Paljonko menee dippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazter
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin eihän noihin alberton dippeihin oo omaa painoa laskettu mukaan? kun jotkut laskee esim leuanvetoon oman painon + lisäpainon

Kuten kappukiino jo totesi,niin mun dipeissä ilmoitan lisäpainon määrän ainoastaan. paras onnistunut dippi on siellä 170kg. 200kg olikin sitten jo liikaa:);)

Oivoi.. Jäänyt dipit nytte vähemmälle. Mutta mitäs tossa joku 4vk tuli treenattua dippiä enemmän niin aika nopeesti tuli 3x10 20kg lisäpainolla, itse painan siis 72kg ja pituutta 170cm

Aloittaessa tein 3x20 ilman lisäpainoja + että yleensä teen dipit viimeiseksi salilla, jos vaikka on olkapääreeni jo valmiiksi alla niin kylläse meinaa vähän dippiä sakottaa :whip:

Onko kenelläkään ollut ongelmia dipeissä rintalastan kipeytymisen kanssa? Mulla sattuu välillä niin perkeleesti rintalastaan kun dippaan. Tänään meinasi jo sitten käydä kalpaten kun dippasin lisäpainojen kanssa: Olin muutaman toiston tehnyt kun sitten ala-asennossa ollessani tunsin kuinka rintalasta muljahti muutamaan kertaan rintaa vasten. Kesti siinä hetken ennen kun pystyi hengittämään kunnolla. Ei varmaan vaan liike sovi mulle, pitäisi kai vaan rynkyttää sitä kapeeta penkkiä :(.

Itselläni ottaa kanssa rintalastaa jännästi, mutta omalla kohdalla se on ollut ihan jees koska jostain syystä rinta on ollut vähän jumissa niin se on avannu sitä :D

Mulla otti alussa rintalastaan, liikanmaikka sano, että alussa saattaa ottaa, mut menee ohi kun jonkun aikaa tekee. Kuukauden kaks tais sattua kun dippailin, sit meni ohi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom