun vuosittain käryjä tulee. Ja toki on paljon aineita, jotka eivät pitkään näy testeissä(pikatesto, muutama anabolinen jne.), mutta niissäkin todennäköisyys käryyn kasvaa kun ADT:llä tuntuu olevan resursseja tehdä harjoituskauden testejä jopa kansallisen tason harrastelijoille. Yllättävän moni "ryssänapeista" on kärynnyt nykyisin, vaikka varoaika on melko lyhyt. Ihan oikeasti ihmettelen kuka on valmis hankkimaan ja käyttämään kasvuhormonia tai insuliinia, harrastuksensa takia. Vapaissa liitoissakin noiden käyttö lienee aika rajoittunutta. Tosin kovimmat pro-nostajat nyt varmasti vetää kaiken mahdollisen, mutta noin yleisesti.
 
Mutta se onkin jo melkein salikomediaa. Ammattibodaajat tulee telkkariin kertomaan kuinka tiukat seulat heillä on ja ADT tarkkailee koko ajan. Jumalauta. Miksei voi sanoa niinkun asiat on ja miksi joku "classic" bodybuilding oikeasti lyötiin pystyyn. Voimailussa nyt sentään ei ole ihan niin selvää tuo käyttö ja hyväksyntä, ja siksipä sitä kyselinkin. Sen tiedän, että Suomessa testataan kai joka liitossa. Mutta onko joissain jenkkiliitoissa tosiaan kaikki ihan virallisesti sallittu? Jos taas ei ole, mutta kaikki douppaa silti, niin sitten kyseessä on joku omituinen kesäteatteri tai teeskentelyleikki. Jumalauta sillekin.

Tossa on kyse vain lajin imagosta; mitä luulet, että kävisi sponsoreiden, jos bodarit sanoisivat avoimesti roinaavansa. Samaa pätee myös noissa roina-pro-liitoissa. Kyllä jokainen tietää varsin hyvin, onko Phil Heath tai Eric Spoto natuja.

Mun mielestä se on helvetin hyvä, että voimanostossa ja bodauksessa on roinaajille omat sarjat. Tällä tavoin niitä kovimpia roinaajiakin voi arvostaa, sillä he kilpailevat omassa sarjassaan, toisin kuin esimerkiksi yleisurheilussa. Arvostan roinaajia siinä missä natujakin niin kauan kuin ollaan rehellisiä.

Ja mitä tulee tohon diilaamiseen, niin jokainen voi pohtia asiaa moraaliselta kannalta. Mitä merkitystä yhteiskunnan kannalta on käyttääkö muutama kaveri steroideja vai ei. Kaveri on tuskin tuputtanut steroideja millekään teineille.

Edit: pakko mainita, että itse en voisi harkitakaan steroideja kovempien salitulosten takia, enkä suoraan sanottuna ymmärrä harrasteroinaamista, mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän maailman huipulla käytön. Kuka sen määrittää, onko parempi kuolla 50-vuotiaana 300 kilon penkkaajana vai 80-vuotiaana 200 kiloa penkanneena. Kuten sanoin jo aiemmin, roinaamisessa moraalitonta ja tuomittavaa on ainoastaan kilpailu doping-testien alaisissa liitoissa.
 
Ei ole Mutu tuntua vaan ja ainoastaan n.30v lajin parissa touhunnut !! Kyllä nykyään urheilijat tekee vaikka mitä sirkustemppuja jotta saavat nimeään esille ja siinä vaiheessa Insuliini ja Kasvu ei paljon paina/moraali !! 80-90luvulla voimailu oli vain reilumpaa eikä tätä perhanan tuomioiden jakoa jota tääl netistä saa lukea (kiinnostaa) päivittäin !! Eikä ole aika kullannut muistoja ! Enempi näyttöjä ja puhetta vähemmälle !

Usko ja faktat on eri asioita Mr Siima !!
 
Tällästen kommenttien jälkeen ei ole ihme, jos ei saada nuoria voimailun pariin.


Hiihdonko pariin niitä nuoria sitten pitäisi saada?


Ps. Toi Heimopäällikön ironialla höystetty kommentti on varmaan totta, mutta pitäisi samalla muistaa suhteuttaa se urheilun koko pelikenttään, eikä vain voimailua/penkkiä koskevaksi.
 
Toi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu :) . Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.

En jaksa enkä halua enempää teidän kanssa jauhaa kun olette ihan vitun ihme porukkaa. Mitkään tulokset eivät ole mitään, aina on vajaata, korkeaa, vinossa, solmussa, väärät verkkarit yllä. Mä väitän että isoin osa teistä suunsoittajista ei ole IKINÄ käynyt itse kilpailemassa yhtään missään ala-asteen hipposarjojen jälkeen. Länkytätte täällä vaan ja nostelette housunpuntteja kotisalilla hihaton homopaita niskassa!

En oo varmaan koskaan nillittäny kenellekkään varusteista tai kyykkyjen syvyydestä mutta en vaan tajunnu mitä "kaiken peliin panemisella" on tekemistä sen takia, että se diilaa roideja muille? Mä uskallan väittää että niin tunnettu nimi ku Ryan Kennelly ei nyt ihan nälissään ja rahattomana joudu olemaan, pikemminki kyseessä on just se, että se oli helppoa rahaa ja siihen sitte hurahdettiin, mun mielestä ei mitään tekemistä halulla "olla paras"

ja emmä ala moralisoimaan sitä diilaamista, mun mielestä niiden käyttö on ihan OK joten miks helvetissä niiden myyminen olis sen suurempi pahe? mä en vaan ymmärrä tota sun kommenttia, ihan kun sillä olis suoranaisesti tekemistä jotain omistautumisen kanssa jne
 
Toi mun lause tarkoittaa sitä että jos haluaa olla paras siinä mitä tekee niin uhraukset voivat olla aika isoja sen eteen. Kaikki pannaan peliin. Ei ole oikotietä eikä niitä natuja mitä aina ihmettelette suu auki että onko vai eikö ole natu :) . Mitä vitun väliä sillä on? Paras on paras ja vahvin on vahvin, sillä selvä. Jos kisaa antti65 nettisarjassa ja allekirjoittaa antin kaikkien 50 eri liiton doping sopparit jne niin eri asia. Antaa palaa vaan.

En jaksa enkä halua enempää teidän kanssa jauhaa kun olette ihan vitun ihme porukkaa. Mitkään tulokset eivät ole mitään, aina on vajaata, korkeaa, vinossa, solmussa, väärät verkkarit yllä. Mä väitän että isoin osa teistä suunsoittajista ei ole IKINÄ käynyt itse kilpailemassa yhtään missään ala-asteen hipposarjojen jälkeen. Länkytätte täällä vaan ja nostelette housunpuntteja kotisalilla hihaton homopaita niskassa!

Johtuisko se siitä, että yksinkertaisesti ne nostot on vitun perseestä, mitä kritisoidaan? Ei siitä, ettei sitä kommentoiva ole koskaan käynyt itse kisaamassa.
 
Johtuisko se siitä, että yksinkertaisesti ne nostot on vitun perseestä, mitä kritisoidaan? Ei siitä, ettei sitä kommentoiva ole koskaan käynyt itse kisaamassa.

Kyllä niissä näkyy yleisössä porukkaa olevan tupa täynnä ja kisaajiakin. Jopa netissä keskustellaan taukoamatta. Aika hyvin persenostoilta. Kannattais sunkin varmaan joskus kokeilla muutakin kun ylipuhdasta sotilaspenkkiä sillä satkulla ni vois aueta ihan uusia ulottuvuuksia.
 
Kyllä niissä näkyy yleisössä porukkaa olevan tupa täynnä ja kisaajiakin. Jopa netissä keskustellaan taukoamatta. Aika hyvin persenostoilta. Kannattais sunkin varmaan joskus kokeilla muutakin kun ylipuhdasta sotilaspenkkiä sillä satkulla ni vois aueta ihan uusia ulottuvuuksia.

Kyllä mä näen sen pointin tuossakin. Isojen rautojen nostelua on mahtavaa katsella ja Kennelly on/oli sarallaan parhaita miehiä ja erittäin vahva nostaja. No, tää on penkkitredi, niin unohdan sen puheen noista kyykyistä, mitä oli esim tuolla toisessa videoketjussa, tiedät varmaan.
 
Nyt on pakko kysyä kun vedettiin yleisö tähän juttuun mukaan että kenen mielestä pro-varustepenkki on mielenkiintoista katseltavaa? Oon tästä keskustellut ties kuinka monen _nostajan_ kanssa ja aina ollaan tultu siihen lopputulokseen ettei tylsempää """urheilun""" muotoa ole. Raakapenkkikin siinä rajalla. Vammaisten nostamana penkki näyttää vaikuttavalta.

Ja en tiiä tosta tupa täynnä -jutusta. Expon kisoissakaan ei tainnu lehtereillä olla hirveästi katsojia. Ylipäätänsä noissa pro-kisoissa se suuri urheilujuhlan tuntu on kateissa.

Nyt tuli aika hyvin off-topiccii ketjun nimeen nähden...
 
Penkki on sen jälkeen ollu ihan tylsää ku joku nosti 300kg ekan kerran ilman paitaa 1980 luvulla tjs. Nyt vain odotellaan sitä Spoton 330 kilon raakanostoa. Ei noi paitapenkit vaan jaksa kiinnostaa ainakaan mua, kai niilläkin yleisönsä on.
 
Nyt on pakko kysyä kun vedettiin yleisö tähän juttuun mukaan että kenen mielestä pro-varustepenkki on mielenkiintoista katseltavaa? Oon tästä keskustellut ties kuinka monen _nostajan_ kanssa ja aina ollaan tultu siihen lopputulokseen ettei tylsempää """urheilun""" muotoa ole. Raakapenkkikin siinä rajalla. Vammaisten nostamana penkki näyttää vaikuttavalta.

Ja en tiiä tosta tupa täynnä -jutusta. Expon kisoissakaan ei tainnu lehtereillä olla hirveästi katsojia. Ylipäätänsä noissa pro-kisoissa se suuri urheilujuhlan tuntu on kateissa.

Nyt tuli aika hyvin off-topiccii ketjun nimeen nähden...
Expon kisoissa oli varattu 600 istumapaikkaa ja aikalailla täynnä näkyi sali olevan. Asiahan on niin, ettei voimanosto mikään suuren yleisön laji olekaan. Sitä harvemmin kukaan seuraa joka ei itse jonkunasteista voimailua harrasta. Mun mielestä propenkit, raakapenkit ja ipf penkit on ihan mielenkiintosia. Niin kauan kun liikutaan sellasissa kilomäärissä jota ei pysty jokanen penttiperuspunttaaja liikuttelemaan.
 
Expon kisoissa oli varattu 600 istumapaikkaa ja aikalailla täynnä näkyi sali olevan.

Tätä on pakko kommentoida sen verran että monikohan oli tullut paikalle varta vasten tota voimanosto kisaa kattomaan.
Kyllä mä oon aika varma että jos tää kilpailu ei olis Expon yhteydessä niin max. 50-60 ihmistä olis katsomossa. Lisäksi Bullfarmin tyyli yrittää houkutella katsojia puhtaasti valehtelemalla osallistuja listat on todella kyseenalaista mutta se on toinen juttu eikä kuulu tähän aiheeseen.
 
Back
Ylös Bottom