Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ite sain ekalla kerralla 70 kg. Nyt vois nousta 150 kg:wall:

Mutta suhdanteet muuttuvat:evil:

Tavoitteena olis saada piakkoin nostettua se 200kg(ja penkistä 130kg), niin vois keskittyä enemmän muihin asioihin ja jättää salikäyntejä vähemmälle...

Eipä näytä olevan mikään maaginen laji tuo mave. Olen mavea tehnyt ehkä 4 kertaa tosissaan elämäni aikana(tosin SJMV on kuulunut treeniin jo reilun puoli vuotta), ja yllättäen tänään läpällä ykköstä kokeillessa(ilman kunnon lämmittelyjä:wall: ) 190 kg meni kevyesti ja 200kg menisi myös takuuvarmasti parissa viikossa tekniikkaa hioen.

onhan tässä muuten toki treenattu pari vuotta. Joku 250kg ei olisi mikään epärealistinen tavoite jos alkaisin nyt tuota reenaamaan..

hc-audio sanoi:
Eipä näytä olevan mikään maaginen laji tuo mave. Olen mavea tehnyt ehkä 4 kertaa tosissaan elämäni aikana(tosin SJMV on kuulunut treeniin jo reilun puoli vuotta), ja yllättäen tänään läpällä ykköstä kokeillessa(ilman kunnon lämmittelyjä:wall: ) 190 kg meni kevyesti ja 200kg menisi myös takuuvarmasti parissa viikossa tekniikkaa hioen.

onhan tässä muuten toki treenattu pari vuotta. Joku 250kg ei olisi mikään epärealistinen tavoite jos alkaisin nyt tuota reenaamaan..

Niin tai 400? :) Tottakai oot kehittynyt melkein samalla tavalla kun oot tehny SJMV:tä. Niistä tuloksista mitä "voisi" tehdä ei kannata puhua koska ne pitää tehdä ensin ja sitten puhua ) Ja stoppi voi tulla ennen 250:kin. Kova tulos kuitenkin 18v:lle noinkin pienellä reenillä :)

Pumppis84 sanoi:
Eli paljonko saitte Vedettyä Maasta eka kertaa kun kokeilitte :D

Ite sain 160kg 18vuotiaana :itku: Mutta sen jälkeen meniki 1½vuotta ja 260kg:rock: ikinä en kerinny 300 rautoihin :wanha:

Sata kg meni...Nyt menee ehkä 130kg

Keiko- sanoi:
Niin tai 400? :) Tottakai oot kehittynyt melkein samalla tavalla kun oot tehny SJMV:tä. Niistä tuloksista mitä "voisi" tehdä ei kannata puhua koska ne pitää tehdä ensin ja sitten puhua ) Ja stoppi voi tulla ennen 250:kin. Kova tulos kuitenkin 18v:lle noinkin pienellä reenillä :)

SJMV:tä oon tehnyt sellasilla max 90kg painoilla pitkää sarjaa, joten en usko että sillä mitään tajutonta ykköskuntoa olen mavessa saavuttanut. Pointti oli siis, että hetken treenamalla voimapainotteisesti mave nousisi varmasti äkkiä ylös, sillä en ole sitä ikinä treenannut ja tapana on ollut että aluksi uudet liikkeet nousevat kokoajan mukavasti, kunnes sitten tulee se maaginen stoppi. Tuo 200kg menisi kyllä varmasti nytkin, kun vaan uskaltaisi yrittää(en luota tekniikkaani kuten kallioon). Ehkä yritänkin ja kirjottelen miten kävi :)

Taisin alottaa jollain sarjapainoilla 70 tai jotain, nyt on sarjapainona 160.

Suorin jaloin, ilman remmejä. Maksimeja en oo kokeillu enkä kokeile.

Minä en oo koskaan edes kokeillut maksimiykköstä. Selkä on sen verran huono, että pitää kiskoa varovasti. 5x115 oon ottanu tavallista mavea ilman vyötä:D Vedinkö kakskymppisten pohjat? Ekalla kerralla tais mennä jollain kuudellakympillä tekniikan harjottelua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3pv sitten testasin kyseistä liikkettä ekaa kertaa ja sarjoja tein jollain 120kglla (muutaman kerran treenaillu tekniikkaa ennen tota).ykkösestä ei o mitään havaintoa. mut 200 lähetään hakemaan vuoden päästä:D . Kuis paljon toi vyön käyttö jeesaa mavessa? Paikat vissiin pysyy ehjänä paremmin mut mites tulosten laita?

Eka kertaa tein maastavetoa muistaakseni noin vuoden treenin jälkeen. Kyykky oli ollut mukana ohjelmassa alusta asti, joten siitä oli varmasti apua. Mutta en siltikään kokeillut ekassa treenissä ykköstä vaan vetelin kevyillä "tekniikkaa" hioten. Jossain vaiheessa uskaltauduin hiukan painojakin lisäämään ja silloin onneksi eräs voimanostaja tuli viheltään pelin poikki ja opettamaan mulle tekniikkaa. Hassu kaveri, saman tien parin sarjan jälkeen yllytti mua pistään lisää painoa (180kg). Ei siinä mikään auttanut. Mutta ylös tuli. Kokeiltiin vielä 190kg, mutta se ei enää mennyt. Muutaman kuukauden päästä nousi kuitenkin se maaginen 200! Ikää mulla oli tuolloin 21.

Dreamer sanoi:
Ja ammatti oli metsuri? :)

Ei sentään ympärivuotinen. Tuolloin kesti paikat paremmin (joku n 10 vuotta sitten). Nyttemmin vähän treenanneena nousi 250kg ja kävelin viikon huonosti. Mutta näillä orankikäsillä saa siten taistella ton penkin kanssa.

Mikähän siinä muuten on, kun lahjakkaalle vetäjälle todella isotkin romut ovat alussa helppo nakki, kun taas lahjakas penkkaaja erittäin harvoin penkkaa edes sitä satkua aloittaessaan? (Kovin kuulemani ekan kerran penkkaus on 85 kg ja mave yli 200 kg.)

Tomppa85 sanoi:
Mikähän siinä muuten on, kun lahjakkaalle vetäjälle todella isotkin romut ovat alussa helppo nakki, kun taas lahjakas penkkaaja erittäin harvoin penkkaa edes sitä satkua aloittaessaan? (Kovin kuulemani ekan kerran penkkaus on 85 kg ja mave yli 200 kg.)

Eihän kukaan mistään tyhjältä pöydältä lähde mitään tekemään. Penkissä rasittuvat lihakset/tukilihakset tuskin paljoa rasitusta saavat ihan normaalielämässä, kun taas selkä ja jalat rasittuvat varmasti kaikilla pennusta saakka.

Mä koitin joskus talvella huvikseni sarjojen välissä 200kg ja hyvinhän se nousi, se täytyy kyllä paljastaa että vetoremmeillä, ilman remmejä en saa senttiäkään ilmaan jotain yli 150-160kg :nolo:

Tosin en oo voimailija, joten kait hälläväliä.

JWO sanoi:
Mä koitin joskus talvella huvikseni sarjojen välissä 200kg ja hyvinhän se nousi, se täytyy kyllä paljastaa että vetoremmeillä, ilman remmejä en saa senttiäkään ilmaan jotain yli 150-160kg :nolo:

Tosin en oo voimailija, joten kait hälläväliä.

Välillä joo tuntuu, että eniten se sarja tuntuu pahimmalta juuri käsien pidon kannalta. Mä teen yleensä vain hack-kyykkyä tangolla ja en anna painojen koskettaa välissä maata, enintään hipaista. Sarjapainot on jossain 140kg paikkeilla ja välillä jää vajaaksi, kun ei jaksa pitää kiinni enää. Ei oo remmejä, mankku on pakollinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom