Ei osaa kun penkata, ei menny kielioppi perille. <----
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei pukkaa niitä kertaakaan suoriksi?
Ei taas :jahas:
Ei taas :jahas:
Esimerkkisi kusee, sillä 100m maailmanennätykset tehdään kilpailuissa, tuossa Lesukovin videossa ei kilpailusta ollut kyse. Valittaa voi, jos tuossa yritettäisiin maailmanennätystä toistoissa 200 kilolla, mutta siinä on ilmeisesti tarkoitus osoittaa yleisölle, että "minulla on järkyttävästi voimaa ja pystyn heiluttelemaan tätä painoa ihan miten huvittaa". Ja siinä tarkoituksessa tuo on minun silmissä erittäin onnistunut suoritus.Liikeradan vajaavuus on asiana sama, kuin että pikajuoksija juoksisi 100 metrin sijasta 85 metria, otettaisiin juoksusta aika ja nettikansa ihastelisi: siinäpä oli uusi upea 100 metrin maailmanennätys.
Esimerkkisi kusee, sillä 100m maailmanennätykset tehdään kilpailuissa, tuossa Lesukovin videossa ei kilpailusta ollut kyse. Valittaa voi, jos tuossa yritettäisiin maailmanennätystä toistoissa 200 kilolla, mutta siinä on ilmeisesti tarkoitus osoittaa yleisölle, että "minulla on järkyttävästi voimaa ja pystyn heiluttelemaan tätä painoa ihan miten huvittaa". Ja siinä tarkoituksessa tuo on minun silmissä erittäin onnistunut suoritus.
Tuo on mun mielestä tosi tyhmä periaate.
Ensinnäkin, täysi rata on aina näyttävämpi ja vakuuttavampi. Ja jos voimaa on niin miksi ei tekisi koko liikerataa? En usko että voimanpuutteesta on kyse tässä tapauksessa, vaikka pari toistoa vähemmän olisi voinut tulla. Saatanan vahvaa menoa joka tapauksessa oli tuossakin.
Olisko sit siistiä jos joku tekisi vastaavan kyykystä ja jättäisi kolmasosan liikeradasta alapäässä tekemättä?
E: Tämä on kyllä hauska ilmiö, heti kun lastataan kunnolla romua tankoon niin standardit lentävät ikkunasta ulos. Tai jos kyseessä on joku tunnettu bodari niin sitten se on ihan ok tehdä vajaita.
Kertooko joku miksi 60kg penkissä on väärin tehdä vajaita mutta 200kg penkissä ei?
Kenen mielestä täysi liikerata on näyttävämpi?Tuo on mun mielestä tosi tyhmä periaate.
Ensinnäkin, täysi rata on aina näyttävämpi ja vakuuttavampi. Ja jos voimaa on niin miksi ei tekisi koko liikerataa? En usko että voimanpuutteesta on kyse tässä tapauksessa, vaikka pari toistoa vähemmän olisi voinut tulla. Saatanan vahvaa menoa joka tapauksessa oli tuossakin.
Olisko sit siistiä jos joku tekisi vastaavan kyykystä ja jättäisi kolmasosan liikeradasta alapäässä tekemättä?
E: Tämä on kyllä hauska ilmiö, heti kun lastataan kunnolla romua tankoon niin standardit lentävät ikkunasta ulos. Tai jos kyseessä on joku tunnettu bodari niin sitten se on ihan ok tehdä vajaita.
Kertooko joku miksi 60kg penkissä on väärin tehdä vajaita mutta 200kg penkissä ei?
Kenen mielestä täysi liikerata on näyttävämpi?