Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viime ojentaja reenin päätteeksi kokeilin dippiä, 15 kertaa tuli omalla painolla. Tosin viimeinen toisto meni rinnalle ja tuntui ihan vitun pahalta, pitää varoa helvetisti tuon tekniikan kanssa jos ojentaja päivänä tekee.

Älkää puhuko potaskaa!

Siis mitä? 8x60 lisäpainoilla vai mitä?
Postatkaa kunnolla paljonko dippiä menee lisäpainoilla tai ilman, montako toistoa ja montako sarjaa. Eihän tästä ota hullukaan selvää kun porukka ilmoittelee dippipainoikseen 140 kg ja sen sellaista.

Luulenpa ettei kukaan täällä dippaa edes 100kg lisäpainoilla, turha elvistellä ja väittää dippaavansa lisäpainoilla omaa painoaan. Itse olen tehnyt sarjoja 45kg:lla ja yleensä teen vaan 20-35kg lisälevyllä sarjoja.

No mikäs mahdottomuus se nyt sitten taas on? Olen henk.koht. nähnyt livenä kun yksi (omaa jonkun pohjoismaiden ennätyksen penkkipunnerruksessa alle18v.) kaveri dippasi kevyen näköisen vitosen omalla painollaan(lisäpainona). Painoa tais olla se 75kg. Olis varmasti reilusti enemmän menny vaan ku salilla missä käy ei ole kunnon dippivyötä ja solmu petti jo yli 75kg:n dipeissä. Pirun vahvat ojentajat ja rintahan sillä tietysti on. 160kg raw penkin otti tuossa viikko pari sitten.

Näin entisenä hiihtäjänä on tullut tehtyä dippejä, vajaa 50 on enkka. Nyt menee omalla painolla noin 30 toistoa, painoa 83kg.

Älkää puhuko potaskaa!

Siis mitä? 8x60 lisäpainoilla vai mitä?
Postatkaa kunnolla paljonko dippiä menee lisäpainoilla tai ilman, montako toistoa ja montako sarjaa. Eihän tästä ota hullukaan selvää kun porukka ilmoittelee dippipainoikseen 140 kg ja sen sellaista.

Luulenpa ettei kukaan täällä dippaa edes 100kg lisäpainoilla, turha elvistellä ja väittää dippaavansa lisäpainoilla omaa painoaan. Itse olen tehnyt sarjoja 45kg:lla ja yleensä teen vaan 20-35kg lisälevyllä sarjoja.

Oma paino on n. 75kg, vyöhön kiinnitetty 3kpl 20kg kiekkoja. Toistot jo siis mainitut 8. En itsekään dippaa siis edes 100kg lisäpainolla (vai olisitko tarkoittanut minun tapauksessa 25kg lisäpainoa? Sillä kyllä menee).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
90kg lisäpainoilla oon vetäny ykkösen, joka oli vielä yllättävän kevyt :) 100kg ei oo vielä tullu :( mutta tänään tulee kun penkki reeni on eessä ;)

Hulkki otti 1x100 siinä videossa mikä on sen blogissa. Oli vie syvään muistaakseni.. :whip:

edit: täs

Aika nätisti hulkki töllää ton huntin :rock:

Itse olen 18v pituus 180cm ja paino 86kg,,,oon reenannu nyt vähänpäälle 3kk
kun aloitin reenaamisen niin otin 5kg lisäpainolla jtn kaseja...nykypäivänä
40kg 4*5...kaverit sanoo että kehitys on ollut kovaa 3kk sisään, näinkö on?

Itse olen 18v pituus 180cm ja paino 86kg,,,oon reenannu nyt vähänpäälle 3kk
kun aloitin reenaamisen niin otin 5kg lisäpainolla jtn kaseja...nykypäivänä
40kg 4*5...kaverit sanoo että kehitys on ollut kovaa 3kk sisään, näinkö on?

Vähän vaikuttaa siltä että toi sun dippi on jossain kiinteessä koneessa tai sitten noi on jotain 2,7cm liikeradalla olevia nytkytyksiä. En oikein jaksa muuten uskoa että 3kk ois noin suurta kehitystä saanu dipissä ainakaa.

Omapaino 81kg.

Pyramidia olen tehnyt +40kgx10, +45kgx8 ja +55/60kgx3-4. Huipulla 3 min tauko ja +40kg tappiin-->+20kg tappiin-->omalla painolla tappiin. Aika puhki menee noin.

Oon ruukannu ottaa dipin aivan alas asti(kahvat melkein kainalossa, vähän hartioita leveämpi ote) ja polvet koukussa. Suorastaan olen rakastunut tähän liikkeeseen kun ei tohon kiertäjäkalvosimeenkaan ota kuten pystypenassa (varsinkin niskan takaa tangolla).

Back
Ylös Bottom