Puntti ja armeija?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
nCh kannattaa lopettaa tuo ressaaminen ja käyt sen intti vaa loppuu... oot muuten ihan samas paikas ku minä ja voin itekki todeta et painoo lähti iha jees :D 2 viikos 10kg p-kaudel... eikä sinne 3.psjk päästä sinne JOUDUTAAN!! :D mäki jaksoin kantaa heraa aluks mutta siihen se sitte jäi..

Ite vedin intissä paljon kuntopiirejä + lomilla aina salille (olin jokaisena lomapäivänä salilla :D)

Jotain hyviä kuntopiirejä kandee vetää päivittäin, ja kun siihen vielä lisää sen intin juoksumeiningin voi lihaskunnon pitää kovana ..

Ite itteasiassa vedin intin päättötesteissä kovemmat jutut kuin alussa :D

Punnerrukset 80 -> 100

Leuat 30 -> 30 (mutta lopetin kesken)

Vatsat 70 -> 80

Selät 80 -> 107 :D

Vauhditon pituus 250 - > 285 (eka tulos hullun marssin jäljiltä, joten ei verrannollinen)

Kuinkas puntti-tulokset muuttui ?

Armeijaan kannattaa mennä vissiin vähän massoissa... Ennen inttiä pidetään parin kuukauden pituinen juoppo kausi, jonka aikana kerätään hulvattomia muistoja yöllä kipinävahdissa sitten mietittäväksi. Tuona aikana pitää syödä myös kaikkea mitä ei ole ennen kuvitellutkaan, kumpu kasvaa, mutta armeijassa kuihtuu.
Itse 2.ItPtr:ssa vaikutan ja paino tippunu vasta kuusi kiloa. Kyl sitä safkaa saa ahdettua, vetää vaik pari boonus voinappia aina.
Nyt P-kauden jälkeen käy hommat yleensä rentoutumaan, vapaa-ajat pidentymään jne. Pääset kyllä reenaamaan vielä! Tonnikalaa vaan kaappiin messiin ja yhteyttä Suorttiin ja minuun ota, niin kaikki kääntyy parhain päin ;)

Joo kyl nyt E-kaudella luulis saavan pari kiloa takasin kun ei tuu sykittyä niin ahkeraa, tai muute joutu ottaa vemppa kiertee :D

nCh kannattaa lopettaa tuo ressaaminen ja käyt sen intti vaa loppuu... oot muuten ihan samas paikas ku minä ja voin itekki todeta et painoo lähti iha jees :D 2 viikos 10kg p-kaudel... eikä sinne 3.psjk päästä sinne JOUDUTAAN!! :D mäki jaksoin kantaa heraa aluks mutta siihen se sitte jäi..
Kato tuttuja löytyy yksiköstä :D Mihis linjalle päädyit?

Tätä olen sanonut joissain muissakin inttiketjuissa, mutta sanonpa taas. Juokaa maitoa jos vaan vatsa kestää. :) Juokaa paljon maitoa. Litra joka ruokailun yhteydessä niin tulee sitä roheiinia. Näin siis kasarmioloissa. Metsässä suosin tonnikalaa joka oikeastaan jopa nopeutti ruokailuja. Tölkillinen kylmää tunaa ruoan sekaan niin ruoka jäähtyy ja syöminen käy nopeammin. Ja taas tulee sitä roheiinia. Ei tule nälkäkään niin nopeasti uudestaan. :rock:

Ihan hyvin tuntuu treeni kulkevan, vedän ite joka välissä protskudrinkkejä, patukoita ja tonnikalaa. Paino ei oo tippunu oikeestaan yhtää, tosin jonku verran löysempi näyttäis olevan.

miulla puolestaa tippu kaikki tasasen tappavasti armeijan takia: cooper 3300->2800, penkki 20 kiloo samoinkun kyykky.. mavee en ees viittiny tehä, paino laski 80->70 pahimmillaan.. noh nyt oon saanu jo kaikki takas mutta kyllä se sillo söi miestä:wall:

Jos intissä ei saa ollenkaan mennä salille tai muuten vaan tehty vittumaiseks (esim. pääset vasta klo 2 yöllä sadan kilsan marssin jälkeen) niin rupeen totaali-totaalikieltäytyjäks. Eli en mee edes vankilaan, nostelen sitten painoja vaikka seisoalteen kadulla samalla kun juoksen poliisia pakoon ja sekottelen protujuomaa. Mielummin se kun että penkistä ei nouse edes tanko kun se rusauttaa sun kuihtuneen luurangon, siinä ei mikään 'isänmaallisuus' enää paljon paina kun kaikki treenit onkin ollu ihan turhaa.

Jos intissä ei saa ollenkaan mennä salille tai muuten vaan tehty vittumaiseks (esim. pääset vasta klo 2 yöllä sadan kilsan marssin jälkeen) niin rupeen totaali-totaalikieltäytyjäks. Eli en mee edes vankilaan, nostelen sitten painoja vaikka seisoalteen kadulla samalla kun juoksen poliisia pakoon ja sekottelen protujuomaa. Mielummin se kun että penkistä ei nouse edes tanko kun se rusauttaa sun kuihtuneen luurangon, siinä ei mikään 'isänmaallisuus' enää paljon paina kun kaikki treenit onkin ollu ihan turhaa.

Voi hellanlettas sentään.. on se niin kauheaa, jos ei pääse puntille puoleen vuoteen. Tauko tuskin venyy edes niin pitkäksi, sillä jossain vaiheessa pääset halutessasi kyllä varmasti treenaamaan. Riippuu tietysti tehtävistä, miten usein salille pääsee. Hommaat itsesi spadeksi tai kirjuriksi, niin aikaa punttia varten on enemmän kuin tarpeeksi. Kovemmissa hommissa taas voi olla, että vaikka aika riittäisi niin energia ei enää riitä.

Ja eivät ne aiemmat treenit mene hukkaan, vaikket intissä pahemmin puntille pääsisikään, sillä tauon jälkeen lihasmuisti toimii ja vanhoihin lukemiin pääsee todella äkkiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ennen inttiä 170cm kroppani painoi 59kg ja ulkonäkö oli semmonen keskitysleirivangin ja kolerapotilaan risteytys.

Vuoden jälkeen 70kg ja lihaskasvukin alkoi näkyä. Ei huono reissu.

Edit: Vekaralla oli hyvä sali, ja metsässä sissinä syöty kylmä keitto oli silti enemmän kuin kotona syödyt kynnet.

Voi jeesus. Ei voi olla puntti noin tärkeetä...

itse lähin heinäkuussa inttiin..eli II/06. mut valittiin sotakoiraohjaajaksi eli 9kk nakki.Kajaanissa sotakoiraohjaajat saavat sissikoulutuksen ja sissimuonat ja helvetillinen rinkka on tullut tutuksi:D intin alussa paino oli 90kg..nyt melkein 3kk päästä vaaka näyttää 82 ja risat.voimat on tippunut aika rajusti mutta kestävyys noussut ja kiristynyt.ensimmäistä kertaa 2 vuoden bulkin jälkeen löydän kovalla jännityksellä itseltäni 6 vatsapalikkaa:rock: eli fläsää on lähteny ja siinä osin kieltämättä lihaakin.ainakin kädet näyttää omiin silmiin järkyttäviltä siimoilta.kyllä uskon että tässä reilun puolen vuoden aikana tulee vielä toinen 10kg lähtemään mut sitä kovemmalla innolla sit treenaamaan intin jälkeen.mukavaa vaan kun hieman kiristyy kun siviilissä se oli niin tuskaista.tsemppiä vaan kaikille inttibodareille! kyllä ne lihat vielä sieltä takaisin tulee jahka kotiudutaan ja aletaan treenaamaan.:kippis1:

Tätä olen sanonut joissain muissakin inttiketjuissa, mutta sanonpa taas. Juokaa maitoa jos vaan vatsa kestää. :) Juokaa paljon maitoa. Litra joka ruokailun yhteydessä niin tulee sitä roheiinia. Näin siis kasarmioloissa. Metsässä suosin tonnikalaa joka oikeastaan jopa nopeutti ruokailuja. Tölkillinen kylmää tunaa ruoan sekaan niin ruoka jäähtyy ja syöminen käy nopeammin. Ja taas tulee sitä roheiinia. Ei tule nälkäkään niin nopeasti uudestaan. :rock:

Juuri näin. Porukka vähän ihmettelee että mikä maitopoika meikä on ku joka aterialla juon 4 kuppia maitoa ja lipastan 5 näkkäriä taskuun iltaa varten proteiinijuoman kaveriksi. Aamuisin tarjolla on juustoa ja makkaraa, viikonloppuna usein kananmunia joita myös saattaa eksyä muutama taskuuni. :D
Muutenkin intissä on hyvät ruuat, ainakin Sodankylässä. Ainahan siinä kastikkeessa voisi tietysti olla enemmän niitä lihapaloja. Tonnikala, proteiini- ja normipatukat roks varsinkin niillä leireillä.

Salille ehtii aivan hyvin ensimmäisten parin viikon jälkeen. Nyt spollena ollessani olen käytynyt pari kertaa suotuisten olosuhteiden vuoksi kello 24.00 kasarmin salilla. Extremeä.

Itsellä tulokset pysyneet melko samoissa koko vuoden, noin 9kk takana ja loput kolme vielä edessä... Painoa tullut muutama kilo lisää, mutta vastaavasti jalkoihin tullut lisää voimaa. Palveluspaikkana Panssariprikaatin yksi kovimmista ellei kovin yksikkö, eli sykkimistä on paljon.
Kropan muoto on vähän muuttunut. On kehittynyt sotilaan lihakset ja ei näytä enään niin paljon salilla kävijältä.

Kyllä se voi olla silleenkin että monen kovan treeni vuoden jälkeen tuo min.6kk paussi tekee vaan hyvää. Ja saahan siellä sitä muuten kuntoilla.. ja muutenkin ainakin omalla kohalla on niin että kun on 3päivää punttitreeniä/vk ja puntin jälkeen on vielä sähly. sitten pari päivää viikossa kunnolla pitkä juoksulenkki niin en ainakaan ite parempaa fiilistä irti treenistä saa.. vähä meni kyl lopus offtopic mut ihan sama... saas nähä miten käy intis meen 1/07 kajaanin rajavartiolaitoksee. onko pakkikselta muita tulijoita?

Kajaanin rajavartiolaitos suljetaan mun tietääkseni tämän vuoden lopulla ellei ole jo suljettu. Onko kuin varmaa tietoa tuo sun palvelupaikkas? Muistaakseni I/06 tai II/06 oli viiminen sielä koulutettu saapumiserä.

Kajaanin rajavartiolaitos suljetaan mun tietääkseni tämän vuoden lopulla ellei ole jo suljettu. Onko kuin varmaa tietoa tuo sun palvelupaikkas? Muistaakseni I/06 tai II/06 oli viiminen sielä koulutettu saapumiserä.

Tämä erä mihin minä meen on viimenen. 1/07 Sitten siellä ei enää kouluteta

JuGeTzU tervetuloa vain!
Itse astuin heinäkuussa palvelukseen tänne eliitti yksikköön. :thumbs:

Voin suoraan sanoa,että täällä häviää kyllä läskit ja lihakset melko nopiaan.Jos tavaraa yhtään kropan ympärillä on.
Nimim.p-kaudella -11kg.

Tavataan sitten tammikuussa;)

Ite en laihtunu intissä yhtään. Lihaa kyllä lähti selvästi, mutta paino ei laskenut vaikkei läskiäkään tullut:D . Tuntuu melko oudolta. Järkyttäviä määriä siellä kyllä pystyy mässäämään painon nousematta. Ite vedin koko ajan suklaata, karkkia, limsaa, munkkia, pizzaa, hampurilaisia, kebab-rullia + normaalit ruuat päälle. Leireillä varsinkin mässyn määrä oli naurettavaa. Puolet kenttävarustuksesta kasarmilla ja tilalla suklaata, karkkia, limsaa, lihaa ym.:hyper:

Eli ei muuta ku ruokaa vaan napaan reilusti sielä niin ei ihan pois kuihdu;) Ei se läski siellä helpolla tartu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom