Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän vaikuttaa siltä että toi sun dippi on jossain kiinteessä koneessa tai sitten noi on jotain 2,7cm liikeradalla olevia nytkytyksiä. En oikein jaksa muuten uskoa että 3kk ois noin suurta kehitystä saanu dipissä ainakaa.

lihaa se vaan on korjaan 40kg 4,5,4,5 toistot ;) ei koneta siten siihen eikä nytkytyksiä...ainoa mikä tuossa itseäni hämää on se että kyynärpääni leviävät hieman sivuille, on siitä haitta vaikutuksia ja ottaako se yhtä hyvin lihaksiin kuin että kädet menisivät vartalon rinnalla?

Tällä hetkellä 3x10x20kg ja painoa 78kg...katotaan miten irtoo kesällä. Parhaimmillaan oon tehnyt 3x8x30kg.

lihaa se vaan on korjaan 40kg 4,5,4,5 toistot ;) ei koneta siten siihen eikä nytkytyksiä...ainoa mikä tuossa itseäni hämää on se että kyynärpääni leviävät hieman sivuille, on siitä haitta vaikutuksia ja ottaako se yhtä hyvin lihaksiin kuin että kädet menisivät vartalon rinnalla?
IMO. Kohdistaa vaan enemmän rintaan/olkapäihin. Ilmeisesti teet aika leveältä?

Ja uskon mä sun kehityksen, kunhan kaikki palaset osuu kohdilleen(oikea reeni, ruoka ja lepo). Kun dippiä(olkapääongelmien jälkeen) itse aloittelin niin kehitys alkuun oli pelottavankin nopeaa, nyt se onneks on tasaantunu :kippis1:

Hitsi kun nykysellä lähisalilla ei ees ole leuka/dippi telineitä :(

pari kk sitten sain 3x10 10kg+ painona siinä. Nykyää varmaa enemmän ku kaikki tulokset (ojentaja/olka/rinta) kehittyny jonkun verran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ottaako nämä dipit rintalihaksiin?

Ps. Ethän vastaa "kokeile" :)

Jos teet liikkeen hieman kallistaen ja myös jonkun verran syvempää kuin ojentajille niin ottaa rintaan ihan kiitettävästi ja olkapäihin myös. Ottaapi ojentajiin, jos asento on pystyssä ja liike on hyvin lyhyt "nytky".

Pari toistoa menee 35kg lisäpainoilla ja 40kg lisäpainoja kohti menossa. :rock: 15kg tai 20kg lisäpainoilla on hyvä tehdä sarjoja.

Laitetaan nyt omia tänne kans vaikka en hirveesti enää bodaile, painan 68kg ja vedän 40kg lisäpainol 12 about.

Tein viimeeksi ojentajasarjan yhteydessä kaverin kiusauksesta aika ripakasti 10, olisi ollut voimaa vielä muutamaan samanlaiseen putkeen, muttei kehdannut sekoittaa sarjaa liikaa :D.

Omalla painolla menee ehkä yks tai kaks:eek:Mä en tajuu kuin tää on mulle niin vaikeeta, vaikka muissa liikkeissä musta ihan järkevät painot. Tosin oon aina kokeillu jo kohtuu väsyneillä käsillä. Pitääpä testata seuraavana ojentajapäivänä ku tää käsi on parantunu.

Back
Ylös Bottom