RAW-penkki

Spotolla oli joskus youtubessa akkountti, ericsapimp ja joku vuosiluku. Kattelin noita videoita varmaan joku ~3v sitten. 19-20v se ainkin sillon tais olla, en tiedä mitä nyt on. Sillonkin jo oli kiitettävän vahva, mutten kyllä ihan tälläisiä tuloksia odottanut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Spotolla oli joskus youtubessa akkountti, ericsapimp ja joku vuosiluku. Kattelin noita videoita varmaan joku ~3v sitten. 19-20v se ainkin sillon tais olla, en tiedä mitä nyt on. Sillonkin jo oli kiitettävän vahva, mutten kyllä ihan tälläisiä tuloksia odottanut.

Eri mies. Eric Lilliebridge.
 
Menny multa ohi,onko syystä tietoa?

Tais 2-3 jäädä kiinni steroidien myymisestä.... Taitaa jenkkilässä olla aika kusessa mikäli kolme kertaa jää kiinni "huumausainerikoksista". Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta luin että voi napsahtaa jopa 20 vuotta vankeutta kaverille. Oli siinä muutakin mutta ainakin jätkä kaupitteli aineita ja jäi siitä kiinni.

" Kennelly is accused of sending 89 vials of anabolic steroids from Kennewick to Marysville, Calif. by UPS on Aug. 1, court documents said."
 
En tiennytkään, että Kennelly olisi joutunut lusimaan. No. Se on vaikeata pyrkiä olemaan maailman ykkönen näinä päivinä. Toivotaan, että miehen ura ei kaadu tähän, eikä kakku muodostu kohtuuttoman pitkäksi.

Itse arvostin Kennellyn syvää omistaumista lajilleen, jota ilman on turha kuvitella pääsevänsä huipulle. Ja se on ankeata ja kovaa niille, joilla ei ole sitä paloa sydämessä, niin kuin Ryanilla.

"I don't want to do anything else," Kennelly told the Herald last year. "I started fishing again and I enjoy that, but I don't drink and I don't party. I have a small circle of friends with no surprises. I'm No. 1 in the world because I didn't go down that path.". Tässä on sanottuna kaikki oleellinen. Aineista on apua, mutta ne eivät kanna loppuun asti, jos sisäinen tuli ei pala.
 
En tiennytkään, että Kennelly olisi joutunut lusimaan. No. Se on vaikeata pyrkiä olemaan maailman ykkönen näinä päivinä. Toivotaan, että miehen ura ei kaadu tähän, eikä kakku muodostu kohtuuttoman pitkäksi.

Itse arvostin Kennellyn syvää omistaumista lajilleen, jota ilman on turha kuvitella pääsevänsä huipulle. Ja se on ankeata ja kovaa niille, joilla ei ole sitä paloa sydämessä, niin kuin Ryanilla.

"I don't want to do anything else," Kennelly told the Herald last year. "I started fishing again and I enjoy that, but I don't drink and I don't party. I have a small circle of friends with no surprises. I'm No. 1 in the world because I didn't go down that path.". Tässä on sanottuna kaikki oleellinen. Aineista on apua, mutta ne eivät kanna loppuun asti, jos sisäinen tuli ei pala.
Taitaapi se olla nyt Kenelly jolla on ankeeta sydämmessä, jos saa nyt 10-20v kakun, niin voi hyvällä omatunnolla kysyä kannattiko tuo touhu?
 
Taitaapi se olla nyt Kenelly jolla on ankeeta sydämmessä, jos saa nyt 10-20v kakun, niin voi hyvällä omatunnolla kysyä kannattiko tuo touhu?


Jos haluaa olla tai on maailman paras siinä mitä tekee niin homma hoidetaan täysillä alusta loppuun asti. Jos ei siinä onnistu niin voi vaikka sitten vanhana katkerana kusipäänä kitistä netissä jos juttu jäi puolitiehen.
 
Jos haluaa olla tai on maailman paras siinä mitä tekee niin homma hoidetaan täysillä alusta loppuun asti. Jos ei siinä onnistu niin voi vaikka sitten vanhana katkerana kusipäänä kitistä netissä jos juttu jäi puolitiehen.

Totta varmasti,pitää olla täysillä omistautunut jos haluaa olla number one.

Toki se että jää kiinni 3xdiilaamisesta maassa jossa siitä voi ilm tulla 20v häkkiä kertoo jo hiukan muustakin kuin omistautuneisuudesta lajille. Itse en ihaile moista,lähinnä säälin,koska en itse koe penkkipunnerrusta ihan niin tärkeäksi että sössisin elämäni ollakseni siinä paras. Mutta kukin tyylillään,harmi että noin kävi.
 
Mulle ei oikein auennut että miten huumeiden myyminen liittyy haluun olla kova penkkipunnertaja? Itteensähän ne aineet pitää piikittää, eikä muihin.
 
Mulle ei oikein auennut että miten huumeiden myyminen liittyy haluun olla kova penkkipunnertaja? Itteensähän ne aineet pitää piikittää, eikä muihin.

Katos näissä isoissa kuvioissa pyörii ison penkin ympärillä muutakin kuin pelkkiä isoja äijiä. Juttuja myymällä tienaa hyvät rahat ja ne voi lyödä omaan kankkuun jos ei ole kertynyt liikaa arpikudosta.
 
Jos haluaa olla tai on maailman paras siinä mitä tekee niin homma hoidetaan täysillä alusta loppuun asti. Jos ei siinä onnistu niin voi vaikka sitten vanhana katkerana kusipäänä kitistä netissä jos juttu jäi puolitiehen.
Niin, muistetaanko Kennelly 20 vuoden päästä siitä, että on nostanut sirkuskilpailuissa kovia romuja, vai siitä, että oli myrkkyjen käyttäjä sekä diilajakin? Veikkaampa, että muistetaan jälkimmäisestä, mutta makunsa kullakin kehu koira kun palliansa nuoli.
 
Tällästen kommenttien jälkeen ei ole ihme, jos ei saada nuoria voimailun pariin.

No toi nyt on valitettava totuus monen lajissa pitkään pyörineen ja siinä kovia tuloksia tehneen kohdalla, vaikka eipä se hyvää mainosta ole.
 
Back
Ylös Bottom