RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Freddi on kyllä iskussa!!!
Tänään tuli itse kokeiltua yllytettynä pitkästä aikaa penkistä vähän 8 lyhyempää sarjaa ja hyvinhän nuo voimat on säilyneet bodailusta huolimatta, vaikkakin olen jättänyt paljon rintatreenejä kierrosta pois "ylisuurien" tissien takia ja lisännyt tilalle paljon kyykkyä ;)

Ensin perustreeniä

http://www.youtube.com/watch?v=8rlunKitv4A&feature=youtube_gdata_player

Sitten vähän lyhyempää

http://www.youtube.com/watch?v=uxFtZ9c8axw&feature=youtube_gdata_player
 
Mitenkäs tuo noissa raw kisoissa menee, että jos painaa vaikkapa 70 kiloa, saako siitä mitään hyvitystä? Pienin luokka kun näytti olevan tuo alle 80 kiloset.. Vai pitääkö sitä lihottaa ittensä rohkiasti vaan tuohon 80 kilon tuntumaan?

Ennätystuloksia löyty tuolta rawpower.fi sivuilta, mutta mitä tälläiset höyhensarjalaiset yleensä kisoissa nostaa? :D Eipä sillä että ittellä voimaa olis, mutta kaikkea sitä tulee dietin sekoittamalla päällä mietittyä :D
 
Mitenkäs tuo noissa raw kisoissa menee, että jos painaa vaikkapa 70 kiloa, saako siitä mitään hyvitystä? Pienin luokka kun näytti olevan tuo alle 80 kiloset.. Vai pitääkö sitä lihottaa ittensä rohkiasti vaan tuohon 80 kilon tuntumaan?

Ennätystuloksia löyty tuolta rawpower.fi sivuilta, mutta mitä tälläiset höyhensarjalaiset yleensä kisoissa nostaa? :D Eipä sillä että ittellä voimaa olis, mutta kaikkea sitä tulee dietin sekoittamalla päällä mietittyä :D

Ipf:n raw puolellahan löytyy esim. Sarjat -66kg ja -74kg :)
Pisteillähän (tehopainosuhde) rawpowerinkin kisoissa sitten parhaat erotellaan ymmärtääkseni! Mutta sarjojen välillä isoimman raudan nostanut voittaa?!?
 
Niin just, hankalaa kun ei osaa päättää että huvittaisko bodailla vai voimailla :D Kumpaankaan tuskin lahjoja on, mutta olis se kiva edes jossain lajissa kokeilla kisata... Mutta joo, tuo 74kg:n sarja olis niinku mulle tehty! :) Enään puuttuu voimat :D
 
Ja montako testoampullia on pistänyt tohon tulokseen? =) Tietysti jos todella iso "mamma" kyseessä niin mahdollista ilmankin.
 
Jep on harvinaisen suuri rauta naiselle. Mitähän se Becca Swanson penkkaa rawina, kun paidalla on 272,5kg(600lbs) ottanut...? Ja vetää räteillä maasta 310kg.
 
Penkki ei oo kylläkään kisanormeja täyttävä tyttö on arsin valmennuksessa ja käsittääkseni työntää kuulaa, mutta vahva on senverran oon nähny itekkin.

Perus suomalainen asenne taas posteissa.
 
Höh, aivan mahottomat voimat peklolla. Syöhä ittes takasi läskiksi niin saadaan maailman luokan penkkaaja.

Lahjoja lihomiseen kyllä löytyisi, tuskin vaan olkapäät enää kestäisi yli 200kilon romuja jatkuvasti :/ nyt kun tekee kerran kuussa isommilla niin menee ihan ok :D
 
Penkki ei oo kylläkään kisanormeja täyttävä tyttö on arsin valmennuksessa ja käsittääkseni työntää kuulaa, mutta vahva on senverran oon nähny itekkin.

Perus suomalainen asenne taas posteissa.

Olisit laittanut jo ekaan viestiin että on kuulantyöntäjä niin olisi tiedetty heti millainen runkkupenkki on kyseessä, jolla ei siis ole raw penkkipunnerruksen kanssa muuta yhteistä kuin varusteet ;) olisi säästytty myös positiiviselta doping tulokselta :D
 
Penkki ei oo kylläkään kisanormeja täyttävä tyttö on arsin valmennuksessa ja käsittääkseni työntää kuulaa, mutta vahva on senverran oon nähny itekkin.
Suvi Helin siis kyseessä.

En tiedä miten Helin tekee penkkiä, mutta ei kaikki kuulantyöntäjät mitään super-runkkupenkkiä tee. Mikään kisanosto ei varmasti ole kyseessä, mutta jälleen kerran aika turha lähteä siihen "puhtaasti ei nousisi edes 50kg" -linjalle.
 
Yhdessä viestissä mainittiin, että joku nainen on penkannut 135kg. Saman tien keskusteluun tulivat mukaan horkat, runkkupenkki ja varusteet. Onko se tosiaan niin saatanan vaikeaa uskoa, että on lahjakkuuksia ja että treenaus tuo tulosta?
 
se on aina jotain pois itseltä jos toinen on vahvempi ajattelutapa kukoistaa suomessa :)

Samaa mieltä.

Ps: Miten ois edes pisteet lauseiden lopussa mitään?
 
Back
Ylös Bottom