Puntti ja armeija?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
JuGeTzU tervetuloa vain!
Itse astuin heinäkuussa palvelukseen tänne eliitti yksikköön. :thumbs:

Voin suoraan sanoa,että täällä häviää kyllä läskit ja lihakset melko nopiaan.Jos tavaraa yhtään kropan ympärillä on.
Nimim.p-kaudella -11kg.

Tavataan sitten tammikuussa;)

Sehän on kiva kuulla pääsee nuista rasvan jämistä eroon... ;)

Mulla kävi näin:

Kun menin painoin 90kg. Alokaskaudella paino putos about 87kg:aan, mut tuli sitten takas. Reenipainot kasvoi intin aikana kaikissa liikkeissä vaikka reenaaminen oli luonnolliseesti melko epäsäännöllistä, koska leireillä tms. vietin noin 100 yötä. Sotilaspenkkiä tuli tehtyä aika paljon (koska olin sotilas ja >>>) ja siinä sivussa ykkönenkin nous 120kg -> 145kg. Eli ihan hyvinhän se meni:D

Kävit aukin/rukin ja kusen määrä päässä lisääntyi? ;)
Niin no tota en oo kyllä tajunnu ottaa huomioon... Itellä oli kyllä AUK:n jälkeen kusta päässä vähintään se kolme litraa:nolo: Sen takia ne tuloksetkin varmaan parani muutaman viimesen kuukauden aikana niin paljon: Nesteen pikkuhiljaa haihtuessa paino pysyi silti samana koska pattia tuli lisää samassa suhteessa. Niin sen täytyy olla...

Hehe, mulla tippu paino P-kaudella melkein kilon/viikko ja lopullinen tulos olis sellanen 6 kg pudotus. Paino on pysyny P-kaudenkin jälkeen samassa vaikka meno on uskomattoman paljon löysempää (ennen vitusti tetsausta, nykyään pelkkiä oppitunteja ja ehkä 1 liikuntakoulutus viikossa) ja nykyään ruokailut tapahtuu mukessa (ennen kaikki vedettiin pakeista ja määrä oli luonnollisesti aika säälittävä), ja ruokailuaikaa on tosiaan ~loputtomasti. Ei vaan lähe nouseen paino. Ehkä vajaan kilon on saanu lisää nyt 5 viikossa ja salilla on tullu käytyä viikonloppusin. Alkaa motivaatio mennä. Kun ei paino lähe nouseen, niin ei innosta edes salilla käydä paitsi viikonloppusin kerran ylläpitämässä jotain voimatasoja. :curs:

Ei ihminen yksinkertasesti kykene syömään niin helvetisti neljä kertaa päivässä että sais ittensä yli 63 kilon. :itku:

Meikäl alko nyt heinäkuussa armeija, paino pudonnu 89 > 76 Kg about, puntannu en oo 12 viikkoo, ei vaan oo kerenny armeijas punttaa tai sit on ollu niin väsyny. Viime torstain otin vähä peNkkii siel sitte, sarjapainot tippunu sen 10-15 Kg mut parin viikon päästä kun alkaa AUK 2 ni kerkee taas luultavast alkaa punttaa siel.

Mielestäni ei kannata asettaa kovia tavoitteita puntin suhteen intin ajaks, vaik itse juuri niin tein. Itsellä painon nousu tai väheneminen oli noin 0, mutta painon vaihtelu oli noin 3kg, eri aikoina armeijaa.

Leireillä paino tippu aina parikiloa, ja sit ei taas treenio kulkenut seuraavalla viikolla sen takiaka, että ei ollu nukkunu viikkoon ja hormonitasot aivan maassa. Sit sai taas kerättyä viikos paris hiukan painoo takas, kunnes oli taas leiri ja oli taas parikiloa kevyempi. Intinjälkeen on taas tulokset lähtenyt suhteellisen komeaan nousuun. Muuten sit intis lähti sellanen kimmosuus ja räjähtävyys pois johtuen uskoakseni pitkistä ja kuluttavista marsseista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Meikäl alko nyt heinäkuussa armeija, paino pudonnu 89 > 76 Kg about, puntannu en oo 12 viikkoo, ei vaan oo kerenny armeijas punttaa tai sit on ollu niin väsyny. Viime torstain otin vähä peNkkii siel sitte, sarjapainot tippunu sen 10-15 Kg mut parin viikon päästä kun alkaa AUK 2 ni kerkee taas luultavast alkaa punttaa siel.
Missä oikein palvelet jos kerta auk2:s kerkeää punttaamaa paremmin ku auk1:s tai p-kaudel??

Inttiin mennessä painoin vähän yli 90kg ja kotiuduin noin 75 kiloisena. Alussa koitin mättää ruokaa ihan älyttömästi, mutta silti paino tippui koko ajan. Salilla kävin ekat 6kk vain lomilla, koska intin sali oli ihan paska eikä siellä ollut aikaa käydäkkään. Niin ja motivaatio hiipui kyllä koko ajan..

Puolessa vuodessa paino tippui johonkin 82-83kg sitten lopuksi ja olin mielestäni about yhtä löysä kuin ennen armeijaa. Toisen puolikkaan palveluksesta suoritin sitten eri joukko-osastossa ja siellä oli aikaa käydä salilla tosi hyvin. Aluksi koitin syödä runsaasti ja kasvattaa massaa, mutta sitten kesän lähestyessä ajattelin kiristellä rasvoja ja maksimoida kurjuuden. :whip:
Voimat eivät nousseet kovin kummoisiksi, eikä lihastakaan tietenkään tullut mutta kireys oli sitten kesällä ihan ok. Kotiuduttuani aloin taas treenaamaan tosissaan, mutta en läskikammossani uskaltanut syödä hirveästi. Tulokset nousivat silti entisiin alle kolmesssa kuukaudessa ja painokin nousi jonkun about 4-5 kiloa. Eli sitten olin yhtä "vahva" kuin ennen inttiä, mutta painoin kymmenisen kiloa vähemmän.

Eli ei siellä armeijassa kannata stressata salihommista. Kyllä sitä ehtii sen jälkeenkin voimailla ja lihasmuisti toimii kyllä tosi hyvin.

Tutkimustulosten mukaan ensimmäisen 10n viikon aikana rasvaton kehonpaino 75,5kg --> 69.9kg ja rasvaprosentti 11%-->16%. Maksimihapenottokyky pysyi samana. Niin ja viesti on aselaji.

mä olin santiksessa tiedustelija. ite kävin salilla aina kun mahdollista penkki nous sillon 120 125 puolessa vuodessa ja paino tippui alussa 76 68 ku ei leiri muona maistunu.

Itse opettelin käymään salilla intissä. Vekaralla olin KRH:ssa. Kun muut meni iltavapailla syömään munkkia sotkuun, mä menin salille. Yllättävän hyvä sali vekaralla BTW..

Sellaset 6 kiloo sain lisää lihaa intin aikana. Tosin oli kyllä suht kukkakeppi intin alussa..

Eihän siellä säännöllisesti pääse salilla käymään ellet ole vaikkapa B-mies ja muissa hommissa.

Kasarmilla ravintoa saa riittävästi, eikä kukaan voi kieltää sua ottamasta iltaisin protskua...

Metsässä kyllä kieltämättä laihtuu.

Eli summa summarum..

Riippuu mihin olet menossa.. Myös jos olet jo todella hyvässä kunnossa, et todennäköisesti kykene pitämään itseäsi kunnossa.

Jos oot ennen inttiä paskassa kunnossa niin kyllä se kunto siellä nousee. Lihaskunto ei kyllä välttämättä nouse ellei opettele intissä salilla käymään. Huomasin muuten intissä että lihaksen ylläpito onnistuu pienilläkin proteiinimäärillä kunhan tulee muuten tarpeeksi kaloreita eli ihan surutta vaan sitä suklaata ja munkkia naamariin:kuola:

Jos oot ennen inttiä paskassa kunnossa niin kyllä se kunto siellä nousee. Lihaskunto ei kyllä välttämättä nouse ellei opettele intissä salilla käymään. Huomasin muuten intissä että lihaksen ylläpito onnistuu pienilläkin proteiinimäärillä kunhan tulee muuten tarpeeksi kaloreita eli ihan surutta vaan sitä suklaata ja munkkia naamariin:kuola:

Tuo on totta, että painon ja lihas massa saa pidettyä yllä kunnon mässäilylla, mutta voimat laskee väkistekkin kun ei pääse säännöllisesti treenaa.

Alikin GTj 10 - takana 352 aamua. Itsellä pysy ihan hyvin lihat, paino nousi muutaman kilon. Ainoastaan leireillä tuli laihduttua. Penkki max edelleen 115kg ja takakyykky kehittyi 10*100kg -> 12*120kg. Mavessa ja kulmasoudussa sarjapainot tuli hiukan alas. Ensi vuonna uudella innolla painojen kimppuun.
Eli inttiin menijät älkää ottako paineita jos tulokset tai lihakset katoaa. Alokasaikana ei välttämättä salille ehdi, mutta kyllä siellä on kassuviikoilla aikaa käydä puntilla. Ja jos Muken safkat on riittämättömät niin ostakaa Sotkusta tonnikalaa. Lisäksi viekää lomilta proteiinipatukoita -juomia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom