Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dippiä tulee tehtyä viikottain... 6, ehkä 8 toistoa omalla painolla (~90kg) ja 2-3 sarjaa. Välillä kyllä pistää kyynärpäihin ilkeästi, mutta sisulla olen vääntänyt liikettä.

Niin, ja nuo perseenkuva-avatarit :down:

Eipä oo tullu kokeiltua omalla painolla koskaan enkkoja..Mut 5x6 45kg tullu tehtyä joskus 4kk sitten..Sen jälkeen en oo enää tehny.. Ois jatkanu tota,niin ois kiva ollu tietää et kuinka paljolla ny ois jassanu tehä tota.

Puoli vuotta sitten kun alotin salilla käymisen meni se pyöreä nolla :) Nyt kun on puoli vuotta tullut treenattua menee joku 5 ehkäpä..

dippi on kiva liike, olkapäitten kanssa saa vaan olla varovainen. Teen sen ojentajatreenissä joka kerta 3x10 omalla painolla, ekassa sarjassa voi mennä 12.

62 joskus parikyt kiloo sitten nyt joku 40.
viidenkympin lisäpainoilla 7x. tulokset siis viime kesältä ennen kuin olkapää hajosi.

2x8x72,5 on mun paras sarja. Eipä viitti ees kokeilla monta menee omalla painolla, riittävän monta. :D

Itellä on paras sarja 3x6x40, omalla painolla luulis menevän 50+ parin kokeilun perusteella.

Reenikaverilla noussut tulos 15.8->30.12 4xop->3x6x20 :)

Pari vuotta sitten kiekkojoukkueen testeissä taisin tehä omalla painolla 32 puhdasta toistoo. En usko et on suuremmin laskenu kun oon kaikinpuolin paremmassa kunnossa nyt :) Lisäpainoilla en oo ikinä vielä vetäny.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla sattu aivan hevetisti tohon rintalihasten väliin kun "laskeudun ales dippipenkistä...:curs: eio ota niin paljoo jos on joku koroke mihin laskeutuu hitaasti :jahas:
itse dippien tekeminen ei satu ilman painoja menee varmaa about 15:)

4x125kg taitaa olla mun paras sarja.. oma paino oli muistaakseni n.97-8kg

toisto maximeja olen myös joskus ottanu, mutta yli 50 toston jälkeen alkaa AINA kauhea "jännitys päänsärky"

Katsoin vaan otsikon ja riensin äkkiä ostamaan kaupasta unohtunutta dippiä. Nyt takaisin tullessa huomasin että puhutaan ihan eri asiasta. Kiitos kuitenkin muistutuksesta. :kippis1:

Asiaan, ~70kg painoisena 14 dippiä, 10kg lisäpainolla 8.

Oma fläsä joku 90 kg, 15 kg lisäpainolla menee 4 x 8 noin minuutin palautuksilla simmottisesti ettei kovin tiukkaa tee. Toistomaksimeita en ole ottanut vähään aikaan, oisko ollu luokkaa 20 kun viimeeksi reilu kuukausi takaperin kokeilin. Ihan kivasti kehittynyt, heinä/elokuussa 06 aloittelin dippiä tekemään ja silloin mentiin vielä ~40 kg avustuksilla.

4x125kg taitaa olla mun paras sarja.. oma paino oli muistaakseni n.97-8kg

toisto maximeja olen myös joskus ottanu, mutta yli 50 toston jälkeen alkaa AINA kauhea "jännitys päänsärky"

Siis onko sulla ollut 5x25 kiekko jalkojen välissä?:rock:

Itellä meni tänään kevyesti 10 omalla painolla (90). Enempää en ole kokeillut. Sama 10:n sarja meni myös 20 lisäpainolla.

Back
Ylös Bottom