Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle ei oikein auennut että miten huumeiden myyminen liittyy haluun olla kova penkkipunnertaja? Itteensähän ne aineet pitää piikittää, eikä muihin.
Niin, muistetaanko Kennelly 20 vuoden päästä siitä, että on nostanut sirkuskilpailuissa kovia romuja, vai siitä, että oli myrkkyjen käyttäjä sekä diilajakin? Veikkaampa, että muistetaan jälkimmäisestä, mutta makunsa kullakin kehu koira kun palliansa nuoli.Jos haluaa olla tai on maailman paras siinä mitä tekee niin homma hoidetaan täysillä alusta loppuun asti. Jos ei siinä onnistu niin voi vaikka sitten vanhana katkerana kusipäänä kitistä netissä jos juttu jäi puolitiehen.
Tällästen kommenttien jälkeen ei ole ihme, jos ei saada nuoria voimailun pariin.Katos näissä isoissa kuvioissa pyörii ison penkin ympärillä muutakin kuin pelkkiä isoja äijiä. Juttuja myymällä tienaa hyvät rahat ja ne voi lyödä omaan kankkuun jos ei ole kertynyt liikaa arpikudosta.
Tällästen kommenttien jälkeen ei ole ihme, jos ei saada nuoria voimailun pariin.
Käyttö on sun mielestä ok, mutta myyminen ei? Eikös toi oo vähän tekopyhää. Tuskin sentään kuvittelit, että naturellina porskutti ko. kaveri menemään.Joo kyllä kennellyyn saavutuksiin putos vähän pohja. Tommosta diileriä kannate fanittaa vaikka kuinka hyvä olis penkkipunnerruksessa.. Sikäli kyllä harmittaa tämä juttu, melkeinpä idolina pitäny:(:(:(:(
http://www.youtube.com/watch?v=UkJU3sGDT_Y
Tais 2-3 jäädä kiinni steroidien myymisestä.... Taitaa jenkkilässä olla aika kusessa mikäli kolme kertaa jää kiinni "huumausainerikoksista". Korjatkaa nyt jos olen väärässä, mutta luin että voi napsahtaa jopa 20 vuotta vankeutta kaverille. Oli siinä muutakin mutta ainakin jätkä kaupitteli aineita ja jäi siitä kiinni.
" Kennelly is accused of sending 89 vials of anabolic steroids from Kennewick to Marysville, Calif. by UPS on Aug. 1, court documents said."
Tällästen kommenttien jälkeen ei ole ihme, jos ei saada nuoria voimailun pariin.
No toi nyt on valitettava totuus monen lajissa pitkään pyörineen ja siinä kovia tuloksia tehneen kohdalla, vaikka eipä se hyvää mainosta ole.
Ja tämä kommentti liityy asiaan, miten:wtf:Tuomaroi sä vaan niitä nettikyykkyjäs ja jätä loput meidän huoleksi.
Sitä, että oot mainees ansainnu.Ja tämä kommentti liityy asiaan, miten:wtf:
Sitä, että oot mainees ansainnu.

Ja tämä kommentti liityy asiaan, miten:wtf:
Uhoa mailmaan mahtuu, meilläpäin on tapana sanoa, että kaikki tuloo kahrella jalalla vastahanSiten että sä tulet säilymään meidän kaikkien muistissa hamaan hautaan asti vittumaisimpana mulkkuna netissä joka itkee nimimerkin takana kuin mikäkin perkeleen ämmä.
Juha Harju.
Jos joskus olet samoilla mestoilla missä mä liikun niin pyydän että tule esittäytymään mulle.
Ja mitä saatanan itkemistä on tosiasioitten puhuminen, jos sinä fanitat näitä mömmöpäitä se on sinun asiasi, mutta minä en fanita.Juuri näin, surullista touhua!Kyllä toi ammattilaisvoimailu on mennyt niin hulluksi, ettei sinne nykyään järkevä ihminen mene. Lääkeriippuvuus on niin suurta lähes kaikilla, että pahaa tekee. Sitten netissä ihastellaan kun joku antaa kaikkensa, että on kova penkkaaja. Se on aivan sama vaikka penkkaa tuhat kiloa jos naama on kuin painekattila ja hengenlähtö koko ajan läsnä.
Kaikista surullisinta on kun tulee huumausaineet vielä muiden lääkkeiden päälle. Ei sillä ole urheilun kanssa mitään tekemistä. joku järki pitäisi koko touhuun saada.
Siten että sä tulet säilymään meidän kaikkien muistissa hamaan hautaan asti vittumaisimpana mulkkuna netissä joka itkee nimimerkin takana kuin mikäkin perkeleen ämmä.
Juha Harju.
Jos joskus olet samoilla mestoilla missä mä liikun niin pyydän että tule esittäytymään mulle.

Siten että sä tulet säilymään meidän kaikkien muistissa hamaan hautaan asti vittumaisimpana mulkkuna netissä joka itkee nimimerkin takana kuin mikäkin perkeleen ämmä.
Juha Harju.