Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun ohjelma on ollu tämmönen: 2 v treeniä, 10 v lepo ja 3kk treeniä Treenijaksoilla on tulokset noussu, mutta ehkä lepo oli liian pitkä :D
Oma paino rontti 120kg ja siihen 75kg, joka meni 5 kertaa. Tämä siis parhainpina päivinä joskus.
10x115kg on tän hetken kunto
no jaa.. tossahan pystyy huijaamaan helposti..diettaa vaan omaa painoa poies,niin kokonais taakka vähenee;)Täytyy olla jonkin verran kyllä jo ojentajissa puhtia tuossa
Toisella salilla missä käyn niin on sellanen v mallinen ja siitä saa leveän ja kapean otteen mutta toisella salilla on sellanen todella kapea suora teline. Voi johtua myös siitä että toinen missä on se suora on vanha sali eikä mitään oo ostettu sinne pariin kymmeneen vuoteen(urheilu seuran sali) ja että uudemmille saleille ostetaan v mallinen monipuolisuuden takia.Ai onko niitä olemassa dippi-telineitäkin, jotka eivät ole V-mallisia? Minulla on kokemusta viidestä eri salista ja jokaisen dippiteline on ollut sellainen, jossa saa itse valita oteleveytensä. Hyvä tuuri minulla kai.