Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis onko sulla ollut 5x25 kiekko jalkojen välissä?:rock:

Itellä meni tänään kevyesti 10 omalla painolla (90). Enempää en ole kokeillut. Sama 10:n sarja meni myös 20 lisäpainolla.

Itse asiassa mulla oli 4x25 lippua ja 2 sellasta ohutta 10kg limppuja ja vitonen.. ku dippi vyön ketju on niin lyhyt:D

No ei tsiisus.. Aika vaikea uskoa..

No jos ottaa raakana penkistä stopilla 230kg, niin tuo on just se mitä "pitääkin" mennä. Jos vaan olkapäät kestää niin aika monella penkkaajalla oma paino+dipin lisäpainot = penkkitulos. Joku kova penkkiäijä täälläkin sanoi tehneensä 150 kg:lla dippiä, jos en väärin muista. Siinä vyössä oli jo ihan tappi kiekkoja varten :)

No jos ottaa raakana penkistä stopilla 230kg, niin tuo on just se mitä "pitääkin" mennä. Jos vaan olkapäät kestää niin aika monella penkkaajalla oma paino+dipin lisäpainot = penkkitulos. Joku kova penkkiäijä täälläkin sanoi tehneensä 150 kg:lla dippiä, jos en väärin muista. Siinä vyössä oli jo ihan tappi kiekkoja varten :)

Mitä tarkotit tolla oma paino + dipin lisäpainot = penkkitulos? Sarjapainoa dipissä vai ykköstä? Tuskin nimittäin kovin moni (järkevä) edes yrittää tehdä ykköstä dipissä. Mulla ainakin SARJAPAINOT liikkuu suht samoissa mitä penkissä ykkönen, itseasiassa vähän edellä tuo dippi.

EDIT: Ja puhun siis tollasesta n. 8 toiston sarjasta nyt.

Mitä tarkotit tolla oma paino + dipin lisäpainot = penkkitulos? Sarjapainoa dipissä vai ykköstä? Tuskin nimittäin kovin moni (järkevä) edes yrittää tehdä ykköstä dipissä. Mulla ainakin SARJAPAINOT liikkuu suht samoissa mitä penkissä ykkönen, itseasiassa vähän edellä tuo dippi.

Tuo 125kg on juurikin max ykkönen.. sarja painot ovat jossain 90-110kg välissä. fiksuahan, se ei ole kokeilla maximeja dipissä, mutta kaikkea kannattaa kokeilla, jos siltä tuntuu;)

Lähinnä tarkoitin suurimpia sarjapainoja mitä pystyy dipissä käyttämään, harva tosiaan tekee dipissä esim. alle vitosia loppuun asti. Tuo "kaava" on tietysti hyvin suurpiirteinen, koska dipissä liikerata, kropan asento jne.. voi vaihdella paljonkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähinnä tarkoitin suurimpia sarjapainoja mitä pystyy dipissä käyttämään, harva tosiaan tekee dipissä esim. alle vitosia loppuun asti. Tuo "kaava" on tietysti hyvin suurpiirteinen, koska dipissä liikerata, kropan asento jne.. voi vaihdella paljonkin.

Totta, itse pyrin tekemään dipin suht pystyssä asennossa, kun yritän pitää sen kuitenkin ojentajaliikkeenä. Ja tietenkään kovilla lisäpainoilla ei ole kovin suotavaa mennä liian alas, käy muuten olkapäille äkkiä huonosti.

Joo eli lueskelin tätä jaa alkoi vähän mietytttään että minkälaisia dippejä vedätte?
Itellä tapana tehdä polvet koukussa niin että polvet osuu maahan ja niitä taitaa mennä jotain 25.

olkapää vaivan takia joutunut karsii punnerrusliikkeet veks ja teenkin dippiä mahdollisimman pystyssä ja jalkojen alla koroke ettei vahingossakaan tee liian alas. Tänään meni 4*8 40kg + oma paino n.100kg. Ei ihan vertailukelpoinen normidipin kanssa, mutta helvatan hyvä ojentajaliike, kun ei kapeata penkkiä uskalla vielä tehdä.

en tajua miksi dippejä ei mene! kuin noin 30 yhtä soittoa. leukoja taas 25-27. penkkiä 95kg. etunoja punnerruksia jopa 70kpl minuutissa.
mistä siis kiikastaa noi dipit enempi pitäs mennä...

Mikäs on paras tapa dippailla, jos olkapäissä vähän tuntuu kipuilua? Mahd. kapea ote, vajaa liikerata? Entäs olkapäät, pitäskö jännittää ja yrittää pitää "normi" asennossa vaiko päästää korviin?

missä kohtaa kipu on? jos pahasti sattuu niin ei kannata rassata niitä. pahenee vaan. itellä kans yhteen aikaan olkapäät oireili, mutta jatkoin dippejä kevyehkösti, tehden puolikkaita. enää ei oo ollu ongelmia, onneksi.
vammojen kans pitää olla varovainen.

Back
Ylös Bottom