Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma paino rontti 120kg ja siihen 75kg, joka meni 5 kertaa. Tämä siis parhainpina päivinä joskus.

Enkkarisarja jotain 6-7x40kg tällä 80-82kg ruholla. :jahas: Enemmän rinta- ja olkapääpainoitteisesti melko syviä, surkeessa kunnossa nuo lihat on muutenkin ojentajien kanssa.

Otin viime viikolla kakkosen 80 kilon lisäpainoilla. Omaa painoa löytyy 65 kiloa. Tavoitteena kesään 08-mennessä saada 100 kilon lisäpainoilla ykkönen.

Itse olen saanut 2 toistoa ilman painoja. Suorituksen aikana painoin varmaan n.65kg, sen jälkeen en ole dippejä tehnyt kun olkapäät ei anna. Jotain vikaa tekniikassa varmaan. :(

Onko dippi tehokkain ojentajien liike mielestänne, vai suositteko ranskalaista?

Onko missään videota jossa näytetään ranskalaisen oikea suoritus tapa?

BBLyingTricepsExt.gif

Siinäpä tuo ranskis. En nyt tiedä onko dippi tehokkain, mutta varsin pätevä rinnan ja ojentajien liike.
E: Ranskiksen voi tehdä myös otsalle, vinopenkissä, alavinopenkissä, käsipainolla jne.

Oma paino rontti 120kg ja siihen 75kg, joka meni 5 kertaa. Tämä siis parhainpina päivinä joskus.

Hullu mies:wtf:

Ite testasin leikilläni tuossa muutama päivä sitten ja meni 5*50. 82 kiloa löytyy painoa. Eipä oo tullu lyhyitä sarjoja tuossa juuri tehtyä, mutta vois ottaa ohjelmaan kyllä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
8-10 toistoo 110kg mikä on oma paino:D:D kiitos muuten neuvoista silloin joskus kauan sitte ku kysyin tapoja kuinka laihtua ja sain hyviä sellaisia joten kiitos kuuluu teille:worship::rock::5:

joo no en oo dippiä koskaan reenannu mut kokeilin tos yks päivä ni meni 15 toistoo kun painan tommoset 75-77kg oon 170cm pitkä :D

Oma paino 82kg ja omalla painolla 51 toistoo ja lisäpainon kanssa oma+54kg mut suoritus tavasta en ole varma kun ei näy itseä kun tekee:D. Mut tuohonki vaikuttaa hirveänä Dippitelineen leveys
esim. todella kapealla ei jaksa hirveen montaa mutta oikein leveällä saa paljon enemmän.

Ai onko niitä olemassa dippi-telineitäkin, jotka eivät ole V-mallisia? Minulla on kokemusta viidestä eri salista ja jokaisen dippiteline on ollut sellainen, jossa saa itse valita oteleveytensä. Hyvä tuuri minulla kai.

Minulle dippi on tällähetkellä ojentajaliike, joten liikeratani on tietoisesti suht "vajaa". Saattaa ehkä näyttää ulkopuoliselle vähän "nytkytykseltä", mutta hyvin se ojentajiin toimiin, kun ei halua olkapäitä sotkea mukaan.

Ai onko niitä olemassa dippi-telineitäkin, jotka eivät ole V-mallisia? Minulla on kokemusta viidestä eri salista ja jokaisen dippiteline on ollut sellainen, jossa saa itse valita oteleveytensä. Hyvä tuuri minulla kai.
Toisella salilla missä käyn niin on sellanen v mallinen ja siitä saa leveän ja kapean otteen mutta toisella salilla on sellanen todella kapea suora teline. Voi johtua myös siitä että toinen missä on se suora on vanha sali eikä mitään oo ostettu sinne pariin kymmeneen vuoteen(urheilu seuran sali) ja että uudemmille saleille ostetaan v mallinen monipuolisuuden takia.

5x40 kg ja 3x50 kg meni viime treenissä ongelmitta. Oma paino reilut 83 kiloa. Lisäpainodipeissä on tullut itsellä ihan valtavasti kehitystä viimeisten 9 kuukauden aikana. Joskus 2007 touko-huhtikuussa aloin hinkata sarjaa 15 kilolla.

Taitaa olla tässäkin liikkeessä niin, että kun löytää itselle sopivan tekniikan ja totuttaa nivelet rasitukseen, saa painoja lisätä melko surutta tasaisesti lisää vyöhön.

Back
Ylös Bottom