RAW-penkki

Eikä tuossa 301kgn nostossa ollut etes stoppia. Eli hylkyyn menee monesta syystä

kumma kun nosto kuiteskin hyväksyttiin................pikku vinkki kaikille,ilmottakaa ain kisajärjestäjille et riittää kun laittavat kuvayhteyden ni ei turhaan tarvi hommata tuomareita vaan pakkiksen väki voi tuomaroida videonkuvan välityksellä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kumma kun nosto kuiteskin hyväksyttiin................pikku vinkki kaikille,ilmottakaa ain kisajärjestäjille et riittää kun laittavat kuvayhteyden ni ei turhaan tarvi hommata tuomareita vaan pakkiksen väki voi tuomaroida videonkuvan välityksellä.

Tahtoo tuommoset ennätys raudat laittaa tuomareille pupun pöksyyn ja antavat valkoista ja huutavat press käskyn ennen kuin tanko on etes rinnassa.





Siinä yhäkin näteimmät 300 penkit mitä olen löytänyt ja olisivat saaneet minultakin valkoista :)
Niin tyylikkäitä, niin tyylikkäitä ....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On meinaan vahva kaveri kun katsotte laskua. Olen meinaan itse nähnyt elävässä elämässä kun viikko ennen penkkikisaa kuulantyöntäjä nosti 280kg, kisoissa sitten kun piti stopata rinnalle, niin hupsistakeikkaa, 190kg kolmannella. Voitin 27,5kg:lla. Mulla oli ero salitulokseen kokonaista 2,5kg. Painon kontrolointi penkissä vaatiikin vähän enemmän jerkkua mitä noi pompottelut.

Todentotta! Moni ei Bonjaakkaan kuinka suuri ero on kisapenkillä vs salipenkillä, mikäli kisanostoja ei ole harjoituksissa tehnyt...
 
En tiedä onko ollu kyseisestä kaverista aiemmin täällä ketjussa videoita, mutta laitanpa nyt kumminkin. On nääs nii kova tyyppi penkkaa.
272kg x 3


Kapea penkki 225kg x 9
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Todentotta! Moni ei Bonjaakkaan kuinka suuri ero on kisapenkillä vs salipenkillä, mikäli kisanostoja ei ole harjoituksissa tehnyt...

totta totta. monella saa ottaa 20kg pois jos meinaa kisassa saada läpi :D itte en juurikaan tee stoppareita salilla, turhaan vaa repii paikkoja ku rinnassa hautoo turhaan. muutenki aika riskialtista hommaa jo näissä raudoissa, onneks kapee ote säästää rintaa :rolleyes:
 
totta totta. monella saa ottaa 20kg pois jos meinaa kisassa saada läpi :D itte en juurikaan tee stoppareita salilla, turhaan vaa repii paikkoja ku rinnassa hautoo turhaan. muutenki aika riskialtista hommaa jo näissä raudoissa, onneks kapee ote säästää rintaa :rolleyes:


Itselläki aina ollut että sillä millä pompottelee 3-5 toistoa on se kisaykkönen :) Kisa penkki ja salipenkki on aina eri asia. Tosissaan tuo liikaa rinnalla jarraaminen kyllä laittaa rinnan ja olkapäät koville että se on hyvin kyseenalaista että kannattaako niin edes joka toisessa rintatreenissä tehdä.
 


Mészáros RAW bench press 302,5 kg (666 lbs).
Oiskohan tää nyt sitten niinku saatanallisen vahva? :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tahtoo tuommoset ennätys raudat laittaa tuomareille pupun pöksyyn ja antavat valkoista ja huutavat press käskyn ennen kuin tanko on etes rinnassa.





Siinä yhäkin näteimmät 300 penkit mitä olen löytänyt ja olisivat saaneet minultakin valkoista :)
Niin tyylikkäitä, niin tyylikkäitä ....


Ylemmässä videossa oleva kaveri on muuten -89 syntynyt, liekkö ainut kuka noin nuorena on 300 kisassa punnertanut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:


Mészáros RAW bench press 302,5 kg (666 lbs).
Oiskohan tää nyt sitten niinku saatanallisen vahva? :D


Katsokaas miten jalat on, varpaan kärjet vain maassa että se siitä että pitää olla jalat tukevasti että saa koko kropan nostoon mukaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vitut sillä mitään väliä ole. ku on voimaa ni sama vaikka olis jalat ilmassa... runttaa vaan raudat ylös ilman mitään hifistelyä:rock:

Näihän se on, Pitkäsen Tomminki 270kg pena niin jalat vispaa maassa eikä muutenkaan miehellä mikään unelma tekniikka sitä voimaa on vain oikeissa paikoissa riittävästi!

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kertokaa ny isot pojat et kuin te pystytte pitään latseissa kovan jännityksen koko noston ajan, rimpuilematta tai ilman.. onks se isojen nostojen salaisuus?
 
Ite oon huomannu että isot poijjaat joita samalla salilla käy pumppailee ylätaljalla latsit eka täyteen verta ja ottaa sitten penkkiä, välillä penkki sarjojen välissäkin lisää ylätaljaa selälle.

Puhutaan siis RAW sarjoista yleensä + /- 200kg romuilla.
 
Toi kuulostaa fiksulta.. kuitenkin miks just ylätalja? Miksei vaikka pullover tai soutu yms? Kuhan kyselen.. vois testailla jotain tollasia. Edit tarkennus, ylätalja myötä vai vastaotteella vai v-kahvalla? Mikä ottaa parhaiten latsiin?
 
Mitä nyt jutellu ja vinkkejä saanut niin ihan normi kahvalla myötä otteella, lapio kahvalla myös niskan taakse, pointti kumminkin oli siinä että maltillisilla painoilla sitä taljaa pitkiä (10-12) settejä jotta saa tuntuman latseihin.

Tarkoituksena ei ollut niitä latseja väsyttää vaan saada sitä verta ja tuntumaa niihin jolloin se penkin otto olisi vakaampaa.

järjestäen nuilla +200 penkkaajilla näyttää olevan leveä selkä joten eiköhän siinä perää ole
 
en juurikaan edes lämmittele selkää taljassa ennen kovia penkkejä. enkä muutenkaan tahdo saada edes lapoja yhteen, tai pysymään yhdessä... selkäinaho sano mulle, että mulla on 250kg penkkaajan voimat ja 100kg penkkaajan tekniikka :D nytteki penkkaan aika kapeella ja käytännössä raudat tulee ylös etuolkapäällä ja ojentajilla. pitää sitä tekniikkaa yrittää vähä tässä ajan mittaa korjailla että se 250 tulee ylös:rock:
 
Back
Ylös Bottom