Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ekan kerran oikeella tekniikalla 120kg ykkönen, sitä ennen paskalla tekniikalla treeniä kymppejä 60kg, ~kuukauden treenin jälkeen ykkönen oli 160kg jonka jälkeen selkä meni paskaks (ei tosin vedossa) ja sen jälkeen en oo vetäny ku on vieläki vähän jumissa

edit: siis kuukauden jälkeen ton tekniikan oppmisesta 120->160, vetoa oli tehty tota ennen jo ~5kk mutta todella paskalla tekniikalla

140kg tais olla joskus ykköne ku koitin treenejä alottaessani. Viime marraskuussa alotin maastavedon kunnolla ja 4x140 sain ekalla treenillä ja 3kk jälkeen meni 4x180 eikä iha ökytiukka :)

Mulla tais mennä joku vuosi sitten 120kg sit oon intis treenannu muutamia kertoja ja täällä kiskaisin 180kg. Tosin olen tehnyt lähes koko sen väliajan suorinjaloin mavea noin 60-80kg painoilla. Vitusti on mulla ainakin kehittymistä vielä... olen mielestäni vielä aika amatööri painonnoston saralla...

Uskomattomia tuloksia täällä kerrotaan, onkohan kaikki ihan totta? Siis joku mopopoika kokeilee ekaa kertaa mavea ja 180kgx3, hmm...

Tässä ainakin totuudenmukaiset tulokset:

20-vuotiaana kun aloittelin, niin vedin 60kg maasta.

Nyt 31-vuotiaana vedin äskettäin 230kgx2 raw ja vielä ilman vyötä. Kiloissa ei nouse mahdottomia mutta toisaalta olen 4-kertaistanut tulokseni. Tehkääpäs te "150kg ekalla kerralla" sama suhteellinen parannus :D

Ekaa kertaa kun maastavetoa kokeilin 2,5 vuotta sitten niin taisin pistää tankoon about 60kg ja sen nostin. Pitkään tuolla painolla hinkkasin tekniikkaa kunnes uskalsin lisätä tankoon rautaa.

Ensimmäisellä kerralla kokeilin kaverin lämmittely-painoja. Ne oli kai jotain luokkaa 50-60 kiloo. Ylös nousivat. Siitä sitten pikku hiljaa ollaan tultu nykyiseen tulokseen. Tavotteena 3-kertanen oma paino. Onneksi en ole aikamäärettä asettanu:)

Ekan kerran kokeilin 16-17 vuotiaana ja maasta nousi 180kg Olen harrastanut painonnostoa joskus 12-13 vuotiaana että kai siitä jotain apua oli. Mutta tällä hetkellä ikää 22v ja body tyyppistä treeniä vedän maastanostot tullut vasta vähän aikaa sitten ohjelmaan ykkönen on nyt 210kg:rock:

Näyttäisi vähän siltä, että mitä nuorempi jamppa, sitä kovemmat tulokset myös maastavedossa. No, kyllä ne siitä vielä asettuvat realistiselle tasolle.

Omasta puolestani en mitään maksimia muista, muuten kuin että liikaa tuli ekalla kerralla yritettyä. Seurauksena alaselkä infernaalisen kipeä seuraavan viikon ja innostus maveen katosi täysin. Meni todella pitkään ennenkuin rohkenin ottaa liikkeen selkäohjelmaan. Nyt tekniikka kunnossa ja vajaa viisi kuukautta turvallisilla painoilla nosteltu. Muutenkin mulla on tuo alaselkä ongelmallinen, koskapa selkäranka on liian suora. Näillä korteilla on kuitenkin pelattava. Yhteenvetona voisin suositella, että älkää alussa yrittäkö mitään ennätyksiä, koska saattaa innostus kadota. Mave on kuitenkin niin loistava liike, että kannattaa pitää se mukana alusta asti.

Joskus 15-vuotiaana 50 kiloa ja sitten kun mave ihan laitettiin ohjelmaan 17-vuotiaana niin 80 kiloa ja nyt 19 v:nä 200-210 kiloa

Ensimmäisen kerran,kun itse tein mavea.Siis "tein" eli ykköstä piti kokeilla ja treeniä takana 0pv..120kg tuli ja koski nii vitusti selkää,että taisi olla kauniskin veto ;) . Sitä kun nyt rupee miettimään,niin varmaan noissa ne aloittelijat saavat heti itsensä paskaksi. Pakko kokoilla heti maksimia vaikka kroppa ei ole valmis niihin painoihin..No, mutta hengissä selvittiin.

En ole vieläkään kokeillut mave:a,mutta arvelisin painojen liikkuvan 150-170kg:n tuntumassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
taisin ekan kerran kokeilla mavea 21v ja sillon nous 140kg ekalla kertaa. Enkä vieläkään pahemmin reenaile mavea mutta ykkönen on jotain 180-200kg luokkaa. Tekniikka on aika perseestä, eli melkein pelkällä selällä tulee vedeltyä.

Ekan kerran varsinaista mavea kokeilin ehkä viime lokakuussa, tota ennen olin kyllä muuten reenaillut. 115 sain kai ylös, oma paino silloin ehkä 65-68kg. Nyt omapaino 74-77 ja 160 on otettu, 200 pitäis tulla ennen vuoden loppua :thumbs:

naurattaa ihan nämä spoijjat. onneks suomessa on jo valmiiks vahvoja niin eij tarvii kaikkien turhaa reenata!

asiaan: ite tein ekan kerra mv sarjaa 80 kg oisko 5tai6 menny joskus 2 v sitte, tyyli oli luultavasti hirveä. vuoden olin salilla enemmä ja vähemmä lähinnä penkkiä reenannu. eijkä se mave tulos nykyäänkään sitä 150 kg enempää ole.

97,5kg meni nyt tänään kun kokeilin, enempäänkin olisi ollut voimavaroja mutta ei sitä eka kerralla kehdannut. :S

Aloittelin tekniikan opettelun tekemällä jollain 50kg sarjoja. Muistaakseni 80 kg oli todella raskas tuolloin (en koittanut ykköstä). Nuo siis pari vuotta sitten.

Nyt oon tehny mavee reilu kaks kuukautta(mistä punttitaukoa reilukuukausi) aloitin tekee sarjoja 75 kg:llä nyt sarjapainot 120 kg...

Suositut

Back
Ylös Bottom