Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älkää puhuko potaskaa!
Siis mitä? 8x60 lisäpainoilla vai mitä?
Postatkaa kunnolla paljonko dippiä menee lisäpainoilla tai ilman, montako toistoa ja montako sarjaa. Eihän tästä ota hullukaan selvää kun porukka ilmoittelee dippipainoikseen 140 kg ja sen sellaista.
Luulenpa ettei kukaan täällä dippaa edes 100kg lisäpainoilla, turha elvistellä ja väittää dippaavansa lisäpainoilla omaa painoaan. Itse olen tehnyt sarjoja 45kg:lla ja yleensä teen vaan 20-35kg lisälevyllä sarjoja.
päivitetäänpä tuloksia... eli viime torstaina tein 7x140kg oma paino pn 92-94kg
Älkää puhuko potaskaa!
Siis mitä? 8x60 lisäpainoilla vai mitä?
Postatkaa kunnolla paljonko dippiä menee lisäpainoilla tai ilman, montako toistoa ja montako sarjaa. Eihän tästä ota hullukaan selvää kun porukka ilmoittelee dippipainoikseen 140 kg ja sen sellaista.
Luulenpa ettei kukaan täällä dippaa edes 100kg lisäpainoilla, turha elvistellä ja väittää dippaavansa lisäpainoilla omaa painoaan. Itse olen tehnyt sarjoja 45kg:lla ja yleensä teen vaan 20-35kg lisälevyllä sarjoja.
Tästä ois kiva nähdä videoo.
Hulkki otti 1x100 siinä videossa mikä on sen blogissa. Oli vie syvään muistaakseni.. :whip:Korkeat dippipainot oman painon lisäksi taitaa muistaakseni olla jossain 80 kg kieppeillä termiksellä. Voin olla väärässäkin.
liity vip jäseneksi,niin saatat nähdäkin.. wink wink..
Hulkki otti 1x100 siinä videossa mikä on sen blogissa. Oli vie syvään muistaakseni.. :whip:
edit: täs
Itse olen 18v pituus 180cm ja paino 86kg,,,oon reenannu nyt vähänpäälle 3kk
kun aloitin reenaamisen niin otin 5kg lisäpainolla jtn kaseja...nykypäivänä
40kg 4*5...kaverit sanoo että kehitys on ollut kovaa 3kk sisään, näinkö on?